Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Mozgás hatékonyan - edzéstervek, tapasztalatok, sikertörténetek fórum

Mozgás hatékonyan - edzéstervek, tapasztalatok, sikertörténetek (beszélgetős fórum)


17. 8b7e22b4a7 (válaszként erre: 16. - A8c0ef8ce5)
2012. nov. 12. 09:13

Igen már akkor fújtat az ember :),de akkor is nyúzom legalább 20 percig,mert ha csak sima helyben futásnak is számolom az -200kcal.

Most 4 napig olyan izomlázam volt tőle,hogy első nap a párom főzött kávét,ment a boltba,én képtelen voltam kikelni az ágyból.Az azt követő napokon a lábam volt nehéz kiegyenesíteni,és bedurrantak a vádliim is.

Van millió szuper módszer,de nekem a futás kell,igényli a szervezetem,napi 4000m-eket futottam mikor a dédimamánál töltöttünk 4 hetet..futópadom nincs,így oldom meg.Nem is tudnám a picit kire hagyni.

Biztos fogom emelni is,közben riszálom magam és a csípőm is fájt emiatt,ott is izomlázam volt.

Egyenlőre ezt szeretem,ha belejövök jöhet mellé Réka is.

16. a8c0ef8ce5 (válaszként erre: 13. - 8b7e22b4a7)
2012. nov. 11. 21:22
4 perc után gondolom kellően bemelegít:)
2012. nov. 11. 21:21
Ti hallottatok már a testcsere programról csajok? én még csak most tanulmányozom. Szerintem jó kis ötleteket lehet gyűjteni tornázás terén. Minden testalkathoz személyre szóló edzéstervet kaptak a program résztvevői, így ha neked is hasonló van, szerintem lehet belőle ötleteket meríteni. Én lehet letesztelem holnap :)
2012. nov. 9. 11:33
Csak a futásra értem ,akrobatikázni nem szoktam :).
13. 8b7e22b4a7 (válaszként erre: 6. - Kukacc)
2012. nov. 9. 11:31

Ez az :).

Bár egy idő után nagyon nem bírja az ember és lelassul.



[link]

12. 98a882c496 (válaszként erre: 11. - Exortus)
2012. nov. 7. 16:00
Köszi, neked is sok sikert és kitartást ha tornázol/edzel :)
11. Exortus (válaszként erre: 9. - 98a882c496)
2012. nov. 7. 15:53
követlek és szurkolok!
10. esőcsepp (válaszként erre: 7. - Rika1)
2012. nov. 7. 15:49
Én is Péntek Enikőre tornázok, néha kombinálom mással is, hogy ne legyen unalmas. :-)
2012. nov. 7. 15:35

Sziasztok, pont két hete kezdtem el edzõterembe járni :) Elsõsorban a fogyás miatt (70-rõl akarok 60-ra), de az egészségesebb élet miatt is, mert eddig nagyon lajhár, lusta napjaim voltak :P


Ha gondoljátok nézzéyek meg a naplómat, mert ide nem lehet képet tenni, de a naplóba raktam képeket a gÚpekrõl, amiket használok (az edzõ ajánlásával) és részletesebben írok az edzésemrõl, táplálkozásomról is.

--> [link]


Remélem élni fog a fórum és sokan csatlakoznak még :)

2012. nov. 7. 15:27
Még annyit, hogy aki kövér és úgy akar fogyni a Norbi Duci tréning kezdésnek nagyon jó! Mert még a talajról sem kell felugrani. Aki picit erősebb mozgásra vágyik Czanik Balázs: Capoeira aerobik! Ennek turbó változata Shaun T: Insanity! Ha pedig a kettő között keresgél, Péntek Enikő: Zona 1 dvd-jét tudom ajánlani. Nekem mindegyik bejött...csak azért írom le! Sok sikert mindenkinek!
2012. nov. 7. 15:20
Nos, én Péntek Enikőre tornázom most és némi diétát is tartok, de éhes sohasem vagyok! Ide leírni hosszú lenne, akit érdekel naplómban megtalálja a részleteket napi bontásban. A lényeg a diéta és a mozgás egyensúlya. Ha kevesebb kalóriát eszel,és ha többet veszítesz a mozgással tuti a fogyás. Jah, és a kitartás az nagyon fontos!
6. Kukacc (válaszként erre: 4. - 8b7e22b4a7)
2012. nov. 7. 15:14

Szia!

