Minden egyre drágább... (beszélgetés)
hanem hol? azt hittem, hogy ez egy fórum, ahol mindenről lehet beszélni
vagy nem?????????????????????????????????
világosítson fel valaki, ha ez nem így van!!!
Bizony ám, nem találni mindenhol munkát.
Olyan sokszor mondom én azt, hogy jó lenne valakinek a valakijének lenni. Mert csak azok kapnak.
Kiskoru gyerekkel a kutyának sem kellesz.
Egy bizonyos kor és tapasztalat, tudás után szintén, mert a ehhez kellene igazitani a béreket.
Az idősebb korosztály közül nem mindenki tud nyelveket, tehát nem kell sehova.
Szalag mellé nem kellesz, mert tulképzett vagy, mert nem látsz jól, nem tudod vállalni a három müszakot, mert egyedül neveled a kiskoru gyereked és esetlek nincs jó kézügyességed. De kifogást mindig találnak...
Én is erősen gondolkodóban vagyok,hogy mi a fenén lehet spórolni. Nagyon kezdő vagyok ezen a téren, de a GYED-et elviszi a kölcsön:(
Vannak tippjeitek spórolásra? Minden ötletet szívesen fogadok, s hátha más is:)
Nagyon igazad van:)
Mégis minden fizetéskor bosszankodom mikor látom, hogy mennyit levonnak és alig kapok kézhez valamit. Ott a lakáshitelem is:( Egyedül nem is lehetne megélni, boldogulni ebben a világban.
Most viccelsz? Vagy naiv vagy,vagy én nem vagyok realista.
Vagy mind2:-)
Ha bosszankodunk azzal nem lesz jobb.
Meg kell valahogy próbálni boldogulni és reménykedni. A remény hal meg utoljára.
én most mindenképp írok a miniszterelnöknek.
jobbat nem tudok. valamikor remélem kapok választ is....
igen, én is bíztam: EDDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nálunk a férjem nem hajlandó más munkát is elvállalni, mert azt mondja, hogy a cigányok is felnőnek valahogy:(((((((((((((((((((((((((((((((((
Erre mint lehet mondani?
Sziasztok!
Sajnos a fizetést is csak csökkentik, nehogy tudjunk boldogulni:(
Igen, elég rossz a helyzet sajnos. :( De remélem hamarosan jobb lesz, én bízom ebben.
Nekünk autóhitelünk van és albérletben lakunk, több helyen is dolgozunk és így is nehéz....
Egyszer csak jobb lesz!