Mi lesz ennek a nagy kivándorlásnak a vége? (beszélgetős fórum)
Hát persze,de nem is ez a vita tárgya....
Te írtad, hogy jobb a lányodnak ott, mint itt bármelyik magánban.Ez akár hülyeség is lehetne.
Ezen pár év múlva vitatkoznék!!!
Bocs, félreérthető voltam...
Magániskolába járnak.
Azért ennyire nem tragikus a helyzet,szerintem.Az én lányaim is most kezdtek elsőben és igyekeztem kikerülni az állami rendszerből és remélem,hogy jó iskolát találtam nekik, jó tanárokkal.15 fő,mindennapos angolóra,stb....
Úgy vélem így is el fogják érni céljaikat az életben.
"Pedig nincsenek határok, csak szívhatárok léteznek.
Én jobban szerethetek egy kis részét a világnak, amit Hazámnak nevezek,
mert ott születtem, vagy ott élek, de szeretni az egész világot kell, "
hát ennyi a veleje az egésznek. és pont.
Fricsay Ferenc irta: Csak a félművelt emberek tulajdonsága „külföldit” játszani, ha elkerül hazájából, vagy „vad magyaroskodni”, ha nem ismeri Nyugatot... Ismerni kell a világot és nem csak azután ítélni, amit kis körben ismer az ember. Akkor, ha mindent megismert, belátja, hogy nincs különbség ember és ember között, csak nyelv és mesterséges korlátok, az, ami az embereket elválasztja. A nyelv és a mesterséges korlát alatt értem a nevelést is. Bennünket még arra tanítottak, hogy a román, a cseh, a szerb stb. ellenségeink! Pedig éppen olyan nagyszerű, vagy ocsmány emberek, mint mi voltunk. És hogy „Csonka Magyarország nem ország, egész Magyarország Mennyország”! Milyen ostoba, hitetlen és kicsinyes gondolatok! Így neveltek bennünket, a mi generációnkat. Pedig nincsenek határok, csak szívhatárok léteznek. Én jobban szerethetek egy kis részét a világnak, amit Hazámnak nevezek, mert ott születtem, vagy ott élek, de szeretni az egész világot kell, minden országot és minden embert, akit Isten alkotott."
Ferenc Fricsay
Csak a félművelt emberek tulajdonsága „külföldit” játszani,
ha elkerül hazájából, vagy „vad magyaroskodni”, ha nem ismeri Nyugatot...
Ismerni kell a világot és nem csak azután ítélni,
amit kis körben ismer az ember.
Akkor, ha mindent megismert, belátja,
hogy nincs különbség ember és ember között,
csak nyelv és mesterséges korlátok,
az, ami az embereket elválasztja.
A nyelv és a mesterséges korlát alatt értem a nevelést is.
Bennünket még arra tanítottak, hogy a román, a cseh, a szerb stb. ellenségeink!
Pedig éppen olyan nagyszerű, vagy ocsmány emberek, mint mi voltunk.
És hogy „Csonka Magyarország nem ország, egész Magyarország Mennyország”!
Milyen ostoba, hitetlen és kicsinyes gondolatok!
Így neveltek bennünket, a mi generációnkat.
Pedig nincsenek határok, csak szívhatárok léteznek.
Én jobban szerethetek egy kis részét a világnak, amit Hazámnak nevezek,
mert ott születtem, vagy ott élek, de szeretni az egész világot kell,
minden országot és minden embert, akit Isten alkotott."
nem tlagos gyerek is tud boldogulni azért. a nem átlagos nem feltétlen azt jelenti hogy nem boldogul.
a nem tlagos ygerekeknél amúgy hatvnyozottan szmít az otthoni httér. de ez sezrintem midnenhol így van.
hidd el azért vannak akik azért mennek tanérnak mert tanitani akarnak, és jók. És remélhetőleg visszabillen a mérleg majd.
De mint midnen szakmban ki kell kopnia negy rétegnek a szakmból.
Erre szoktam mondani. Nyugtával dicsérjük a napot!
Kívánom a legjobbakat a kislánynak!
Egyébként tanár függő is, ki és milyen szinten szeretteti meg a gyerekkel a tanulást, szülő függő is, mekkora elvárást tesz a gyerek vállára. Látom sok szülő, azt szeretné, ha a gyereke túl szárnyalna mindenkit, mert úgy gondolja zseni a gyereke, miközben idegbeteggé teszi a gyerekét, mert az megakar felelni.
Az SNI-s gyerekek egy jelentős része nem lenne az, ha nem teljesen agyament módon foglalkoznának velük az iskolában. Egy csomó "határeset" gyerek van aki odafigyeléssel, normális feltételek mellett (pl. nem 30-as osztályokban. 6x45 percben, a szülőt arra kényszerítve hogy a holtfáradt elsős-másodikos gyerekét még este 6-8-ig rúgdossa otthon a lecke, gyakorlás, szorgalmi feladatok csapdájában mert valami érdekes oknál fogva az iskolában napi 5-7 órában képtelenek megtanítani írni-olvasni)
Az SNI nem betegség hanem sajnos nagyon sok esetben az óvodás és a kisiskolás évek okozta károk eredménye ill. a korai fejlesztés hiánya vagy teljes impotenciája.
en az "atlagos" gyermekekre gondoltam, nem sni-sekre.
remelem nem lesz sni.s lanyom....
:-)
ez igy van. :-)
A természettudományos tantárgyakat oktató tankönyv szerzők felesküdtek az unalom és az érthetetlenség oltárán, pedig nagyon érdekes is lehet(ne) oktatni ezeket.
Szerencsére vannak olyan rebellis tanerők, akik még próbálkoznak, ahol nem csökkentették az óraszámukat a nullára.
További ajánlott fórumok:
- Hálapénz, orvosfogadás, mikor lesz ennek vége?
- Orvos leszek, avagy hogyan valósítsuk meg lehetetlennek tűnő álmainkat
- Szerintetek ennek mi lesz a vége? Öngyilkosság vagy gyilkosság?
- Megélhetési kivándorlás
- Érezted már azt, hogy jó lenne ha mindennek vége lenne, veled csak rossz történik és sosem lesz vége...?
- Orrpolip! Mik a tapasztalataitok? Most megyek 3. műtétre, nem lesz ennek vége soha?