Megkérdezhetem, mi az a Flashdance helybenfutás? Köszönöm :)

2012. nov. 7. 15:02

Sziasztok, én is csatlakoznék, ha szabad :-)

Nemrég kezdtem el én is a tornát, de sajnos semmi eredményét nem látom. Három hete kombináltam futással is, így a heti rend: kedd-péntek futás, szerda-szombat torna.

Sajnos az evésről nem igen tudok lemondani én sem. Nem azt mondom, hogy zabálok, de szeretek enni, nálam nem működik a vacsora kihagyása, vagy hat után nem eszek című lemez... :-/

Remélem tudok majd ötleteket meríteni tőletek a formálódásra. :-)

2012. nov. 7. 14:40

Csatlakoznék :)!

4hetet voltam pihenni vidéken a picivel és volt alkalmam futni.Napi 4000mnél tartottam már amit könnyen lefutottam.

Elég sokszor ettem sütiket,de igyekeztem kis adagokat.

Ami jó a pocak eltüntetésére....,a testvérem kondizik és az edzője mondta,hogy a futás,a zsírpárnákat hasról és derékról ez tünteti el a legjobban,a felülés pedig szép kocka hasat dolgoz ki.

Mióta vége a pihenőnek,hazajöttünk, nincs aki vigyázzon a picire,párom sokáig dolgozik,egyedül vagyok vele így futás kilőve,pedig nagyon igényli a szervezetem,én a levegőtől is hízó típus vagyok.Kell a kardio.Kondi terembe nem vágyok,nem érzem odavalónak magam.

Tegnap kezdtem el a Flashdance-s helyben futást.Csak 20 percig bírom,izomlázam van,de bele lehet jönni.

Egyenlőre csak erre éhezek,tetszik és majd utána aerobicozok dvd-re is.

Egyenlőre csak 4kg mínusz van a hátam mögött,mert sokszor túlzásba esek az evéssel,néha evés kényszerem van,tudja fene milyen lelki állapotból ,imádom az ízeket,de korlátozásán vagyok.

Nekem nem mondhatni,hogy könnyű ilyen típus vagyok,de meg akarom csinálni.

3. yanett86 (válaszként erre: 1. - A8c0ef8ce5)
2012. nov. 7. 14:12
Szia! Igazából akkor tudod kihasználni az edzőterem adta lehetőségeket, ha 1 vagy 2 alkalommal fogadsz személyi edzőt! Tőle kérheted az összes gép bemutatását illetve a mennyiségeket a neked megfelelő súllyal! 1 vagy két alkalom elég, nem kell hónapokig igénybe venni, még ha oly nagyon szeretnék is :-)) Én így tettem és sok sok gépet tudok már biztosan használni a nekem megfelelő súlyokkal és megoldásokkal! El is lehet lesni másoktól,, de nem mindenki csinálja szabályosan!
2012. nov. 7. 14:09

Szia!

Ha edzőterembe mész, ott általában vannak edzők, akik segitenek elsajátitani a helyes gyakorlatokat, tanácsot adnak. Imádtam :))) most meg, hogy elköltöztem, itt van saját "mini fitness termünk". Ott fogtam neki most a futásnak, kocogásnak. Állitólag formálja a derekat, és a hasam is kissebb lehet. Nekem az a kritikus pont. Szó szerint úszógumim van. Erre valakinek valami tuti biztos módszere?

2012. nov. 7. 14:03

Elsősorban azoknak hoztam létre ezt a fórumot akik edzenek/a közeljövőben edzeni szeretnének. A cél az hogy egy szuper kis csoport jöjjön létre és ténylegesen is inspiráljuk egymást!:)


Szerintem a testmozgás egy olyan téma, amiben mindenki nyitott az újdonságokra és mindig jól jönnek a hasznos információk, pláne pl. az edzéstervek területén (ki mit csinál, mióta, mennyit formálódott tőle, stb.)


Én nyáron futottam, nagyon szépen formált, most azonban felfüggesztettem egy időre és bevonultam a négy fal közé: heti 3 erősítő edzést kombinálok majd 2-3 kardiónappal. Kacsintgatok az edzőtermi edzés felé is..tegnap voltam először.. viszont elég tudatlan vagyok még a gépek használatát illetően.. (miből mennyit kellene csinálni, mit mi után, stb.) úgyhogy erre is szívesen várom majd a javaslatokat.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook