Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Létezik, hogy az édesítőszertől vagyok rosszul? fórum

Létezik, hogy az édesítőszertől vagyok rosszul? (tudásbázis kérdés)


2010. aug. 27. 12:14

Hát gyerekek futás elött soha de soha ne egyetek diétás (édesítőszeres) csokit... mert akkor azt élitek át mint én tegnap.... Azt hittem otthagyom a fogam.

Ráadásul ez után a csoki után már másodszor nem aludtam jól este...


Szóval mindenből csak a természeteset!!!

21. manul
2010. aug. 26. 15:23

Ha hasmenésre gondolsz akkor létezik mivel az édesítő nem szívódik fel a vékonybélben.Azonnal távozik,haspuffadást,szélgörcsöt és vízszerű hasmenést okozva.

Nem káros de kellemetlen.

2010. aug. 25. 21:05
Bizony okozhat.Én anno updateltem.Volt hogy egy falat után rohanhattam... :S Azóta hanyagolom az édesítős ételeket.Persze ez nem rögtön alakult ki,hanem idővel...szerintem "telítődött" a szervezetem.
19. rinike (válaszként erre: 1. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:55
Nekem a fiam volt rosszul az édesítőszeres dolgoktól 4-8 évesen (akkoriban fogyókúráztam és ő is kapott light colát, édesítőszerrel készült ételeket), szerencsére azóta kinőtte, de anno neki is hasfájása, hasmenése, puffadása volt ezektől.
18. Krisztine2 (válaszként erre: 1. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:36

Ha nagy mennyiségben fogyasztod akkor lehetséges.

Rá van írva hogy mennyi az ajánlott mennyiség naponta.

Nem tudom melyik fajtát fogyasztod..

17. Spiritus (válaszként erre: 1. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:35
használj természetes édesítőket..pl. a stívia
2010. aug. 25. 17:16

Az aszpartám fejfájást, hiperaktivitást, látászavarokat, allergiát okozhat.

A szacharin a húgyhólyagot károsítja.

A ciklaminsav és a ciklamátok (a bélbaktériumok ciklohexil-aminná alakítják, ami károsíthatja a herét és a spermiumokat és káros hatással vannak a fejlődő magzatra.

2010. aug. 25. 17:15

[link]


Nézd meg ezt az oldalt.

14. Demorsicia (válaszként erre: 13. - Herold_1)
2010. aug. 25. 17:12
Kb. egy hónapja... Azelőtt semmi édeset nem ettem, aztán "rámjött" :)
2010. aug. 25. 17:11
kikinek igaza lehet ,hogy akkor nem biztos ,hogy attól vagy rosszul, ha már régebbóta használod azt a fajtát
12. Demorsicia (válaszként erre: 11. - C147b048e2)
2010. aug. 25. 17:10
Lehet.. Vagy létezik, hogy az eddigi használat miatt most jön ki így?..:(
11. c147b048e2 (válaszként erre: 8. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:09
akkor nem biztos, hogy attol vagy rosszul..foleg ha eddig hasznaltad es nem volt semmi bajod tole..
2010. aug. 25. 17:09
Összetevők: nátrium ciklamát, nátrium hidrogén karbonát, nártium citrát, nátrium szacharinát, laktóz.
2010. aug. 25. 17:09
nekem is hanyingerem van tole, ezert nem is hasznalom...
2010. aug. 25. 17:08
Mint írtam, cukrot nem fogyasztok, mindent ezzel helyettesítek.. És 4 napja rosszul vagyok, pedig tegnap-tegnapelőtt már nem is használtam...
7. 9c8432d068 (válaszként erre: 4. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:08
Bizony lehet,hogy az édesítő okozza a gondot. Hagyd abba a használatát.
6. herold_1 (válaszként erre: 4. - Demorsicia)
2010. aug. 25. 17:08
Mi van még bennük mert az aszpartám meg a fruktóz a legveszélyesebb?!
2010. aug. 25. 17:06

Szia!

Mennyit fogyasztasz belöle és milyen bajaid vannak?

2010. aug. 25. 17:06
Cukrot nem fogyasztok. Szombat óta rettenetesen fáj a hasam, fel vagyok puffadva, hasmenésem van, emellett még hányingerem is. Lehetséges, hogy az édesítőtől? (Na-ciklamát, na-szacharinát).
2010. aug. 25. 17:06
szerintem is, siman rosszul lehet lenni tole...
2010. aug. 25. 17:06

igen

én is

sajnos

2010. aug. 25. 17:05
Létezik, hogy az édesítőszertől vagyok rosszul?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook