Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Mit lehet olyankor csinálni mikor pánik rohamod van, hogy enyhüljön egy kicsit? fórum

Mit lehet olyankor csinálni mikor pánik rohamod van, hogy enyhüljön egy kicsit? (tudásbázis kérdés)


2011. szept. 27. 05:15
meleg lazitó kádfürdő vagy hideg zuhany
2009. nov. 3. 05:38
Köszi a válaszokat:) Kipróbálom őket és megírom hogy mi lett a vége:)
2009. okt. 30. 20:05
kopogtatással "EFT" èrzelmi szabadság technikával
16. f64f0d9a69 (válaszként erre: 15. - Cukorka_18)
2009. okt. 30. 19:55

Szerintem ezen majdnem mindenki átesik, csak az emberek erről nem beszélnek. A legtöbben sikeresen megoldják! Ha az ember lánya szembe mer nézni a mumussal, már nincs mitől félni.

Naná, hogy neked is sikerül!!!

Találj ki magadnak "varázs mondatokat".

Mindenféle körülmények közt jól érzem magam! stb.

És írdd meg milyen ügyes voltál!

Tudod, hogy agyon dicsérhessünk! :))

2009. okt. 30. 06:39
Köszönöm a válaszaitokat! Megpróbálom elterelni a figyelmemet róla! Tudom ,hogy ebbe nem lehet belehalni,de azért mégis egy halálközeli élmény az egész.
2009. szept. 4. 12:23

folytatom:)

szóval ez nem így van, ebbe nem lehet meghalni, de ez úgyis csak a roham után válig világossá mindenki előtt:).. persze mindannyiszor.

Talán a legjobb megoldás elhessegetni a gondolatot, mással foglalkozni, esetleg elterelni a figyelmet, bár nagyon nehéz. Lefeküdni egyenesen pocsék, mert akkor minden rezdülést érez az ember és folyton azt lesi, hogy mikor áll meg a szíve vagy mikor fullad meg. Szóval tenni-venni, figyelmet elterelni, már amennyire lehet.

Na és a legfontosabb, hogy van kiút!!!Meg kell tanulni kezelni a helyzetet, menni fog:))) ha nem is most, de egy idő után biztosan:)

Miért is épp ebbe halnánk bele, mikor van annyi minden más:D:D Jobbulást mindenkinek akki ezzel a kórra küzd, én nagyon át tudom élni mindenki helyzetét és azt üzenem, hogy meg lehet gyógyulni:)

2009. szept. 4. 12:17
A legfontosabb, hogy ne légy egyedül, bár ezt nem lehet mindig megoldani, ha csak nem vagy 24 órás felügyelet alatt:)) na félre téve a viccet, jó pár éves pánikbetegség tapasztala után tudom mondani, hogy teljesen mindegy, mit csinálsz, ilyenkor úgysem tudsz uralkodni magadon. Van néhány perc, amikor az van, hogy " vége, itt a világ vége és meghalok rögtön"- persze ez nem így vanm
12. Mya01
2009. szept. 4. 09:51
Mindenképp menekülj ki a tömegből, próbálj félrehúzódni egy eldugottabb kis helyre,ha van rá lehetőséged.Próbáld valamivel lekötni a figyelmed és ne magad és a tüneteid figyeld,mert akkor még jobban belehergeled magad,pl álmodozz,ábrándozz,kezdj el sms-t írni,zenét hallgatni,kapj be 1 rágót...mind1 mit csinálsz,csak kösd le a figyelmed.Ha otthon vagy mosd meg az arcod,a tarkód jó hideg vízzel, ha van otthon svédcsepp szippants belőle párat,dörzsöld be a tarkós 1kicsit, meglátod jobb lesz. :)
2009. szept. 3. 14:38
Én is pánikbeteg vagyok.Legtöbbször zsúfolt áruházakban, buszon, villamoson,vagy iskolai évnyitón évzárón tör ki rajtam.Ilyenkor amilyen gyorsan csak tudok kimenekülök egy olyan helyre, ahol minél kevesebb ember van.megpróbálok lassan, jó mélyeket lélegezni,lehajtott fejjel.Sajnos volt már olyan is, hogy nem értem ki, és ilyenkor elájultam, vagy sírógörcsöt kaptam.Mindenesetre ha csak megtehetem keresem az ilyen zsúfolt helyeket.
2009. szept. 3. 14:24
Helyesbítés: előfordulhat...
2009. szept. 3. 14:23

Légzéstechnika a vége felé van leírva, de a többit is érdemes elolvasni.

Mindenkinél előfordul ilyen, de nem mindenki ismeri be.

[link]

2009. szept. 3. 13:24
Egyszer volt pánikrohamom - ha az volt egyáltalán. Veszettül megijedtem, féltem. Nekem jót tett, hogy a párom mellettem volt, segített megszüntetni a kiváltó ok(oka)t.
7. böbe83 (válaszként erre: 6. - Krisztinke)
2009. szept. 3. 13:23

épp ne!!!

inkább ritkábban kell lélegezni:S

2009. szept. 3. 13:22
mélyeket lélegezz
2009. szept. 3. 13:20
leginkább semmit :( nem árt, ha egyedül vagy, próbálj valamire koncentrálni
4. böbe83 (válaszként erre: 3. - Böbe83)
2009. szept. 3. 13:19
Ez azért fontos, mert a ha sokszor veszel mély lélegzetet, akkor kitisztul a véredből a széndioxid, és alkalikusabb (lúgosabb) kémhatású lesz a véred. Így megváltozik (csökken) az oldott Ca ion szint , ez okozhatja a problémákat. (Görcs pl.)
2009. szept. 3. 13:16
Ne vegyél kapkodva levegőt, hanem mikor vettél egyszer utána számolj ötig lassan , mielőtt mégegyszer veszel.
2009. szept. 3. 13:16
Én amikor volt ilyenem, ha tehettem lefeküdtem 10 percre, vagy leültem, ha nem volt lehetőségem ezekre, elájultam.
2009. szept. 3. 13:14
Mit lehet olyankor csinálni mikor pánik rohamod van, hogy enyhüljön egy kicsit?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook