Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Milyen vitaminhiány okozhat fáradságot, álmosságot? Mit (vitaminkészítmény vagy bármi egyéb) javasoltok ellene? fórum

Milyen vitaminhiány okozhat fáradságot, álmosságot? Mit (vitaminkészítmény vagy bármi egyéb) javasoltok ellene? (tudásbázis kérdés)


1 2
2012. jan. 3. 09:29
Béres cseppet és a Supradynt is próbáltam fáradságra, nekem egyik sem jött be :(
33. f64f0d9a69 (válaszként erre: 31. - Hableány24)
2010. szept. 29. 21:11
Vérszegény sem vagy? (vashiány?)
32. f64f0d9a69 (válaszként erre: 31. - Hableány24)
2010. szept. 29. 21:09

De van. Pl. egészséges ételek,amik nem terhelik meg az emésztőrendszert, a májat. Merthogy lehet túl sok méreganyag van a szervezetedben.

Diéta, sok víz, mozgás.

Én a gyerekemnek hatalmas adagú multivitamint vettem (felnőttnek) a sima ilyenkor kevés.

2010. szept. 27. 11:02
Senki más nemtud segiteni? Vagy nincs rá semmi egyáltalán?
30. hableány24 (válaszként erre: 29. - E5bfff55e3)
2010. szept. 26. 01:38
Régebben Supradint de nem vettem észre változást.
2010. szept. 25. 23:59
Én is állandóan fáradékony vagyok, most a béres cseppel próbálkozom. Te próbáltál már valamit?
2010. szept. 25. 18:47

Sziasztok! Már régi a fórum de esetleg valaki azóta tud ajánlani valamit az álmosság és fáradság ellen? Valami jó bogyó van rá esetleg? Eddig csak szinte egész nap feküdtem meg aludtam de ugynézni 1 hét múlva dolgozni fogok. Fel kéne magam dobni. 3 műszakos munka lessz és lessz benne heti 1-2 13 órás nap is. Szóval S.O.S.

Ja és nemkávézom. A vérem pedig nemrég még jó volt gondolom még most is az. Mert ezelőtt is ilyen álmos és fáradt voltam miután kinőttem a gyerek koromból.

27. csipogó (válaszként erre: 26. - Pirosalma)
2009. okt. 9. 19:33

Szia Pirosalma!

Örülök,hogy van valaki aki szakmai szemmel tud a témában hozzászólni!

Ezen a fórumon elkel az ilyen segítség!

Egyben gratulálok neked! :)

Ja és visszatérve a kérdésre;nem szedek semmiféle gyógyszert (szerintem az csak átmenetileg jó).Én az életmód-váltás mellett voksolok.10 napja nem cigizem,reggel 1 kávét iszom(a napi 4-5 helyett)na meg nem utolsó sorban ismét elvonszolom magam egy kis mozgásra, minden nap kocogok 15 percet.Az étrendemen még van mit csiszolni mivel nem csak magamra főzök,a családomat már nehezebb rávennem az "egészséges életmódra":)de azért igyekszem.

4 évvel ezelőtt ez bevált.Akkor 3 hó.alatt 13 kilót fogytam úgy hogy nem éheztem 74-ről 61-re

(ha v.kit érdekel bővebben is írhatok erről)

Igaz jártam 1 héten 1-szer aerobic-ra és Tai-Chi-ra.Az utóbbi nagyon jó volt!

Na akkor először 5 alá ment a koleszterinem.

26. Pirosalma (válaszként erre: 25. - Csipogó)
2009. okt. 9. 16:00

Persze, idővel érelmeszesedés alakul ki, és hát a 7,7 nem kics. Gondolom, kapsz rá gyógyszert, és megfelelő diétát tartasz.


(Egyébként orvostanhallgató vagyok, tehát már csak hivatalból is tisztában kell lennem az alapokkal:-)

2009. okt. 9. 08:07

Szia Pirosalma!

Ajánlok neked egy cikket olvasd el!


[link]


Tény az,hogy a nem túl magas koleszterinszint önmagában még nem jelent veszélyt,de nekem 7.7 volt és ez nagyon magas.A doki mondta,hogy levertségem,az hogy nincs elég energiám ebből is adódhat.

24. Pirosalma (válaszként erre: 22. - Csipogó)
2009. okt. 8. 17:50

Szia, Csipogó!


A magas koleszterinszint önmagában nem jelent érelmeszesedést, főleg nem olyan fokút, amilyenről te írsz. Idővel persze könnyen kialakulhat.


Tehát csupán a megemelkedett C-szint nem tekinthető a fáradtság sem közvetlen, sem közvetett okának.


Azt pedig túlzásnak érzem, hogy "minden kihatással" van. Mi mindenre?:-)

23. csipogó (válaszként erre: 21. - Caryna)
2009. okt. 8. 16:50

Szia Caryna!

Mit mondtak neked a laboreredményre?

22. csipogó (válaszként erre: 20. - Pirosalma)
2009. okt. 8. 16:47
A magas koleszterinszint mindenre kihatással van.Huzamosabb ideig érszűkületet okoz.Mivel nem jut kellő mennyiségű oxigén a vérellátásba,emiatt érzed fáradékonyabbnak magad.
21. Caryna
2009. okt. 7. 21:51
A laboreredményem szerint magas a koleszterinszintem - nem sokkal - a vas ok, viszont a teljes vaskötő kapacitás szintén magas! Ez az érték mit jelent? A magas koleszterinszint okozhat fáradságot? Holnapmegyek vissza a háziorvoshoz, kíváncsi leszek mitszl a lelethez!
20. Pirosalma (válaszként erre: 18. - Csipogó)
2009. okt. 7. 17:38

Szia, Csipogó!


Miből gondolod, hogy a megemelkedett koleszterinszint okozza a fáradTságot?

19. Caryna (válaszként erre: 18. - Csipogó)
2009. okt. 7. 12:54
Mit javasoltak a magas koleszterinszint rendezésére?
18. csipogó (válaszként erre: 6. - Caryna)
2009. okt. 5. 08:55

Mindenképp menj el egy vérkép-tesztre.És ne dőlj be a vashiánynak amíg nincs a kezedben az eredmény mert én is hasonlóképp fáradékony voltam,és a múlt héten végül elmentem egy laborvizsgára.Kapaszkodj meg:a vasam 1 tízeddel több a megengedettnél,

a kalcium pedig szintén 2 tízeddel.

Ez tényleg elég ritka,utánaolvastam.

A koleszterinszintem viszont 2,5 tízeddel több!

Hát ez okozta a problémát!

Mindenkinek ajánlom,mielőtt bármit szedni kezdene,győződjön meg mire van szüksége!

Lásd az én esetem.

2009. okt. 2. 22:37
vas, magnézium. Az utóbbi hiánya ingerültséget is okoz.
16. Caryna (válaszként erre: 15. - Genlips)
2009. okt. 1. 20:26
köszönöm,megnéztem, válaszoltam
15. genlips (válaszként erre: 10. - Caryna)
2009. okt. 1. 19:15
írtam e-mailt neked
14. e799f80651 (válaszként erre: 9. - Caryna)
2009. okt. 1. 17:55

vashiányt

halványad, de anak nem igazán kellene ott lennije

2009. okt. 1. 17:52
jah igen,a vas nekem is segített,nem tudtam mi bajom van,aztán vérképből kiderült,pár hét után kezdtem újra eleven lenni:)
2009. okt. 1. 17:50
Fe, Mg.
2009. okt. 1. 17:50

sziasztok,csak ajánlani szeretnék egy könyvet ami nekem nagyon bejött,hihetetlen hogy vitaminok mikre képesek jó irányban,a címe: Vitaminbiblia.

még az őszülés ellen is van vitamin:)

a depitől kezdve mindenre van vitamin v aminosav,én a mai napig nem térek magamhoz az ott leírtaktól,fantasztikus hogy rátaláltam:)

10. Caryna (válaszként erre: 7. - Genlips)
2009. okt. 1. 17:49
Hol tudok utána nézni ennek a korallos táplálék kiegészítőnek? Érdekelne!
9. Caryna (válaszként erre: 8. - E799f80651)
2009. okt. 1. 17:49
vannak, de szerintem épp hogy látszanak, szerintem mindig is voltak! Mit jelentenek?
2009. okt. 1. 17:47
bannak hosszanti irányba barázdák a körmödön?
2009. okt. 1. 17:45

csakis nyomelemhiány.

ezek a szervezet enzimeinek aktív központjában ülnek

sokszor a tünetek hátterében nyomelemi hiány áll, amelyek rendkívül szerteágazó tünetek lehetnek, sokszor például csak fáradékonyság képében nyilvánul meg. ezt támasztja alá az, hogy a korallt szedők körében az elsőként tapasztalható jótékony egészségügyi hatás a fáradékonyság csökkenése és a megnövekedett energiaszint. azonban nem mindegy, hogy milyen korallt szedsz táplálékkiegészítő formájában!

2009. okt. 1. 17:40
Köszönöm a válaszaitokat! Valószínű rászánom magam egy alpos kivizsgálásra!
2009. okt. 1. 17:30
egyaránt pajzsmirigy betegség,és vashiány is okozhat!vagy sok munka,későn fekvés,korán kelés,stressz miatt nem tudsz elaludni,kevés evés,kevés mozgás is okozhat.egyél rendesen,feküdj le korán,ne stresszelj,és menj dokihoz,mert nem biztos hogy ez a baj!
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook