Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Klimax, változókor fórum

Klimax, változókor (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
464. júliusi (válaszként erre: 462. - Gabi44)
2019. aug. 2. 10:56
Én erre a panaszomra keresek megoldást.De belsőleg, cseppekben hatna? Ez még nem jutott az eszembe, csak külsőleg, kenőcsök, síkosítók, kúpok,ilyesmi.
463. Carmena
2019. júl. 31. 14:49

Sziasztok!

7 hete nem jött meg és nem vagyok terhes. Éjszakai hőhullámaim már fél éve vannak. Eddig sok volt az ösztrogénem, progeszteron krémmel ellensúlyoztam. Most mi lesz?

Mi vár még rám? 47 éves vagyok.

462. gabi44 (válaszként erre: 461. - Csili 71)
2019. júl. 22. 19:59

Szia!

Próbáld ki a b álint cseppnek a ligetszépe olaját, nagyon jó volt nekem, amíg szedtem, a hüvely szárazság is amíg szedtem elmúlt.

2019. júl. 22. 12:57

Sziasztok, még kezdő vagyok 48 éves. 2 éve már csak 2-3 alkalommal menstruáltam. Idén mármegint 3 hónapja nem és iszonyú hüvelyszárazságomat cikatidrinával kezelem, szexhez síkosítót használunk, nem fogom fel tragédiának de van hogy szex után kis pirosas váladék van ami másnapra nyomtalanúl eltűnik. Idén emiatt kivizsgáltak minden rendben, vérből még tumormarkereket is néztek. Lazakötőszövetű vagyok, rossz érrendszerrel, szakadékony stb. Lehetséges hogy csak a szövet elvékonyodása miatt van ez? Hálisten nem mindíg és tényleg csak pecsétnyi. Másnak is van, volt hasonló?

Köszönöm szépen.

460. fe1756676e (válaszként erre: 458. - Kriszti39)
2019. júl. 20. 13:00

Szia.


Hasonló volt a gondom pár hete, de mióta szedek algákat sokkal jobban vagyok. Alszok mint a bunda, nyugodt vagyok és csak tényleg melegben izzadok.

459. Bözsi néni (válaszként erre: 458. - Kriszti39)
2019. júl. 20. 10:22

Szia!


Lehet. De lehet pajzsmirigy probléma is. TSH-t kellene nézetni(vérvétel), meg ultrahang.

Háziorvossal beszélj.

2019. júl. 19. 19:04

Sziasztok

Én még új vagyok itt.