Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Mi az oka, hogy húzza a görcs a lábamat? fórum

Mi az oka, hogy húzza a görcs a lábamat? (tudásbázis kérdés)


1 2
43. eandi78 (válaszként erre: 42. - Suz81)
2012. szept. 13. 18:54
2 nap elég kevés és magne b6-ból elég sok kell. Nem tudom melyiket szeded, de az extrában és ampullásban van a legtöbb magnézium és az is csak 100mg (balance tablettát nem tudom). Ha ilyen görcseid vannak, 300mg kellene naponta, sőt nekem kevésbé súlyos görcsökre 500mg-t is mondott az orvos. Többi tablettát nem ismerem, de magnézium sandoz forte pezsgőtabletta nagyon jó és jól oldódik. Illetve 1x1 vitaday epres rágótabletta, abban b6 is van. De ez utóbbi nekem nyerő, mert nem tudom lenyelni a tablettát:)
42. Suz81
2012. szept. 13. 17:30

Sziasztok!


Eddig a vádlimat húzta a görcs amikor húzta.. de pár napja a combizmom görcsöl be...ez is magnézium hiánytól lehet? Már nyomatom a magne B6ot, igaz csak 2 napja, de per pill megy ki megint a görcs a lábamból..:(

2010. júl. 15. 14:17
magnéziumot vegyél be
2008. dec. 30. 16:49
Érdekes módon, nekem mindíg csak akkor húzza a görcs a lábam, mielőtt megjön a menstruációm. VAlószínűleg olyankor lép fel nálam is magnéziumhiány. Most napi két pezsgőtablettában próbálom pótolni.
39. supin (válaszként erre: 38. - Erika1015)
2008. dec. 30. 16:45
Sajnos igazat írsz!!!
2008. dec. 30. 16:38
Tudomásom szerint magnézium hiány okozza a lábgörcsöt.Vérkeringés-zavar...
37. anan
2008. jún. 10. 15:41

Sokminden lehet, de általában a magnézium hiányt jelenti.

Szedj Magne B6-ot!!!!

2008. jún. 10. 09:58

Mgnéziumhiány, oxigénhiány (artériák szűkülete), gerincbetegségek( porckorongsérv, csontkinövés, minden, ami az idegeket nyomhatja).

Jó lenne orvoshoz fordulni, kiderülne, hogy mitől van, egyrészt nem idegeskedenél, hogy nagy-e a baj, másrészt kezelve lenne a probléma.

2008. jún. 9. 12:01

Sokminden okozhat lábgöcsöt, tapasztalatból mondom.

Legfőbb ok a magnéziumhiány lehet, de okozhatja ér és gerincbetegség is.

Nekem a gerincműtétem óta vannak elviselhetetlen lábgörcseim. Magne B6 vagy izomlazító (mydethon, sirdalud) segíthet.

2008. jún. 8. 08:27
SAJNOS ÉN IS ÍGY ÁLLOK, MAGNE B6-OT SZEDEK KÚRASZERŰEN, VAGY MAGNÉZIUM PEZSGŐTABLETTÁT.JÓ HATÁSSAL VAN RÁ!
2008. máj. 7. 20:32
Ha "csak" a lábba hat ki ok, de ha a farba vagy máshova is, már lehet más betegség is, pl. isiász. Mindenképpen ki kellene vizsgálni, ha a magnézium-kalcium hatására nem múlik.
2008. ápr. 23. 16:11
Mg .pezsgő tabletta megelözi ,de azért nézessed meg orvossal is .
2008. ápr. 23. 10:43
Mg hiány.
2008. ápr. 18. 08:31
Nekem is volt ilyen prodblémám. Aztán a terhesség alatt más okok mijatt az orvosom Magne B6 szedését javasolta. Elmúltak a lábgörcs.
29. pracc
2008. ápr. 17. 22:22
egyél banánt
2008. ápr. 17. 19:12
Magnézium hiányod van.
27. supin (válaszként erre: 8. - d77e128ed9)
2008. ápr. 17. 13:51
Ez mind igaz,de hozzátenném,hogy mióta középmagas sarku cipőben járok ritkult a görcs. Azelőtt lapos sarkuakat használtam..
2008. ápr. 17. 12:52
Calcium és magnézium hiány.
2008. ápr. 17. 11:02
Bocs a hibákért a gépem vacakol.
2008. ápr. 17. 11:01

kálcium-magnézium egyensúly felborulása a leggyakoribb ok, de okozhatja keringési probléma.

Dokihoz fordolj, de nem biztos, hogy muszály bevenni amit ír!

étrend váltás is segíthet,

de Nekem egy cég Ca-Mg étrend kiegészítője segített, azóta is szedem, mert a szervezetem nem tudja elégségesen feldolgoznia bevitt tápanyagot. Ja és anyumnak is vettem, mert neki is gondjai voltak és azóta ő is szedi áés ajálgatja mindenkinek. Nem győzőm venni :), de szívesen segítek, mert fontos az egészség és a jó közérzet.

2007. júl. 9. 14:08
Magnézium hiány!
2007. júl. 9. 13:44
Van egy olyan tabletta hogy magnézium-citrit ha jol emlékszem a nevére. sokkal olcsobb mint a magneb6, de recept köteles volt egy pár éve. érdemes megkérdezni a háziorvost.
21. LoLiNa
2007. júl. 9. 08:26
magnézium hiány
2007. máj. 29. 12:51
Nekem rendre menstruáció előtt-alatt szokott jelentkezni korábban. Aztán rááltam olyen vitamintablettákra, étrendkiegészítőkre, amikben hatásosan jelen van a magnézium. Azóta nincs ilyen problémám.
19. Rika1
2007. máj. 27. 19:54
Én is a Magne B6-ot szedem,szerintem nagyon hatásos.1 hónapos kúrában csináltam.:)
2007. máj. 27. 19:49

hát lehet meg van eröltetve és magnézum b6 segit rajta

neke mis szokta huzni a görcs néha 30 percbe is telik mire el mülik

2007. máj. 2. 07:59
magnézium B6 orvosom ezt tanácsolta amikor terhes voltam és görcsölt a lábam,hasam de nekem 6db kellet bevennem egy nap hogy ne nyiljon tovább a mészájam.
16. dobos
2007. ápr. 9. 12:16
Köszi,már el is kezdtem a kúrát.
15. d77e128ed9 (válaszként erre: 14. - dobos)
2007. ápr. 9. 11:53
nem sok,én is csak hébe-hóba szedem
14. dobos
2007. ápr. 9. 11:18
Nem lesz sok a magneB6,3nap kihagyás után vagy nem érdekes?
1 2

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook