Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért nem állunk ki jobban a jogaink, a véleményünk mellett? fórum

Miért nem állunk ki jobban a jogaink, a véleményünk mellett? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8
139. 26092879c1 (válaszként erre: 138. - Pista55)
2012. szept. 23. 19:48
Én meg a ...ba/be megyek, mert az a legolcsóbb, és mindent megkapok egy helyen. :)
138. pista55
2012. szept. 23. 19:45
Van a közelben még egy kisebb bolt. Én is inkább oda megyek mert ha van 10 vevő, akkor is pillanatok alatt kiszolgálnak. Ott a tulaj is beszáll és oda figyel a gyorsaságra mert látja, hogy az ő zsebére megy hogy elégedettek legyenek a vevők. Hiába reklamálnék én a másik boltban, nem történne semmi és nem is reklamálnék, inkább átmegyek a másik boltba.
137. globus (válaszként erre: 134. - Acuko)
2012. szept. 23. 19:43
Sajna még multiknál is így megy ez, az egyik nemzetközi nevű hálózatnál állandóan kint lóg az "eladót felveszünk" tábla, persze jó fizetéssel nem kecsegtetnek. Sőt, itt még valutapénztárosi végzettséggel túlképzettnek találták. Régebben a boltok jóval többet adtak a minőségre, pl. létezett áruismeret nevű rendszeres továbbképzés. Ez azt a célt szolgálta, hogy ha a vevő kérdezett valamit adott termékről, az eladó nem nézett úgy, mint a kiszántott egér. Ma meg úgy van, hogy felvértezed magad a netről mindenféle információval, és konkrét tervvel indulsz vásárolni. Aki nem tud dönteni, nagyon magára marad.
136. pista55 (válaszként erre: 134. - Acuko)
2012. szept. 23. 19:39
Nálunk is van a közelben egy kisebb bolt ahol csak egy pénztár van. Nincs sorban állás mégis sokszor kell várakozni mert a pénztáros pakolászik a polcokon. Nem is szívesen megyek oda. Ezt észre kellene venni az üzletvezetőnek mert lehet, hogy amit nyer a réven, elveszíti a vámon.
135. acuko (válaszként erre: 132. - Pista55)
2012. szept. 23. 19:37
Igen, sajnos igy van. Nem tudunk tenni ellene, ki vagyunk szolgáltatva. :(
134. acuko (válaszként erre: 130. - Globus)
2012. szept. 23. 19:34

Ez azért van, mert a munkáltatók meg akarják spórolni a munkabért, kevés emberrel dolgoztatnak, nincs meg a létszám, mert egy embert foglalkoztatnak 3 ember helyett és egy ember munkáját fizetik. Az ilyen dolgozókat nagyon sajnálom, és megértem őket.

Én arra gondoltam, hogy itt nálunk van 4 pénztár, egy múködik, de valóban, van hogy az egész üzletben van össz 3 dolgozó, egy a pénztárban, egy a csemegében, egy meg pakol. Vagy egy sincs a csemegében, kettő pakol. A sor meg 30 méteres a pénztárnál. Mindez ta munkát 85 ezerért végzik, napi 10 órában. Na ez a szégyen. Sajnos..

133. pista55 (válaszként erre: 126. - F1e23b97ee)
2012. szept. 23. 19:33
Én megkérdeztem tőle, hogy lehet időpontot is kérni? Azt mondja egy foghúzásért nem. Na akkor én várhatok órákat foghúzásra, a másikat meg behívja előttem mert neki fél óráig köszörül. Komolyan így volt.
132. pista55 (válaszként erre: 125. - Acuko)
2012. szept. 23. 19:28

Nem tudta? Kijött többször is a rendelőből és elment az irodába. Ott is elbeszélgetett többször negyed órát. Nem egyedül voltam ott és látta is.

Ez már több éve. Most sokkal rosszabb mert mindenhova időpontot kell kérni, de az nem azt jelenti, hogy majd akkor hívnak be percre pontosan, csak ha fáj valamid, majd kapsz egy hónapra jobb esetben időpontot. Na ezek a felháborító dolgok. Az egyik kolegámnak fájt az epéje valamikor augusztus elején. Most a hét elejére kapott időpontot. Igaz már nem fáj neki szerencséjére. Vagy megpusztul mire időpontot kap, vagy jobban lesz, vagy akinek van pénze elmegy privát orvoshoz. Tovább nem is ragozom mert a végén még felidegelem magam.:)))

131. korteforma (válaszként erre: 1. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 19:27

Apró hülyeségek miatt is kiakadhat valaki, míg mást szinte semmi se húz fel.


Nálam ez helyzet- és hangulatfüggő.

