Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Milyen mozgás ajánlott, ha valaki fogyni akar? Heti mennyi alkalommal? fórum

Milyen mozgás ajánlott, ha valaki fogyni akar? Heti mennyi alkalommal? (tudásbázis kérdés)


máj. 19. 15:00
módik* = módit
12. hópihe14 (válaszként erre: 9. - Wegofit_crew)
máj. 19. 15:00

A gyors séta, kocogás szerintem is jó, akinek más lehetősége nincs.


[link]


Azt nem tudom, hogy valóban fogyunk-e tőle 3 hét alatt 5 kg-ot, de napi mozgásnak jó.

Én egyelőre a 3-ik módik próbálgatom, majd megy az jobban is, mint most. Remélem.

11. Macuka
máj. 18. 16:19

Itt éppen ilyenről beszélgetünk.

Én is 10 kilót szeretnék fogyni eddig 2 ment le 1 hét alatt.

[link]

10. OKinga79 (válaszként erre: 1. - Ladyvintage)
máj. 17. 15:24

fitvideo.hu- itt találsz teljesen kezdőnek való tornát is. Fontos a fokozatosság. Azért 5 és 10 kilogramm között elég nagy a különbség. :)

Nagyon izmos sosem leszel, nyugi! :) :)

máj. 17. 15:00

Szia! Megfelelő pulzustartományban/ megfelelő intenzitással végzett aerob edzéssel tudsz hatásosan zsírt égetni! Gyors séta, kocogás, elipszis, kerékpár, úszás..

Ezeknél a mozgásoknál szervezetünk az energiát a zsírsejtek elégetéséből nyeri, nem pedig az izmok glikogénjéből. Így az alacsony intenzitású aerob edzéshez ennek megfelelően nem olyan sok energiára van szükség, tehát kis megterheléssel jár – ez a legnagyobb előnye ennek a mozgásformának. Hátránya viszont, hogy időigényes: minimum 45 perc a javasolt időtartam.

Tartós eredmény érdekében érdemes kombinálni másik edzés fajtával, erősítő edzéssel, valamint egészséges, jól kialakított étrenddel!!

8. RipszRopsz (válaszként erre: 6. - Ladyvintage)
máj. 17. 12:30
Ha csak 30-40 percet, akkor dinamikus torna. Ez nagyon kevés idő, de kezdetnek jó lehet. Akár otthon is tornázhatsz, ezzel állóképességedet, kondíciódat remekül fejlesztheted. Négyütemű fekvőtámasz, helyben kitörés hátra kitűnő választás. 4X4-6 ismétlés kezdetnek. Szerezz be step padot, gumikötelet. Hasprés 4x20 ismétlés.
máj. 17. 12:03

A kardió jó zsírégetésre, ezt a formátlanodást nem is értem.

Először formálódásnak olvastam azt is...

Ch csökkentés a kulcs, egyetértek Tulipánnal.

És "kalóriabázis" az alap!

6. Ladyvintage (válaszként erre: 5. - RipszRopsz)
máj. 17. 11:49
3,4 alkalommal 30-40 percet.
5. RipszRopsz (válaszként erre: 1. - Ladyvintage)
máj. 17. 11:09

Hol olvasod ezt a sületlenséget? Milyen szakmai oldalakon?


Teljesen a nulláról indulsz gondolom. Heti mennyi időt tudsz a mozgásra fordítani? Erre válaszolj és segítek.

4. gabbbicica (válaszként erre: 1. - Ladyvintage)
máj. 17. 09:53

a semmihez képest a kardiótól se formátlanodsz....


De a helyes az a 2 féle mozgásforma váltakozása. Pl ha van lehetőséged, menj el heti 2-3x futni vagy biciklizni, és 2x valamilyen súlyzós edzést végezz.

máj. 17. 09:27
Én 2017 november - 2018 március között napi 1200 kalóriát fogyasztottam és heti háromszor futottam 15-20 percet. A cukros ételek fogyasztására is nagyon odafigyeltem. 10 kg-t fogytam.
máj. 17. 09:09
Egyszerű a fogyás: mozogj többet, egyél kevesebbet!
máj. 17. 08:58

5-10 kg-ot szeretnék még fogyni, és nem ártana picit izmosodni sem,

de mindenhol azt olvasom, hogy a kardiótól formátlanodik az ember, viszont az edzéstől formásodik. Mi lenne a helyes?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook