Munkába Bringázók Baráti Köre (beszélgetős fórum)
Felenk meg a karban tartast meg kell csinalni!
De nem nehez! ---egy karommal is tudom tartani...
Mar regen az a mondas: problema nincsen, csak megoldas van ra!
Masszoval lehetetlen nincsen, csak tehetetlen! :-)
[hat a HEV is jo lett volna nekem is, de mert inkabb a Duna medrehez voltam kozelebb nem a HEV sinjeihez.]
Igen, ismerem. Ugyanakkor lehet, hogy egy pici kulccsal meg sem tudom mozdítani a kerékanyát :). Vagy a terjedelmes mérete miatt nem fér oda a megfelelő helyre. Akkor már inkább állítható kulcsot vinnék magammal. Plusz csavarhúzót, az is kell.
Szentendrére ma már HÉV-vel is lehet vinni a biciklit :). Sőt, már egyes villamosokon és buszokon is lehet szállítani.
Nem tudom, hogy te ismered e az un. diokulcsot?
Az olyan. mint egy "kutya csont, ugy 12 centis hossszu es a ket vegen van egy egy gomb, amelynek a negy oldalan harszogletu anyamra valo meretu foglalatok. Egy olyan szerszamocska, kicsi helyen elfer es minden bicajon levo anyara jo! Amellett meg ket muanyagbol valo kulso gumi leszedesere valo lefeszito, egy tartalek belso, es egy husz centisnyi hosszu pumpa, es minden belefer az ules ala valo kis taskaba. Ha ezekmegvannak, sosen kell tolni a bicajt. (egyszer be kerekeztem Pestre, es haza kellett tolnom a bicajt Szentendrere. utanna mindig voltak velem a fent emlitett szuksegesek)
Ha szenvedsz a téli bicajozástól, akkor miért teszed? Én pl. alapvetően 0 fokig bicajozom naponta, télen csak néha. Úgy "hébe-hóba"... :)
Nem szeretnék később ízületi betegségeket, meg a csúszós út miatti baleseteket. A motorozásról is ezek miatt szoktattam le magamat :).
Napmintnap bicóval járok munkába, s az egész család egyébként. Gyorsabb, olcsóbb, mindig van parkoló bárhol. Megszoktuk. Így egymástól függetlenül tudunk közlekedni. Ilyen időben kicsit lassabb, veszélyesebb, de még élünk. ;)
Ha nem lennének ostoba sofőrök, akik rámtolják az autót, akkor sokkal jobban élvezném.
Akkor csak benned van ennyi energia a családban... :)
Ma is tekertél a hóban?
Én korábban azt tapasztaltam, hogy nagyobb hóban a küllők közé betapad a hó az abroncsnál és ez erősen megnehezíti a bicajozást.
ma: -4, brutál szél
dupla kesztyű, 2 nadrág, maszk, sapka, sál
Az AK-47-esrol beszelve, itt lehet kapni oket, ugy egy szazasert, van tobb fajta, a ruszki caliberrel, a roman valiberrel, de az akkori cshszlovak, es a magyar caliberek igen csak egyformak, kivetel a romanoke. azoke kissebb.
Talan, ahol allandoan ellenorzik, arra kellene egy darab kulon, hagy ellenorizzek.
(emlekszem, akkor a hiradosoknala tusa, kek muanyagbol volt, es ugy hivtuk, hogy keknyelu. :-) ]
Orsegben 12 toltenyt kaptunk hozza a 32-es tarba, amit mindig nagy palaverrel a politikai tiszt jelenleteben kellett atvenni, es leadni. De lehetett toltenyt kulon is ugy feketen szerezni, ha esetleg hiany lenne a leadasnal...
--de az mar nem most volt...
A géppisztoly szét és összeszerelése nekem is menne még sötétben :)
De szerencsére annyi defektem még nem volt mint fegyverellenőrzésem.
Másrészről nem szeretek egy csomó felszerelést hordani magammal a szereléshez.
Azért nekem 6 percnél több lenne. Kontrafék leszerel, agyváltót kiköt, tengely hagyományos csavarokkal rögzített...
Ráadásul ha mindezt izzadtan, hidegben, félig még sötétben, esőkabátban kell csinálni, akkor nem olyan jó buli.
Az a durrdefekt, ugy hianyzott neked, mint az uveges totnak a hanyateses!
Kulonosen esoben!
Nekem van egy kis zipzaras tasta az ules alatt, amelyben van par tartalek, igy pot belso is es persze par szerszam is. Kikimelt mar egyparszor a hosszu gyaloglastol.
Nem is nagyon draga, kulonosen, ha neha arleszallitasra teszik... Van olyan rovid muanyag pumpa is, amely belefer az ules alatti kistaskaba, igaz sokat kell pumpalni! :-)
Hat perc alatt lehet egy belsot cserelni. Az meg gyoz a gyaloglas folott! :-))