Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Mellfelvarrás+implantátum fórum

Mellfelvarrás+implantátum (beszélgetős fórum)


2019. febr. 13. 22:05
Hol találom a galériát? Bocsánat kezdő vagyok még
2019. febr. 12. 15:36
Nagyon szépen köszönöm Nektek! :)
2019. febr. 12. 15:00

Amit Andi6020 is ajánlott: www.hoxa.hu/mellplasztika-tapasztalatok-forum . - itt a fórum címe alatt találsz galériát is.

Ajánlom figyelmedbe Süni69 profilját és fotóit. Ágfalván műtötte Dr. Kovács. ( Győrben is tart konzit). Felvarrásban őt dicsérik leginkább.

Itt a hoxán neki van külön fórum: [link]

2. andi6020 (válaszként erre: 1. - Mályvacukor2)
2019. febr. 12. 14:30
2019. febr. 12. 14:20

Sziasztok!

Röviden a történetem!

2 gyermekes édesanya vagyok 30 éves!A terhességek alatti 18kg hízás,majd visszafogyás,futás,sportolás eredményeképp a mellem megsínylette ezeket a változásokat!

Mindig viszonylag nagy melleim voltak,szülés előtt D-s kosarú,bizonyos fokú esése akkor is volt! Most C-s melltartót hordok,de ha leveszem nagyon lógnak és a bőröm is "ráncos"!

Nagyon bánt,nincs önbizalmam,csúnyának érzem magam,mintha minimum 20-25 évvel öregebbek lennének a melleim!Férjemmel nagyon jól megvagyunk,szeret így ahogy vagyok,de támogatja minden döntésem!Mert tudja hogy mennyire bánt!

A napokban voltam Győrben a Kardirex Egynapos Sebészeti Centrumban,Győrffy Lajos Doktor úrnál konzultáción!A benyomásom róla,pozitív!Nagyon alaposan tájékoztatott mindenről!

Meséltem neki hogy nem szeretnék nagyon nagy melleket,csak ami még természetesnek hat és a lényeg hogy szép formája legyen és megfelelően álljanak melltartó nélkül is!

Ő is a felvarrást ajánlotta és ha szeretném + implant!

Megbeszéltük milyen méret lenne nekem ideális!

Nos a kérdésem az lenne felétek hogy:

Valakinek tapasztalata a Dr. Úrról?

Illetve hogy:

Hogy éltétek meg a műtétet,és az azt követő gyógyulási folyamatot?

És persze az idő haladtával most hogy érzitek magatok?