130. globus (válaszként erre: 123. - Acuko)
2012. szept. 23. 19:22
Nem biztos, hogy van rá másik ember. Szomszédasszonyom pénztárosként dolgozik. Ha éppen nincs fizető vevő, akkor ki kell mennie árut tölteni. Még ki sem nyitja a dobozt, már kiabálnak, hogy egy órája várok! Usgyi vissza, leszámláz, megint megpróbál feltölteni, ez megy egész nap. A csemegepultos ugyanígy dolgozik. Persze naivan kérdeztem, hogy árut miért nem munka előtt, vagy után töltenek fel? Azért, mert akkor takarítani kell.
129. forgatos (válaszként erre: 1. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 19:19

Nálam ez összefügg az aktuális idegállapotommal. Ha türelmetlenebb vagyok, szólok, ha nem, elmegyek dolgok mellett. Vannak azonban olyan esetek, amik mellett soha nem megyek el szó nélkül, ilyen pl. az üzletben vásárolt termék ára/minősége. Ha nem stimmel, rögtön szóvá teszem.

Az biztos, hogy udvariasan és jól felkészülten tuti sikerül mindent megoldani, még ha a másik félnek ez nincs is ínyére.

128. acuko (válaszként erre: 126. - F1e23b97ee)
2012. szept. 23. 19:05

Vagyis ebben a helyzetben kiszolgáltatott az ember és jobb ha kussol. Ezt akartad mondani?

Lehet benne valami, az első részében, de azért akkor sem hagyhatjuk, hogy levegőnek nézzenek minket. Próba, cseresznye.. :) :)

127. Gitta19
2012. szept. 23. 19:02
Bekapcsolódhatok?Tetszik a téma és a hozzászólások is,az intelligensen nem hagyom magam típusba tartozom,normális keretek között,óriási igazságérzettel,semmi félelemmel.
126. f1e23b97ee (válaszként erre: 124. - Pista55)
2012. szept. 23. 19:00
Az a baj, hogy a doktor kezében van ilyenkor az ember sorsa. Nála vannak a kínzó eszközök, és félő, ha szóvá tenném neki, hogy illene érkezési sorrendben fogadni a betegeket, akkor úgy csinálná a beavatkozást, hogy érezzem. :-))
125. acuko (válaszként erre: 124. - Pista55)
2012. szept. 23. 18:52
Na ez azért tényleg durva. Ez a másik ember semmibe vevése. Szólnod kellett volna, vesziteni valód nem volt úgy sem. De az is lehet, hogy nem tudta, hogy ott vagy, vagy elfelejtett. Ezért kellett volna szólnod, szépen, normálisan..
124. pista55 (válaszként erre: 122. - F1e23b97ee)
2012. szept. 23. 18:50
Engem az húz fel mikor első vagyok a fogorvosnál és minden kedves privát kuncsaftját behívja előttem én meg várhatok órákat. Volt olyan is, hogy elmentem szemészetre 11 órakor, négyen voltunk. A doki elbeszélgetett bent azokkal akit behívott, közben elment kávézgatni és egyszer csak elment ebédelni. Én és még vagy ketten ott vártunk két óráig. Na ezek idegesítenek igazán, de nem szóltam mert birka vagyok én is.:)))
123. acuko (válaszként erre: 122. - F1e23b97ee)
2012. szept. 23. 18:34
Nálunk is szokott iylen lenni. Na akkor én nem újságot olvasok kinomban, hanem megkeresem a másik eladót, aki pakol, és kérem őt, hogy legyen szives szólni valakinek, hogy 30 méteres sor van a pénztárnál, és ha lehet, nyissanak meg még egyet. És szépen vissza állok a sorba.
122. f1e23b97ee (válaszként erre: 121. - Pista55)
2012. szept. 23. 18:28
Engem a sorban állás akkor idegesít mikor fel van szerelve négy kassza de csak egy működik. De ilyen esetben sem igen szólok, mivel ezzel csak felhúzom a boltost is. Azáltal pedig valószínű még lassabban fog dolgozni. Inkább elveszek egy újságot , amit elkezdek a sorban állás közben olvasni, és otthon befejezek.
121. pista55 (válaszként erre: 120. - 4244093cd0)
2012. szept. 23. 18:17
Van ahol érdemes van ahol nem. Én elég birka türelmű vagyok ilyen téren. Engem is idegesít a sorbaállás meg ilyesmi, de hiába nyitnám ki a számat ezt tudom. Ilyen téren kiszolgáltatottak leszünk mindig is.
120. 4244093cd0 (válaszként erre: 119. - Pista55)
2012. szept. 23. 17:45

Sót,szinte mindig:)))

Érdemes?:)

119. pista55 (válaszként erre: 118. - 4244093cd0)
2012. szept. 23. 17:42
Néha biztos, hogy további idegességet jelent ha nem billen át rajtuk.
118. 4244093cd0 (válaszként erre: 115. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 17:38

gy van:)))

Te döntöd el,hogy részei lesznek igazából az életednek,vagy simán átbillensz rajtuk.:))

117. Zizisicc (válaszként erre: 80. - D7ba7bf7ff)
2012. szept. 23. 17:33
Egyetértek!
116. Pahet a vadász (válaszként erre: 78. - E32d76b828)
2012. szept. 23. 17:26

hogy dühös vagyok-e?

Nézzük...

Engem úgy tanítottak, hogy nem hazudozunk. Nem szép dolog...

- rengeteg emberrel találkozunk nap mint nap a munkánkból kifolyólag. Nagy távolságokat kell megtenniük egyikünknek másikunknak. Kiszállítjuk az árut, majd a kapuban közli a rendelő, hogy megbeszélte a főnökkel, hogy nem kell...

1.- senkivel nem beszélt meg semmit.

2.- több száz kilométert autózott egyikünk hogy kivigye az árut.

3.- az az áru több száz ezer forint, amit mi meghitelezünk ugye, ameddig a mi vásárlóinkhoz ér.

4.- szórakozik egy sort, hisz tudja, nincs semmi következménye, nem köteles a megrendelt árut átvennie.

5.- kárt okoz nekünk.

6.- majd a helyszínen úgy beszél velünk, mint a kutyával...

Dühös vagyok ebben a helyzetben? IGEN


Nézzük tovább.:


Megrendelnek egy szolgáltatást. Párom megcsinálja, majd mikor oda kerül a sor, hogy fizetni kellene, azt hazudja, a társának már fizetett. Abban a pillanatban telefon a társnak, ő mondja hogy bizony őneki nem fizetett.. paraszt felháborodva, hogy dehogynem, hazugnak nevez? majd jön az anyázás, és a lényeg hogy nem fizet... mert megteheti! Nincs következménye.. és ezt tudják nagyon jól az ilyen típusú emberek... kinek van kedve, pénze, ideje bíróságra járni, amely elhúzódik évekig?? Dühös vagyok??? IGEN.

Hazudnak? IGEN. Tudok valamit tenni? NEM.


Rengeteg embertípus van.. én viccesen próbáltam csokorba szedni, milyenek vannak... de ennél igazából csak durvábban tudnám megfogalmazni, ha valóban szeretném...

Kihalt az emberek többségéből a jószándék, a tisztesség, a becsület, korrektség. Ma már egy kézfogás nem ér semmit... hatvanhatszor megírt szerződés sem. Mert ilyenek lettek az emberek!

Meséljek még?

Van nem egy hanem napi huszonhat olyan eset, amikor a parasztságot el kell viselnie páromnak, öcsémnek, párom bátyjának, társának. És nem tehetnek semmit. Szolgáltatás ilyen. Ha nem tetszik, akkor sem tudnak tenni semmit.


Nyilván szerencsére vannak normális emberek, de amikor fenyegetőznek a semmire, amikor nem akarják kifizetni a munkát, amikor úgy beszélnek veled mint egy utólsó senkivel, csak azért mert ő a megrendelő, és azt gondolja hogy neki emiatt szabad, akkor igen, dühös vagyok.


A párom mostanában nagyon egyszerűen lerendezi az ilyet, mert semmi szüksége arra hogy az egészsége rámenjen. Amikor a megrendelő nekiáll fölényeskedni, meg a felsorolt dolgokat kezdi szépen sorban, akkor párom elkezdi szedni a cókmókját és csak ennyit mond: nem engem vett meg mikor elvállaltam a munkát, hanem a szakértelmemet. Majd feláll és otthagyja a francba.. csináljon amit akar. szét van verve a fürdőszobája? majd hív másik szerelőt... kit érdekel? Fontosabb hogy ne kapjon infarktust, minthogy a pénzért elviselje az ilyen "nagyon intelligens és kedves" EMBEREKET.

115. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 114. - 4244093cd0)
2012. szept. 23. 14:40
Ezekből a "hétköznapi dolgokból" áll az életünk.
114. 4244093cd0 (válaszként erre: 1. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 13:58
Ezek aiket felsoroltál ,szerintem annyira hétköznapi dolgok,hogy nem érdemes rajtuk idegeskedni sem,nem hogy szóvá tenni.:)
113. 26092879c1 (válaszként erre: 90. - Pista55)
2012. szept. 23. 13:53
Hát...legalábbis a próbaidőt mindeképpen érdemes kiböjtölni. :)
112. pista55 (válaszként erre: 108. - Fogadósné)
2012. szept. 23. 13:14
Munkahely és munkahely közt is különbség van azért. Azt mondják ha valami nem tetszik, hogy nem muszáj magának itt dolgozni, százan várják, hogy elmenjen a kapun kívül. Aki ezt mondja annak is a munkahelye az ahol dolgozik, csak neki más a pozíciója.:))
111. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 91. - Syria)
2012. szept. 23. 13:09
:DDDD
110. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 74. - A6bc29c843)
2012. szept. 23. 13:07
Gondoltam, hogy így van! :))
1 2 3 4 5 6 7 8

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook