Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Mit lehet tudni a Teronac nevű "fogyis" gyógyszerről? fórum

Mit lehet tudni a Teronac nevű "fogyis" gyógyszerről? (tudásbázis kérdés)


29. kyra000007 (válaszként erre: 13. - Figarina)
2012. máj. 30. 09:03
szia megtudnád adni a nevát?
2012. máj. 23. 13:41
valaki tudna nekem segíteni abba hogy mi a teronac r betűs változata?
27. kyra000007 (válaszként erre: 16. - Eszter8)
2012. máj. 23. 13:27
szia megtudnád adni a nevét annak a gyógyszernek?
26. globus (válaszként erre: 23. - Mojol)
2011. okt. 21. 13:38
Diétázni próbáltál már?
2011. okt. 21. 10:15

Sziasztok!

Kb 20 éve szedtem, de megverném a dokit aki felírta. Olyan dolgokat tettem a hatása alatt, amit normál esetben soha.Azt sem tudtam, mit csinálok, és hol vagyok.Borzalmasan megbuherálta az agyamat.A szívdobogásról, és az összes egyéb hatásáról ne is beszéljünk.

24. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 7. - Cicamica)
2008. nov. 6. 20:57

Nem macerás a hozzájutás! Nem lehet hozzájutni!


Nincs!


Betiltották! (Pár évvel ezelőtt!)

23. mojol (válaszként erre: 2. - Mariann)
2008. jan. 18. 12:19
Rajtam egyedül csak a teronac tudott segíteni. Mindent ettem mellette. Süti és csoki, bármi jöhetett és mégis fogytam. Nem volt semmi mellékhatása. Nagyon hiányzik. Ilyesmi gyógyszerre lenne szükség.
22. mojol (válaszként erre: 11. - 2ab728965c)
2008. jan. 18. 12:13
Mondd meg légyszíves mi az a modernebb változat és hogyan lehet hozzájutni.
21. inci47
2007. máj. 6. 20:24
nagyon régen ,szülés után, én is szedtem, le is fogytam 15 kg-ot,de borzalmasan kalapált a szivem, hisztis voltam, stb. Ne próbáld ki!!
2007. ápr. 20. 14:37

Én 5 éve szedtem,40 nap alatt -7 kg,de sajna a gyógyszernek köszönhetően én azóta türelmetlen vagyok és hamar ideges leszek(magyarán kicsit idegbeteg lettem tőle és ennek nem örülök),úgyhogy most inkább kipróbálom az akupunktúrát+olcsóbb is és egészségesebb.


Valamint ezek a gyógyszerek állítólag anorexiát is okozhatnak.


Sok sikert!!!!


(hasonló a Reductill és ahogy olvastam olcsóbb is)

19. HBKati
2007. márc. 8. 20:03
Megközelítőleg 20 éve szedtem,fogytam is tőle.majd szülés után,mikor nem szoptattam ismét elkezdtem,de nem éreztem jól magamat miután bevettem/kb 15-20perc mulva.többször is igy történt,abbahagytam,meghíztam.A www.drinfo.hu lapon,a gyógyszerekre kattintva,a gyógyszer nevét beírod,szinte mindent megtudhatsz erről a szerről.
18. Doki1
2007. márc. 3. 14:09
Kb 10 éve szedtem, és tényleg fogytam tőle! De mégegyszer biztossan nem szedném be ismerve a sok melléktünetet amit okozott!Ingerültség volt a legfeltűnőbb.Valami mást próbáljál keresni!
2006. nov. 17. 14:38

Én nagyon régen szedtem Teronac-ot, viszont nem ajánlom, mert veszélyes gyógyszer.

Amit Eszter8 irt, az mind igaz. Ráadásul én a beszedése után fél órával elájultam, azt sem tudtam hol vagyok.

Találj ki más fogyókúrát.

16. Eszter8 (válaszként erre: 13. - Figarina)
2006. nov. 13. 20:03
Szia! Az R betűs változatról nem tudok, esetleg ennek is ilyen mellékhatásai vannak? Megköszönném, ha válaszolnál, és megírnád kb. mibe kerül és persze fel kell-e iratni. Arra már nem emlékszem én hol,vagy hogy szereztem be annak idején.
2006. nov. 13. 20:00
A teronac veszélyes szer. Először is vérnyomásemelkedést, szájszárazságot, ingerlékenységet okoz. Mikor szedtem, fogytam ugyan tőle, a szívem megsínylette.Az agyalapi mirigyre hat elsősorban, ahol az éhségérzet keletkezik. Mikor megmutattam az apunak, aki orvos, azt mondta hajítsam el azonnal.
2006. okt. 29. 18:33

A felsorolt mellékhatások közül nekem bejött a paranoid tünet, akkoriban kaptam az első pánikrohamomat.

Ma megtépném azt az orvost, aki egy balatoni szakszervezeti üdülő orvosaként, nekem a 17 éves diáklánynak felírta....

Szerintem, soha-soha-soha ....

2006. okt. 10. 15:29
Az R betűs változat tényleg jó,nekem bevált!Csak baromi drága!!!
2006. szept. 30. 19:42
Én is szedtem 15évvel ezelőtt.Étvágycsökkentő,ami nagyon bevált,de tényleg nagyon sok a mellékhatása.Sokat fogytam,de mikor nem szedtem minden vissza is jött duplán.Mit,triplán.Állítólag szív problémát is okoz,de engem ez fiatalon nem érdekelt.A mai eszemmel már nem szedném,és nemis fogom.Szerintem még hormon zavart is csinált.
11. 2ab728965c (válaszként erre: 9. - Dee)
2006. szept. 24. 21:34
van helyette modernebb változat, de itt nem reklámozhatom. R-rel kezdődik, nem olyan drasztikus és kevesebb a mellékhatása mint a teronac-nak.
2006. szept. 23. 21:01
Sziasztok! A TERONAC eredetileg nem fogyókúrás gyógyszer, hanem gyomorsavmegkötő hatása van (hányásra, hányingerre adták eredetileg), így persze, ha éhes vagy nem érzed. Férjem szedte, fogyott is rendesen, de a mellékhatásairól órákat írhatnék....
9. dee
2006. szept. 19. 23:27
Törzskönyvből törölték,nem gyártják.
2006. szept. 19. 14:43
Egyszer szedtem belőle. olyan rosszul lettem tőle éjszaka, hogy másnap kidobtam a szemétbe. Azóta soha többet!Inkább a természetes szerek.
2006. aug. 9. 20:44

Ha ennyibe kerül, inkább lakatot teszek a számra, vagy bezáratom magam valahova, ahol nem lehet enni!

Viccet félretéve, nekem csak egy kis idegesség és étvágytalanság!!!!!! volt a mellékhatása. Kár, hogy ilyen macerás a hozzájutás!

Köszi az infókat!

2006. aug. 9. 20:09
No jól van, ne mérgezzük magunkat!:) ...amúgy is rohadt drága szerintem!
2006. aug. 9. 18:57
Most hogyan lehetne hozzájutni??? Mellékhatás ide vagy oda, nem volt olyan rossz!:)
2006. aug. 9. 18:28

Már nem árulják a gyögyszertárba, én is szedtem anno. Eleinte néhányszáz forint volt, aztán felemelték 10ezerre, végül 2-3 éve bevonták.

Tuti jó gyógyszer, rettenet mellékhatásokkal eleinte. Még a fejbőröm is libabőrös volt. Van néhány szem még nekem, kb. 5, mivel felessével szedtem elég 10 napig. Gondolkodom rajta, h beszedem, ugródeszkának tökéletes. :)

3. Cicamica (válaszként erre: 2. - Mariann)
2006. aug. 9. 17:57

Köszi! Én is szedtem, fokozatosan szoktattam hozzá magam így nem volt gond. Lehet tőle fogyni !

Azt nem tudom, hogy hozzá lehet most is jutni? Kb. mennyibe kerül?

2006. aug. 9. 17:39
Nagyon régen nekem felírta a doki. Akkor még nem volt drága. Egyáltalán nem voltam éhes, és fogytam is rendesen. Viszont tele van mellékhatásokkal. Nekem majd kiugrott a szívem tőle, és amikor már nem szedtem kész idegroncs voltam... Mint egy narkós, akinek elvonási tünete van...
2006. aug. 9. 17:31
Tud valaki valamit a TERONAC nevű "fogyis" gyógyszerről?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook