Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Milyen gyakorlatokkal regenerálhatom leginkább a szülés után szétnyílt hasizomzatomat? fórum

Milyen gyakorlatokkal regenerálhatom leginkább a szülés után szétnyílt hasizomzatomat? (tudásbázis kérdés)


2017. dec. 21. 12:19
Sziasztok! Nem tudom, mennyire aktuális a fórum még, de azért leírom: próbáltátok már a Love your belly tornát? Ezt a mozgássort kifejezetten a szétnyílt hasizom regenerálására fejlesztette ki Bagyinka Tímea a Pilates és a Jóga segítségével. Bizonyos gyakorlatokat kerülni kell, a már írt hagyományos haspréseket pl. A statikus gyakorlatok célszerűek ilyenkor, pl. plank, odafigyelve a has és medence helyzetére. Ha van kedvetek, nézzetek utána, olvassatok sikertörténeteket, mert nektek ugyan úgy sikerülhet! Hajrá :-)
2014. nov. 16. 20:28
Nekem is szétnyílt. A hasszorító bugyesz sokat segít, illetve a sérvkötő. Van, h hetekig lapos utána a hasam. De most 2 napja újra kidülled minden étkezés után :-( most megint sérvkötőt használok. De az a durva, h mikor kidülled, akkor fáj is, meg érzékeny, ez normális?
2010. okt. 24. 16:40
En barmit csinalhatok, a kozepen szetnyilt res nem csokken egy picit sem. Tudom, total hihetetlenul hangzik, de ha eves utan a hatamra fekszek es lazan tartom a hasam, a bel perisztaltikus mozgasa siman latszik. Nem hinnem el, ha nem a sajat szememmel latnam. Iszonyuuu!
12. Kolibri (válaszként erre: 11. - 82499f2528)
2010. okt. 24. 16:36
A babátol.
2010. okt. 22. 18:57
MITŐL NYÍLT SZÉT A HASATOK?
10. Kolibri (válaszként erre: 9. - 5a2defa6a1)
2010. máj. 7. 18:34
Koszi, mindenkepp kiprobalom!!
9. 5a2defa6a1 (válaszként erre: 3. - Kolibri)
2010. máj. 7. 17:49

bocs, most olvastam, hogy a pici már 7 hónapos, szóval ugyanugy adj egy kis időt, tehát 6 hónapot, hogy a hasad visszaerősodjön, de ezen kivül még leirok 2 haladóbb gyakorlatot, ami szintén a keresztirányu hasizmokra való.

1. hanyattfekvésben, felhuzott térd. fej a földön marad, nem emel. karok magastartásban a földön kinyujtva. a térdek közé fogsz egy bármilyen labdát, és felemeled, eközben a karokkal is a has felé nyulsz, szóval a térdedből "átadod" a labdát a kezekbe. ezután térd visszatesz, karok is nyujtva letesznek a labdával. oké most vissza az egész és felemeled a labdát a kezekkel ugye, a térdek is emelnek és a kezekből "átadod" a labdát a térdnek :) ezt a kört oda-vissza ismételgesd, eleinte 25x később 4x25.

2. biciklizés! a fejed végig maradjon a földhoz szoritva. a karok a derék mellett a földön, de a tenyér felfelé néz. ebből a helyzetből kezdj el "biciklizni". nem kell nagyon messzire, amennyi jólesik. ismételd 4x25


remélem érthetően fogalmaztam, fénykép nélkül nehéz elmagyarázni :)

8. 5a2defa6a1 (válaszként erre: 1. - Kolibri)
2010. máj. 7. 17:35

szia kolibri, 2x szültem, a hasizom nem zàrul össze teljes mèrtèkben soha. annyit tehetsz, hogy szülès utàn legalàbb 6 hònapig ne vègezz hagyomànyos hasprèseket mert ezek még jobban szétnyitják, természetesen egy nem szült nőnél nem (6 hónaputàn lehet, csak türelem) ès a keresztes irànyban lèvő hasizmokat tornàztasd csak. ezek tartjàk a helyèn a belső szerveket, ès kicsit összèbb hùzzàk a rèst. nekem gyògytornàsz tanàcsolta.

1. fekvèsben felhùzott làbbal kezek a hason, belègzèskor has kienged, kilègzèskor behùz, de jò erősen a köldöködet a gerinc felè "szìvd" be, 2 màsodpercig tart, kiereszt ès ismèteld 4x25.

2. 4kèzlàb egyik làb kinyùjt egyenesen vizszintesen a fenèkkel egy vonalban, ellentètes kar kinyùjt ugyanìgy, ezt kitartod 20 mp-ig, mindkèt oldalra 20x.

3. cicatartàs, belgzèskor homorìt, kilègzèskor has megint jòl behùz, köldöködet a gerinc felè "szìvod" 2 mp kitart ès megint kilègzès stb. 4x25 ismètlès.

ezeket mindennap csinàld meg, tènyleg csak 10 percig tart, 3 hèten belül màr làtszik az eredmèny. ezenkìvül napközben is amikor mèsz valahovà, pròbàld sokszor behùzni a hasad az előbbi mòdon, ezzel is mèg jobban karcsùsodik, laposodik a has, mert dolgoznak a keresztirànyù mèly hasizmok. ha kazettàkra tornàzol, akkor is helyettesìtsd ezekkel a hagyomànyos hasizomgyakorlatokat legalább 6 hónapig. sok sikert :)

7. tinti8 (válaszként erre: 3. - Kolibri)
2010. máj. 7. 11:52
ismerös:( az elsö csemetémnél nem is volt gond dolgozot az ideg a másiknál lasaban de 1 év alat tuti volt de most :(tény hogy mindig is hasam volt akor is mikor 42kg voltam de jelenleg terhesnek is lehet nézni :S
2010. máj. 7. 11:20
Koszi, a te gyerkoked is nagyon aranyos, igazi kis huncutka arca van!
2010. máj. 7. 11:02

Szépek a gyerkőceid, az én fiam is ilyen kis kerekarcú, babáspofijú volt kisebbnek

Hát ez nehéz ügy az biztos, én még lusta vagyok kicsit, pedig kéne mert szinte fel sem tudok ülni hasból :(

Főleg mire akarjuk a kistesót kéne valamit kezdeni a hasammal

2010. máj. 7. 10:51
En a sima haspres, meg feluleseket szoktam neha csinalni, de semmi latszatja, pedig nem vagyok kover, soha nem voltam. Iszonyuan meg van nyulva a bor is a hasamon, de gondoltam, ha legalabb alatta rendezodne egy kicsit, akkor hatha...
3. Kolibri (válaszként erre: 2. - Pussycatgirl)
2010. máj. 7. 10:49
Az egyik 3lesz, a masik 7es fel honapos, de a hasam az valami hihetetlen! Reggel meg oke, de ha eszem, ugy kidulled, mint egy dinnye!
2010. máj. 7. 10:37

Szia. Ez nekem is gondom, engem is érdekelne, remélem vannak itt okos emberek.

Te mikor szültél?

Az én fiama már 11 hónapos

2010. máj. 7. 10:24
Milyen gyakorlatokkal regenerálhatom leginkább a szülés után szétnyílt hasizomzatomat?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook