Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mi a véleményed arról, ha valaki öregségi nyugdíj mellett dolgozik? fórum

Mi a véleményed arról, ha valaki öregségi nyugdíj mellett dolgozik? (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
26. egypt (válaszként erre: 23. - Sylvia 3)
2007. okt. 25. 18:52
Egyébként megnyugodhatsz, mert nem sok tanár dolgozhat nyugdíjasként, sőt sorra küldik el idő előtt nyugdíjba az embereket, akkor leépítések vannak.
25. egypt (válaszként erre: 23. - Sylvia 3)
2007. okt. 25. 18:48
Tanár vagyok, és kikérem magamnak, amit írtál! Próbáltad már ezt a munkát? Elárulom, hogy a besorolása szerint közepesen erős fizikai és nagyon erős szellemi munkának számít. Kívánom, hogy csak egy hétig "lébecoljál el" egy iskolában, ahonnan ha kivételesen nincs értekezlet, versenyfelügyelet, szakkör vagy egyebek, akkor 4 felé elszabadulhatsz, viszed haza a munkádat, olyan 9-10-re végzel is mindennel (javítások, készülés másnapra), ha szerencséd van, amit meg tudsz, azt halasztod hétvégére, és szombat-vasárnap fejezed be. Kipihenni sokszor nem tudod magad, mert egyfolytában dolgozik az agyad éjjel is, ezt nem olyan egyszerű ám kipihenni, mint a fizikai munkát.
24. emagdi (válaszként erre: 23. - Sylvia 3)
2007. okt. 25. 18:39

azért nem kell az irodai munkát sem ledegradálni.

hidd el, hogy a szellemi munkában is éppen annyira el lehet fáradni, mint a fizikaiban. csak másképp.

ráadásul ott vannak még az ülő munkával "járó" nyavalyák, mint a nyak és derékfájdalmak, mozgáshiány, elhízás, stb.


nyilván egy idősebb személy már nem tud fizikai munkát végezni (bár sokan nagyságrendekkel jobb állapotban vannak, mint pl akár én vagyok), de ha tudnak szellemi munkát végezni, akkor miért ne tegyék?

bár én mondjuk úgy képzelem, hogy ha végre nyugdíjba megyek, akkor onnantól már csak pihenni fogok:))) akár már ma kezdeném a nyugdíjas éveket:)))

2007. okt. 25. 18:29