Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért nem állunk ki jobban a jogaink, a véleményünk mellett? fórum

Miért nem állunk ki jobban a jogaink, a véleményünk mellett? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8
169. forgatos (válaszként erre: 167. - F1e23b97ee)
2012. szept. 25. 21:31
Ők ezt mondták nekem, én elhittem. :)
168. 7636c30290 (válaszként erre: 165. - Forgatos)
2012. szept. 25. 21:30
Nekem meg az a furcsa,hogy nálunk meg a pénztáros szól,ha több karton egyforma vizet,vagy tejet veszek,hogy ne rakjam a szalagra,csak egy darabot! :) Én azt hittem mindenhol így van!
167. f1e23b97ee (válaszként erre: 165. - Forgatos)
2012. szept. 25. 21:30
Első sorban nem az egyformaság, hanem a lopás miatt kell felemelgetni, és kirakni a szalagra.
166. pista55 (válaszként erre: 165. - Forgatos)
2012. szept. 25. 21:29
Csúnya vagy!:)))
2012. szept. 25. 21:23
Na most kövezzetek meg, mert én sem pakoltam ki a múltkor 10 karton tejet a futószalagra, pedig szerette volna a pénztáros. A kosárba is egy polcpakoló segített berakni, hogyan bírnám felemelni. :) A pénztáros hívott valakit, aki felemelgette, hogy megnézze, mindegyik egyforma fajta-e, és szépen, felpakolás nélkül beütötték a tételeket.
164. f1e23b97ee (válaszként erre: 159. - Syria)
2012. szept. 25. 20:09
Ha nem akarsz sírva , megszégyenülten, távozni a boltól elkerülöd a velem való találkozást egy ilyen helyzetben. :-))
163. f1e23b97ee (válaszként erre: 159. - Syria)
2012. szept. 25. 20:08

Ebben az esetben azért érdemes a ha-ról beszélni, mert kifoghatsz egy olyan pénztárost is, aki nem fog hasraesni a magabiztosságod és a nagy hangod előtt.


Sőt olyan vevővel/vevőkkel is , akik bizony nem fogják jó szemmel nézni a magánszámodat és elküldenek melegebb éghajlatra.

162. f1e23b97ee (válaszként erre: 161. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 25. 20:01

Én meg tudom, hogy ilyen dologért, mert gyakran nem rakatta ki a vásárolt dolgot a vevővel a szalagra, már bocsájtottak el boltost a munkahelyéről.


Úgy gondolom itt sem a szívjóságából nem tetette, hanem azért, mert konfliktus kerülő volt a pénztáros. Nem akart belemenni egy végeláthatatlan szóváltásba vagy balhéba.


Azt hiszem , ha egy vevő bemegy egy üzletbe el kell fogadnia a szabályokat. Ha ebben a boltban az a szabály, hogy ki kell rakni az árut a szalagra, akkor ki kell rakni még akkor is ha a kutya a kovászba térgyepel. :-))


Én is hasonló vagyok, szép szóval nálam is majdnem mindent, de a munkámat nem kockáztatnám. Még a legszebb szóért vagy mosolyért sem.


Az, hogy ezzel a vevővel nem rakatta ki az a gyávaságon múlott és nem a szép szavakon azt gondolom.


Már csak azért sem, mert ahogy a fórumozó társunk leírta bizony elég arrogánsan viselkedett.

161. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 155. - F1e23b97ee)
2012. szept. 25. 15:32

Nem biztos, hogy egy ilyen lelkes pénztáros jó reklámja egy boltnak. Az se biztos, hogy a főnöke tapsikolna örömében, amiért inkább szabálykövető, mint udvarias az alkalmazottja. Hamar híre megy, hogy ebben a boltban "bunkók" dolgoznak, a másikban kedvesek. Az se mindegy, milyen hangsúllyal kéri, hogy tegye fel a szalagra azokat a flakonokat.

Ha csak magamból indulok ki (és tudom, hogy sokan ilyenek, mint én), egy szép szóval nálam gyakorlatilag bármit el lehet érni.

160. Pahet a vadász (válaszként erre: 159. - Syria)
2012. szept. 25. 10:54

Elolvastam, gratulálok, de ettől nem esem hasra. A tárgyi tudás nem egyenlő a mindennapi életben a kulturált viselkedéssel, legyen szó bármely helyzetről,. Ahhoz is kell némi intelligencia.

Az lehet hogy te azt mondod, te vagy a vevő, nagy vö-vel, de mi meg azt mondjuk, akkor át lehet fáradni másik boltba, ha nem tetszik valami. Nem csak és kizárólag belőled élnek a boltosok. Te nem a lelküket veszed meg, csak a szolgáltatásukat.

159. syria (válaszként erre: 158. - Pahet a vadász)
2012. szept. 25. 00:13

Gyönyörű nappalid van. A polcokon pont azok a könyvek sorakoznak, amikről az utolsó cikkemben írtam. :D


Az intelligenciámat illetően pedig kérlek, ha egy kis időd van, olvasd el az oldalon 2010-05-10-én és 2010-05-21-én megjelent írásaimat. :D


A gyűrűimet akkor és annyi számban hordom, amikor úri kedvem úgy diktálja. :D


Kedves Doctor Emett Brown

Mi értelme arról beszélni, mi lenne ha…? :D

Pont azért értem el azt amit akartam, amiről a fórum szól, mert a többség nyuszi. És bármikor eléd állok a sorban. Meló után fáradtan, egy váratlan helyzetben biztosan lefagytál volna tőlem. :)

158. Pahet a vadász (válaszként erre: 152. - Syria)
2012. szept. 24. 23:29
rajtad mindig ennyi gyűrű van? ...
157. acuko (válaszként erre: 155. - F1e23b97ee)
2012. szept. 24. 23:09
Hoppácska...:) :) Ajaj.. :) :)
156. pista55 (válaszként erre: 153. - Pahet a vadász)
2012. szept. 24. 22:55
Néha a kis vö-vel írt vevők is kiakadnak az ilyesmin.:)))
155. f1e23b97ee (válaszként erre: 152. - Syria)
2012. szept. 24. 22:54

Én pedig, ha a pénztáros lennék magasról tennék arra, hogy te milyen V-vel írt vevő vagy. Egyszer esetleg kétszer megkértelek volna, hogy rakd fel a szalagra az árudat, majd ha ennek nem teszel eleget, intézkedtem volna arra, hogy a kollégák vigyék vissza a kosaradból az árut a helyére, a biztonsági őrt pedig megkértem volna, hogy kérjen meg szépen téged, hogy kívülről fogd meg a bolt kilincsét.


De ha én lettem volna egy vevő aki előtt a cirkuszt csinálod, lehet, hogy nem vártam volna meg a fenti dolgokat, hanem kocsistól vágtalak volna ki a sorból, mint macskát sz.arni, aztán emlegethetted volna a V betűidet :-))

154. Pahet a vadász (válaszként erre: 153. - Pahet a vadász)
2012. szept. 24. 22:41
Bocs: milyen
153. Pahet a vadász (válaszként erre: 152. - Syria)
2012. szept. 24. 22:40
A nagy vö vel ìrt vevôk akiknek ekkora mellényük van engednek meg mindent maguknak. Mi a kis e vel ìrt eladò/boltosok meg agyvérzést kapnak ezektôl. Inteligencia kérdése ki molten mellényt hord...
152. syria (válaszként erre: 94. - F1e23b97ee)
2012. szept. 24. 17:28

Bocsika! Én a Vevő vagyok, nagy vö-vel, belőlem él az üzlet!

Ha egy szabály hülye, azt meg kell szegni. Teszik is az ominózus eset óta rendesen. :D

Különben is: miért van a biztonsági őr? Azért, hogy kiszúrja, ha valamit az ásványvizes pakkok alatt akarok kicsempészni.


Már gondoltam arra, hogy kárpótlásul viszek valami személyes ajándékot annak a szerencsétlen pénztárosnak, akivel ez az eset többször is előfordult, mire sikerült végre megrendszabályoznom őket. :D


Egyébként az is irritál, ha a gyerekülésbe tett táskámat felemeltetik. Legközelebb úgy fogom felemelni, hogy a teljes tartalmát (ami időnként nem piskóta) a szalagra borítom: tessék megnézni, hogy nem vagyok tolvaj.

Tizenéve járok oda, a törzsszemélyzet jól ismer. De addig packáznak velem, amíg egyszer tényleg lenyúlok valami értékes holmit. Tudjátok: amelyik kutyának veszett hírét költik… :D

2012. szept. 24. 11:32
jelentem éppen most álltunk ki magunkért, mint cég. egy igazán rosszindulatú vásárlói véleményt válaszoltunk meg... bár semmi értelme... olyan mintha mosakodnánk...
150. Pahet a vadász (válaszként erre: 148. - Poly13)
2012. szept. 24. 07:57

Én is köszi a precíz összefoglalót. :)

Gondolod, hogy a 25 év alatt nem lettek rutinosak a szakmában?

Vannak esetek amikor nem számít sem a szerződés, sem az előleg, semmi...ahol előleget kérsz, ott sem fizetnek ki ha nem akarnak, sőt, mivel a saját házában a saját portáján van a készülék, akkor még magánlaksértésért fel is jelent a tulaj ha kedve tartja. Hidd el, nem minden esetben lehet az igazadat a járandóságodat beszedni.

A webáruházban két lehetőség van, vagy előreutalással fizet valaki, vagy személyesen a helyszínen. Itt megteheti a kedves vásárló, hogy nem veszi át az árut. Sőt, mivel jogában áll, így 8napon belül minden kérdés nélkül vissza kell vennünk az árut, mert ez a szabály. Persze, ebben az esetben van díja a kiszállásnak, hacsak nem személyesen hozza vissza, de gondolj bele, akkor is az árát vissza kell adni a készüléknek, tehát veszteség. Benne áll a pénz ameddig nem adjuk el újra.

A munkák nem tartanak 8 napig. Átlag 1-2nap. A munkadíj lehet 30e-től 100ezerig vagy több persze, de átlag az első számok. Mivel szezonális munkáról beszélünk, gondolom mindenki átélte már, hogy hopsz fűtés kellene, holnapra legyen kész...szóval sajnos nem életszerű, hogy egy egy munka előtt közjegyzőhöz rohangáljanak. Ráadásul az is plusz költség, idő... a megrendelő pedig a gyorsaság és ár kombináció szerint választ kivitelezőt. Ha minden egyes szerelés/kivitelezés/karbantartás/ előtt végig kellene ezt az utat járni, elveszítenénk sok munkát. És ahogy te is jól írtad, rettentő nehéz a mai világban a vállalkozóknak... és nem csak a gazdasági helyzet miatt.. hanem a fent említett kombináció miatt. Rengeteg vállalkozó van, aki azzal foglalkozik amivel mi. Verseny van. Aki nem tud lépést tartani, az gyorsan a süllyesztőbe kerül..és ez az amit ezek a típusú emberek kihasználnak. Hidd el, elég nagy darab ember a férjem, és még ez sem számít. Amikor fizetésre kerül a sor, volt olyan hogy már ketten várták. Sőt nem szívbajos, leveri a falról a felszereld cuccot ha arról van szó.. de megéri hogy feljelentsék???

Hát így kell valahogy lavírozni, és életben tartani a céget, úgy, hogy közben a kedves állam is elég kellemesen alájuk pakol.

149. pista55 (válaszként erre: 148. - Poly13)
2012. szept. 23. 21:23
Ez nagyon precíz válasz volt.:)
148. poly13
2012. szept. 23. 21:08

Minden áruházban, boltban van egy belső rendszer, régen is a pénztárnál fel kellett rakni a kosarat, illetve a tartalmát, a multiknál is kötelező ez, ha jól belegondolunk az ásványvíz alá azért 1-2 dolog befér, a rendszer nem úgy van kialakítva, hogy a pénztáros pakolja ki, nem is bírná egésznap... Mindenki annyit vegyen, amennyit képes lekezelni, vagy, ha nem akkor fogadjon kisegítőt a vásárlásaihoz.


Ha kedvesek és udvariasak vagyunk, velünk is így bánnak...


Ne feledjük el, hogy mi is hibázunk sokszor, senki nem végez tökéletes munkát, legyünk egy kicsit toleránsabbak, mindjárt jobb lesz a közérzetünk....


Az orvos, ha a probléma komoly, akkor adhat sürgősségi beutalót is, akkor soron kívül kivizsgálják, de a házi orvos is az ellátó rendszerbe tartozik.... fogadjuk meg a tanácsát..

az az epe probléma csak elmúlt, tehát lehetséges, hogy nem volt sürgős... A Tb nem tud mindenkit az igénye szerint fogadni, valjuk be, amit sokan fizetnek nem is fedezi a ráfordított költséget... az orvosokat is szorítják... ha valami tartós bajunk van és nem orvosolta kellően forduljunk másikhoz, lehet maszekhez, vagy egyszerűen háziorvost váltani...


az állami fogászaton is be lehet jelentkezni, akkor valószínű, hogy be is hívják abban az időben...


ezek mind pitti zavaró tényezők, amik kis odafigyeléssel és toleranciával lekezelhetők...


Azt se felejtsük el, hogy nem mindig nekünk van igazunk....


Viszont, ha tényleg olyan sérelem ér, amit lényegretörő, akkor igenis ki kell állni az igazunkért, de akkor sem fejjel menni a falnak, higgadtnak kell lenni, és meggondolni, hogy mit mondunk, vagy cselekszünk...


Sokan becsmérlik a vállalkozókat, hogy keveset fizetnek, de nekik sem könnyű előteremteni a bevételt az összes kiadásukra, meg ne felejtsük el, hogy a pénzüket kockáztatják, ha a bankba tennék lehet, hogy kevesebbet hozna, de sok embernek nem lenne munkája...


A szolgáltató vállakozó aki itt írt kicsit lentebb, a felesége jól oldja meg a dolgokat:

tanácsolnám munkavégzés előtt szolgáltatási szerződés kötni, legalább az anyag díj megelőlegezésével a megrendelőtől, készenlét szerinti részteljesítéseket, a szerződésben belefoglalni, hogy amennyiben a megrendelő nem fizet fizetési határidő lejártát követő 8.naptári nap után a munka felfüggesztésre kerül, mindenféle kötbér terhe nélkül a kivitelezőnél, viszont a megrendelőnek állásidő fizetési kötelezettsége legyen.... ha XXX nap múlva sem rendezi, akkor elszámolás, és kivonulás, amennyiben a kifizetett díj nem fedez az elszámolás végéig mindent, akkor a felettes összegű anyag a kivitelező tulajdona marad, és elviheti....Szállításoknál szintén előleget kell kérni.... sok helyen alkalmazzák a proforma díjbekérő rendszert... érdemes kipróbálni....


Sajnos sokan mellékesnek nézik a szerződések, főleg a nagyösszegűekre értendő szakember általi írását, közjegyzői hitelesítését, pedig viták esetén ez jó kiinduló pont...

a bírósági eljárás hosszadalmas, és általában már mire vége ér fizetésképtelenné válik a megrendelő, ez ellen nincs orvosság,,,, itt a kockázatot a minimálisra kell csökkenten, ehez eszközöket kell keresni... a lehetséges kár minimalizálása a cél...


van amikor a jogainkért hiába állunk ki, hiába itél meg bármit a bíróság, ha nincs kitől behajtani.... a költség hatékonyság elvéből kiindulva érdemes a " lenyelés" mellett maradni....

147. pista55 (válaszként erre: 144. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 20:26
Azon csodálkozom, hogy egyáltalán még megélnek valahogy. Úgy csinálják, hogy mivel kicsi a forgalom, csökkentik a dolgozók számát, felemelik az árakat. Ezzel akarják gondolom kompenzálni azt, hogy kevés a vevő. Én nem vagyok kereskedő, de biztosan nem így csinálnám.
146. acuko (válaszként erre: 145. - 26092879c1)
2012. szept. 23. 20:26
Hopsz! nem mondod?? Hmm.. :) :)
145. 26092879c1 (válaszként erre: 141. - Acuko)
2012. szept. 23. 20:22
Én nem lelki támaszért megyek a boltba, hanem tejért, kenyérért, WC-papírért. :)
144. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 143. - Pista55)
2012. szept. 23. 20:20
Hát ja... asszem, sok ilyen bolt van:)
143. pista55 (válaszként erre: 142. - Ee1dc9ba06)
2012. szept. 23. 20:12
Elképzelhető, de az is, hogy van másik ilyen bolt is.:)))
142. ee1dc9ba06 (válaszként erre: 136. - Pista55)
2012. szept. 23. 20:10

Véletlenül nem egy boltba járunk...??

:D

141. acuko (válaszként erre: 139. - 26092879c1)
2012. szept. 23. 19:54
Te is jól teszed! :) :)
140. acuko (válaszként erre: 138. - Pista55)
2012. szept. 23. 19:53
Így van! Jól teszed. Amiről én írtam, az asszem multi, ez a Profi bolthálózat. Itt a kutyát sem érdekli, vissam egy -e a vevő vagy sem. Minél kevesebb bért kelljen kifizetni. za egész egy nagy katasztrófa úgy, ahogy van. Viszont ez a házunktól 5 percre van és ha valami nagyon kell azonnal, akkor és csakis akkor oda megyek. Amúgy meg nem.
1 2 3 4 5 6 7 8

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook