Kinek mi a véleménye a bolti dolgozókról? (beszélgetős fórum)
Nagyon nehéz az a szakma, ahol emberekkel kell dolgozni, foglakozni,ellátni, kiszolgálni.
Szerintem mostanában egyre pozitívabb a hozzáállás, de gondolom nagy a nyomás is.Egy panasz és repülsz.
Nagyon tetszik ez a hozzászólás!!!
Teljesen egyettértek veled!
Az ember általában azt kap vissza amit ad!
Ha az ember kedves, mosolyog,és érthetően köszön,akkor nagy többségében ugyanezt kapja vissza az ember!
Én még nem talákoztam olyan eladóval,aki erre máskép reagált volna.
Van sok ismerősöm aki szidja ezt vagy, azt az eladót,hogy nem kedves.
Érdekes módon, velem mindegyik keves.
Egy mosoly ,és néhány kedves szó mindenkinek jólesik!
Nem olyan egyszerű az sajnos. Láttam, ahogy nálunk szenvedtek a csajok :(. Ha eladó volt valaha is, nem nagyon akarják felvenni más munkakörbe.
Dehogy jogosít fel, csak azt mondtam megértem őket, és ugyan nem tetszik, ahogy viselkednek... :(.
erre azt tudom mondani,amit egyszer te nekem említettél,ha keveslik a bért,akkor váltsanak munkahelyet.
ha naponta azzal a tudattal jönnék be,hogy nem elég a fizum,akkor az feljogosít arr,hogy ne megfelelően végezzem a munkámat?
az ilyen letámadósokra azt tudom mondani,hogfy szegényektől a bolt tulajdonsoa azt várja el,foglalkozzon a vevőkkel....
nem az a gond,ha megkérdezik,hanem az,ahogyan!!!!
Amennyit keresnek es azert amennyit dolgoznak, ertheto neha a szajhuzogatas. A vevok is sokfelek. Szerintem sok ember ugy erzi, mert valaki ki kell szolgalja, az a munkaja, ugy is viselkedhet vele, ahogy akar. Sok alazat kell a munkajukhoz, bennem ez tiszteletet kelt.
Amugy nem erdekel, ha bunkok, valaki biztos felhuzta oket, az meg nem ok arra, hogy en is az legyek.
erről eszembe jut az a történet ami egy ismerősőmmel történt meg sok-sok évvekl ezelőtt,amikor divatba jöttek a parabola antennák. kkoriban enm voltak olcsók. az ismerősöm egy elég menő maszek kőműves volt akkoriban aki megfogta a munka végét rendesen. betért a bicskei műszaki áruházba,mondván neki meg a kis családjának kell parabola. az eladó nem elég udvariasan,de azért csakmegkérdezte,hogy miben segíthet. az ismerős mondta mit akar és hogy amit ott lát,az jó lesz-és mutat a polcok felé,ahol több elég drága darab volt kitéve.majd oda islépett és rámutatott egyre. mire az eladó:de az 150ezer fornit.(a pontos összegere nem emlékszem,lehet hogy kevesebb volt vbagy több)
az ismerősöm felhúzta a szemöldkét és azt mondta: igen??? akkor kettőt kérek. ÉS zsebből ki is fizette. :)
a másikat egyébként a testvérének vette,amit jó előre otthon meg is beszéltek :)
Sajnos gyakran előfordult,hogy valamelyik hipermarketben ha segítségre lett volna szükségünk,épp akkor nem tartózkodott azon a részlegen egyetlen eladó sem,ha mégis találtunk egyet,akkor az nem volt illetékes,mert ő másik részlegen dolgozik,vagy hosszú ideig kellett várni,míg valakit odairányítottak.
Kisebb boltokban pedig azt nem szeretem,hogy ha az ember bemegy vásárolni,még szét sem tud nézni,de már a nyomában koslatnak,és egyből azt feltételezik az emberről,hogy lopni megy be.
Soha nem aljasítanám le magam azzal,hogy lopjak.
Egy helyi hipermarketben rendszeresen becsaptak.Egy-két alkalommal kisebb összegről volt szó,ráadásul már kimentünk a boltból,mikor észrevettem a blokkon,hogy nem stimmel az összeg,úgyhogy nem is reklamáltam.Egyszer viszont egy doboz Banduelle zöldborsó konzerv helyett,ami 200,-Ft körül van árban,19 db-ot ütöttek be.
Mivel a gyermekeim is velem voltak,és a kicsi elég nyűgös volt,nem tudtam odafigyelni,hogy mennyi összeget ütött be a pénztáros,így majd leesett az állam,mikor az általam nagyjából összeszámlált összeget jóval túllépve fizettem.Mondom a pénztárosnak,hogy ez nem sok egy kicsit,én nem ennyit számoltam össze,aztán megnézve a blokkot,látom,hogy 18 db-al több a beütött konzerv,vagyis kb.3800,-Ft-tal fizettem többet a kelleténél.Aztán félvállról annyit mondott a hölgy,hogy sajnálja,már be van ütve,menjek az információs pulthoz,és majd ott visszafizetik a különbözetet.Hozzá kell tennem,hogy ez karácsony előtt egy-két nappal történt,amikor tömve volt a hipermarket,és fél órát kellett sorban állnom,hogy reklamáljak,ill.visszakapjam a pénzem.(Mivel nagyon sokan vásároltak műszaki dolgokat,és a garancia miatt szintén abba a sorba kellett nekik is állni.)Nagyon mérges,dühös voltam,hogy más hibájából ennyi időm ment el feleslegesen,ráadásul egy ismerőssel megvolt beszélve időre otthonra a találkozó,aki ennyi késés miatt nem tudott megvárni minket.És a legszebb az egészben,hogy még annyit sem mondott a pénztáros hölgy,hogy elnézést.
Egyébként én is hibás vagyok,mert nekem is oda kellett volna figyelnem (márha ez egy türelmetlen kisgyerektől lehetséges),és akkor ez nem fordul elő.Azóta rögtön a pénztárnál is figyelek,hogy mennyi összeget ütnek be,és a blokkot is mindig átnézem rögtön.
További ajánlott fórumok:
- Elkezdtem dolgozni a Lidl-be! Kinek mi a tapasztalata/véleménye a Lidl termékeiről a dolgozókról... stb.?!
- A szakdolgozatomhoz kéne, hogy segítsetek! Le tudnátok írni, hogy mit gondoltok az APEH-ről mint szervezetről, az ott dolgozókról, stb?
- Most vágtam bele a bolti eladó szakmába és rá kellett jönnöm, hogy iszonyatosan nehéz és fárasztó munka... Nektek mi a véleményetek?
- Bolti tej, tehéntej, vagy babatej (porból csinált babaital) egy éves kor felett? Kinek mi a véleménye?
- Mi a véleményed a gyógyszertárakról és az ott dolgozókról?
- Akik Celldömölkön szültek. mi a véleményetek a kórházról és az ott dolgozókról? Kinél szültetek?