Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Mitől lesz kevésbé rekedt a hangom? fórum

Mitől lesz kevésbé rekedt a hangom? (tudásbázis kérdés)


13. eandi78 (válaszként erre: 12. - Eandi78)
2013. márc. 7. 07:14
Kimaradt, hogy antibiotikum mellé calcimuscot írnak még fel.
2013. márc. 7. 07:09

Rekedtségre csodaszer nincs:( Tanár vagyok, nálam legtöbb megfázás végeredménye teljes némaság. Csak kicsit vagyok rekedt, erőltetem, estére némaság. Tulajdonképpen csak a pihentetés/némaság használ:( Amit orvosok adnak/mondanak antibiotikum+sok folyadék. Köptetőt ritkán adnak, de többnyire nem is a hurut a bűnös.

Óvatosan a gyakorlással és jobbulást szombatra!

2013. márc. 6. 22:45
Nagyon köszönöm!
2013. márc. 6. 18:59
De inkább olvasd el a betegtájékozattót ,egyébként mint a neve is mutatja gyógynövényes ,tehát nem minősül gyógyszernek.
2013. márc. 6. 18:57
homeovox,nekem nagyon bevált ,ha elmegy ahangom sokszor egy hétig is lenémulok ,de mióta hallottam erről azóta rögtön kezdem szedni mikor megfájdul a torkom és használ. gyógyszertárban vagy drogériában is lehet kapni ,tulajdonképpen drazsé két óránként kettő szemet kell elszopogatni.
8. cb4d6e9d49 (válaszként erre: 7. - GabriellaSu)
2013. márc. 6. 18:47

Nem szoktam kivárni a 2 órát..ezek mellett-antibiotikum+Stodal

Teljesen kész vagyok.

Nekem szombatra pacsirtává kell válnom.De,ha addig pihentetek,ki gyakorol?:-(((

2013. márc. 6. 18:42

Huh, azért ennyi mindent egyszerre.. remélem nem egyszerre használod őket, kb 2 óra el kell teljen egy-egy "szer" között.


Ami nekem mindig bevált:

Egy tojássárgáját keverj ki habosra egy evőkanál kristálycukorral és szép lassan edd meg, kb úgy, hogy lassan "csorogjon" le a torkodon, szinte elérve a hangszálakat. Napi max 3 tojássárgája és pihentetés, pihentetés, pihentetés. Csodákat művel. :)

2013. márc. 6. 18:41
Vödörszám eszem a mézet.
2013. márc. 6. 18:36
Negro
2013. márc. 6. 18:33
Méz?
2013. márc. 6. 18:33
És ha a tojást elkevernéd egy kis mézzel? Úgy még finom is :)