Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » A Kriston tornától elhúzódhat a menstruációm? fórum

A Kriston tornától elhúzódhat a menstruációm? (tudásbázis kérdés)


okt. 10. 22:38
Sziasztok! Próbálok rövid lenni. Elvégeztem egy Kriston torna tanfolyamot. Előző héten Hétfőn fejeződött be, Szerdán megjött a menstruációm 16 napra. Azóta is tart, már lassan 8. Napja. Nekem előtte mindig 3-4 napos volt, és nagyon fájdalmas. Ez a mostani teljesen fájdalom mentes, viszont 7 napja ugyanolyan intenzitással vérzek. Kérdésem, hogy lehetséges ez a torna hatása?? Valaki tapasztalt még ilyet? Meddősség miatt végeztem el egyébként, 5 éve nem jön a baba. Írjatok akinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata! :)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook