Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Monural 3 g portól lehet hasmenésem? fórum

Monural 3 g portól lehet hasmenésem? (beszélgetős fórum)


11. abri
jan. 27. 09:10

Szia!

Én is így jártam a Monural porral. A bevétel után negyed órával iszonyú hasmenésem lett, gyorsan vettem be széntablettát. A mellékhatások közt fel van sorolva, gyakori mellékhatásként.

Írt az orvos másik antibiotikumot, az nem használt, most írt egy harmadikat. Szedek Enterolt és vettem Pro Femina-t, mert ez a sok antib. kinyírja nem csak a bél, hanem a hüvelyflórát is.

Visszatérő bakteriális fertőzéssel kinlódom én is.

10. katt2 (válaszként erre: 9. - Vorsika84)
jan. 23. 17:16

Meg kell, hogy kövesselek. A hátteredet nem ismerhettem, de most már megértem, hogy nem egyszerű a problémád.


Ha van ügyfélkapud, akkor meg tudod nézni a vérkép eredményeit, meg sok minden mást az EESZT oldalon. Nem is lenne baj, ha "naprakész" lennél ezekből.


Nem tudok okosat mondani, kívánom és bízom benne, hogy mihamarabb meggyógyulsz.

9. vorsika84 (válaszként erre: 8. - Katt2)
jan. 23. 16:51

Írtam, hogy már szedek probiotikumot (már tegnap elkezdtem).

Pajzsmiriggyel az Országos Onkológiai Intézetben műtött egy nagyon jó orvos, aki márciusra rendelte elő az ultrahangot a szövettan és a kórelőzményem alapján, vérvétel természetesen volt 2szer október óta, bízom benne ott minden rendben van.

Az antibiotikumokkal kapcsolatban sajnos már voltak súlyos problémáim, 12es INR-el (nem félre írtam) kerültem kórházba, mert kapcsolatba lépett az antibiotikum a veralvadasgatloval, pedig tudta az orvos hogy veralvadasgatlot szedek, azt mondta nyugodtan szedjem be. (Agytrombózis és kismedencei mvt miatt 12 éve véralvadasgatlot kell szednem).

Mivel a betegtájékoztatóra rá van írva, hogy közép-és súlyos hasmenés esetén hagyja abba a gyógyszer szedését és forduljon orvosához, ezért merült fel bennem, hogy a második adag helyett lehet hogy valami más kellene. Ezért felhívtam a háziorvosomat, aki felírta, de szerinte 100%, hogy a Monural portól nem lehet hasmenésem és emellé probiotikum sem szükséges, vegyem be ma este a 2. Adagot is. Ezért bizonytalanodtam el és voltam kíváncsi mások tapasztalatára. Nem felülbírálni akartam az orvost, bár már többször megjártam sajnos. Pl 20 évesen 2szer hazaküldtek a kórházból, hogy nem lehetek én annyira rosszul, fiatalon nem történnek súlyos betegségek, vegyek be fájdalomcsillapítót, ha tényleg nem tudok lábra állni. mire 3szorra visszakerültem már csak a kapkodás ment, súlyos kismedencei trombózisom volt, ami miatt krónikus vénás elégtelenség alakult ki mostanra... :( 24 évesen pedig agytrombózisom volt, stresszre fogták a tüneteim a kórelőzményeim ellenére, de akkor már erőszakosan mentem előre és kiderült, hogy agyi sinus trombozisom van, utolsó pillanatban volt, amire valaki végre komolyan vett. Ha téved az orvos a következményeket nekem kell viselni, és mivel már többször félre diagnosztizáltak, félősebb vagyok. Köszönöm, hogy válaszoltál.

8. katt2 (válaszként erre: 4. - Vorsika84)
jan. 23. 15:23

Nem akarlak ijesztgetni, de egy pajzsmirigy vizsgálat megint csak nem ártana. Ha az egyik lebenyt kivették, simán lehet, hogy a másikkal is lettek időközben problémák. Nekem a térdemmel volt baj, de csak az egyikkel. Aztán mondta a doki, hogy a térd is páros szerv. A másik is artrózisos lesz. Sajnos, igaza lett.


Vedd be azt a port. Gondolom nem szereztél be probiotikumot? Akkor lesz még probléma bőven...


Egyébként, az orvosok nem hülyék. Hol vagy te ahhoz, hogy felülbírálj egy orvost, aki a munkáját végzi?


Csak egy példa, amiből majdnem nagy baj lett: a fiam 3 hónapos korában beteg lett. A doki felírt neki 3 x 2 Vegacilint. Az anyja meg nem merte beadni, mert az nagyon sok. A kis okoska... Egy hét múlva a rohammentő vitte be, mert kiderült, hogy nagyon komoly tüdőgyulladása van. Nem szívták le rendesen a születésénél.


( Ha a betegek csak egy kicsit tudnának arról, hogy hogyan működik az antibiotikum, akkor eszük ágában sem lenne megkérdőjelezni, hogy beszedjem, vagy sem.)

7. timycat (válaszként erre: 4. - Vorsika84)
jan. 23. 13:36
A Monural kell ha felírták. Vedd be, mert különben nem oldódik meg a húgyúti problémád.
6. vorsika84 (válaszként erre: 3. - R75)
jan. 23. 13:35
Köszönöm, hogy írtál. Neked elég volt 1 zacskó? Nekem ma kellene meginnom a 2.zacskót, de félek bevenni.
5. timycat (válaszként erre: 1. - Vorsika84)
jan. 23. 13:35

Deeee, okozhat.

Tavaly én is szívtam vele. Előtte években sosem.


Szedj probiotikumot az helyreránt!

4. vorsika84 (válaszként erre: 2. - Katt2)
jan. 23. 13:34
Köszönöm, hogy írtál. 3 évig vizsgálták az emésztésem (vérvizsgálat, tesztek, tükrözések, mr vizsgálatok) a panzsmirigyemet is megnézték, göböt találtak, ezért 3 hónapja kivették az egyik felét, de jóindulatú volt szerencsére. Az emésztésem a műtét óta szerintem még rosszabb lett, gyorsan átmegy rajtam minden. Még ma sem vagyok túl jól, elkezdtem probiotikumot szedni. Elvileg ma este be kellene vennem a 2. Zacskó Monural Port, de nem merem. Nem tudom mit tegyek.
3. R75
jan. 22. 12:39
Igen, nekem is volt utána, ráadásul elég sokáig, 3napig. Nekem amúgy sosem szokott lenni.
2. katt2 (válaszként erre: 1. - Vorsika84)
jan. 22. 10:38

Ez a gyógyszer antibiotikum, kipucol belőled minden baktériumot, sajnos a jót is. Ettől aztán lesz a hasmenés. Probiotikumot kellene szedned, ezt vény nélkül is adják. Például: Normaflor.

Nagyon csodálkozom, hogy még a betegtájékoztató sem írja ezt le.

A gyors emésztésre meg egy vérvétel kellene, nincs e pajzsmirigy túlműködésed.

jan. 22. 10:23
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék volt valakinek Monural 3gr portól volt hasmenése? Húgyúti fertőzésre kaptam, szerdán éjszaka ittam meg és ma reggelre nagyon erős hasmenésem lett. Kb 1 nap után jelentkezett. Emésztési zavarral küzdök már évek óta, gyors emésztés, sokszor hasmenés. Háziorvosom szerint a Monural por nem okozhat ilyet, alig van mellékhatása. Ti tapasztaltatok hasonlót? Köszönöm, ha válaszoltok!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook