Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Lehet tenni valamit ez ellen? fórum

Lehet tenni valamit ez ellen? (beszélgetős fórum)


2013. máj. 29. 15:56
Még csak 2 hete szedem, azt írták, hogy normális az első hónapban. Még nem akarok dokihoz rohanni vele..
5. kszb (válaszként erre: 3. - Moonlight13)
2013. máj. 29. 13:38
erre gondoltam én is, ezért írtam, h nem ártana visszamenni a nőgyógyászhoz...
4. Dóri (válaszként erre: 1. - Pici Cirmók)
2013. máj. 28. 21:14
Anno nekem is ez volt, másik fogigátlót írt fel az orvos. Utána nem volt pecsételő vérzés, de lett más gond.. Na de az már egy másik fórum témája lehetne.
3. moonlight13 (válaszként erre: 1. - Pici Cirmók)
2013. máj. 28. 20:58
Vagy lehet, hogy másik fogamzásgátlót kellene szedni? Inkább az orvossal beszéld meg!
2. kszb (válaszként erre: 1. - Pici Cirmók)
2013. máj. 28. 19:06

C-vitamin nagy dózisban, vagy Rutascorbin! :)

Illetve nem ártana visszamenni a nőgyógyászhoz.

De a nagy dózisú C- vitamin helyre hozza időlegesen tutira

2013. máj. 28. 19:04
Lehet tenni valamit a fog.gátló miatt bekövetkezett pecsételő vérzés ellen, hogy elmúljon?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook