Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Miskolci anyukák, ismerkedünk? fórum

Miskolci anyukák, ismerkedünk? (beszélgetős fórum)


1 2
2012. okt. 17. 18:02

Sziasztok Kedves Anyukák!

Végzős védőnő hallgató vagyok és szakdolgozatom megírásához szeretnék tőletek segítséget kérni! Témám az intimtorna hatása a várandósságra, vajúdásra és a gyermekágyi időszakra. Lenne köztetek olyan aki kitöltene nekem egy ezzel kapcsolatos teljesen anonym kérdőívet? Leginkább olyanokra lenne szükségem akik már végeztek intimtornát, illetve kismamtornát. Elküldeném elektronikusan és így még egyszerűbb lenne. Várom válaszaitokat és előre is nagyon köszönöm! :)

2012. júl. 12. 18:49
Mézyke felvettelek klubtagnak! Most már írhatsz oda!:)
2012. júl. 12. 16:29
Úgy látom nagyon kevés barátkozni akaró miskolci anyuka van itt a hoxa-n...:-S
2012. júl. 12. 11:56
Jelenltkeztem csak még nem vagyok felvéve:)
2012. júl. 11. 17:49
Ha valaki idetalálna a fórumra, akkor várjuk a klubban!:)
42. Bogááka (válaszként erre: 41. - C9f9b53798)
2012. júl. 11. 17:47
Jó ötlet. Csatlakoztam én is :).
2012. júl. 11. 17:32

[link]


Megnyitottam, ha gondoljátok, akkor beszélgessünk itt.

40. c9f9b53798 (válaszként erre: 34. - Tücsibogár)
2012. júl. 11. 17:30
Akkor kicsit hasonló a történetünk. A Kislányom nem koraszülött, de az utolsó négy-öt hétben semmit nem fejlődött odabent (megérett a méhlepényem), de pont azért, hogy a belső szerveire még fejlődjön befektettek, és naponta többször volt nst, áramlás... aztán a betöltött 39. héten született meg, de 2490 g volt. Mi is csúszásban vagyunk egyes dolgokkal, Dévényre is jártunk... hosszú, majd én is mesélek, de jó lenne egy klubot nyitni, én ott szívesebben írogatnék.
39. c9f9b53798 (válaszként erre: 37. - Mézyke)
2012. júl. 11. 17:25

:)))) kb. én is így jártam, tbszakértő a neten, a mákos ismerősöm, az oep-nél is mind-mind mást mondtak


és én egy negyedik variációt silabizáltam ki a tv-ből!:)))

38. c9f9b53798 (válaszként erre: 36. - Tücsibogár)