Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » MEDAZEPAM-TEVA nevű gyógyszerről mik a tapasztalatotok? fórum

MEDAZEPAM-TEVA nevű gyógyszerről mik a tapasztalatotok? (tudásbázis kérdés)


6. 2e0923665c (válaszként erre: 1. - Gyöngy1)
2013. nov. 23. 08:54
En is ezt szedem par napja en ugy erzem depisebb lettem tole meg a gondolkodasommal van baj..
2013. máj. 1. 16:22
Ismerősöm szedi, neki bipoláris zavara van, ha szedi akkor minden rendben nála.
2013. máj. 1. 14:48

Én is szedtem, a háziorvosom látatlanban egyből ezt írta fel, mikor apukám meghalt. (A tüneteim: totál letargia, alapjáraton folytak a könnyeim, nem tudtam aludni.) Sokáig vacilláltam, bevegyem-e, mert tartottam attól, hogy rászokok, és nem tudom abbahagyni. Olyan sok rosszat lehet a nyugtatókról olvasni. Elég racionális ember vagyok, azt hittem majd idővel elmúlik a "dolog". De nem múlt el.

Én először is macskagyökér/természetes hatóanyagú tabival próbálkoztam. Gondoltam azzal nem árthatok magamnak, attól viszont a fejem fájt, az már mellékes volt, hogy a gyomrom majd kifordult, amikor be kellett vennem (büdös).

Úgyhogy...

Igen is, vannak az életben olyan nehéz időszakok, hogy ha nyugtatóra van szükség, szedni kell.

Nem lehet mindent ésszel/ész érvekkel megoldani. Érző lények vagyunk.


Szedtem egy-két hónapig, és abba tudtam hagyni.

Nem szoktam rá.

2013. jan. 25. 01:28
En is szedtem,a ferjem halala utan,nekem nagyon jo nyugtato volt.Mar regota nem kell szednem.Most edesanyamnak ajanlottam,mert neki is gond van neha az idegeivel.
2013. jan. 25. 00:10
Szia sok oka lehet az idegeskedésnek de magam is szedtem sokáig édesapám halálaután és biztosan segítt neked is mert szorongásoldó hatása van . ha tényleg úgy érzed nagyon padlón vagy akár napi 3 is stedhető mert nem annyira rős és ez tapasztalat amikor beveszed igyál 15 20 perc múlva egy kevéske tejet utána nem lesz gond belőle csak nyugtató hatását kifejti hamarabb. Azért merem a tejet utána javasolni mert édesapám ideggyógyász volt 40 évig és javasoltan maga is utána a tejfogyasztást és senkinek nemm okoz gondot
2013. jan. 24. 17:32
teljesen kivagyok idegileg szerintetek ez fog e segíteni?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook