Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Kinek mi a véleménye a bolti dolgozókról? fórum

Kinek mi a véleménye a bolti dolgozókról? (beszélgetős fórum)

1 2 3 4 5 6 7
2007. márc. 23. 11:48
Én is dolgoztam kereskedelembe. Néha teljesen megőrűl az ember. Egy kivűlálló ember nem is gondolná, hogy milyen idegtépő munka.
65. dundy
2007. márc. 23. 11:09

Nagyon nehéz az a szakma, ahol emberekkel kell dolgozni, foglakozni,ellátni, kiszolgálni.

Szerintem mostanában egyre pozitívabb a hozzáállás, de gondolom nagy a nyomás is.Egy panasz és repülsz.

2007. márc. 23. 11:03
A kisebb boltokban jobb a vevő-eladó viszony.
2007. márc. 23. 10:09
Kereskedelemben dolgozok hétfőtől szombatig. Általában elbeszélgetek a vevőkkel, kedves vagyok hozzájuk. Senkire nem tukmálok rá semmit: pszichológia kérdése. A vevő akarja azt a bizonyos dolgot, ne pedig azért vegye meg mert rábeszéltem-ez a főnököm filozófiája és igaza van. Ha megbánja a vásárlást, nem jön vissza többé-neki kell rájönnie h szüksége van az adott tárgyra.A minap a rossz időjárástól rossz volt a hangulatom is-nem mosolyogtam, csináltam a dolgom. Bejött egy vásárló, vett vmit, kérdeztem adhatok-e még vmit erre az volt a válasza: a szokásos szép mosolyt. Annyira jól esett, elmosolyodtam és beszélgettünk utána még kb. 10-15 percet, és jó kedvem lett az idő ellenére.Sokat számít a vásárlók hozzáállása is,találkoztam olyan emberrel is, aki ok nélkül úgy beszélt velem ahogy még a kutyájával sem. Majdnem elsírtam magam, finoman közöltem vele h én nem tehetek az adott problémáról aztán vette a lapot és kedves lett hirtelen velem. Akárki akármit mond, nehéz ez a szakma, sokat kell tűrni és persze mosolyogva.Aki rendesen megtanulta a szakmát, tudja kezelni a különböző helyzeteket.Viszont vannak akik nem erre a pályára valók, azért csinálják mert nem találnak mást. És sajna ez hiba.
2007. márc. 23. 08:44
Némelyiktől felmegy a pumpa. De attól függ milyen boltba megyek. A kaiserba 80%ban nem tetszik a stílus, cba-ba minden oké, eddig nem volt problémám. Piacon is normálisak.
61. 9cea3ab90a (válaszként erre: 58. - Nike)
2007. márc. 23. 06:37

Nagyon tetszik ez a hozzászólás!!!

Teljesen egyettértek veled!

Az ember általában azt kap vissza amit ad!

Ha az ember kedves, mosolyog,és érthetően köszön,akkor nagy többségében ugyanezt kapja vissza az ember!

Én még nem talákoztam olyan eladóval,aki erre máskép reagált volna.

Van sok ismerősöm aki szidja ezt vagy, azt az eladót,hogy nem kedves.

Érdekes módon, velem mindegyik keves.

Egy mosoly ,és néhány kedves szó mindenkinek jólesik!

60. kandi
2007. márc. 22. 18:12
Ismerősömmel történt nem régen: új házuk berendezésén dolgoznak és a konyhába vásároltak volna elektromos sütőt amit a feleségével már kinéztek korábban csak épp fizetni és elszállítani szerette volna mindezt munkás ruhában - overallban. Mikor megkérdezte az eladó aki mellesleg az üzlet vezetője!!! hogy mit szeretne ismerősöm rámutatott a kinézett sütőre mire az eladó lazán közölte vele, hogy az neki túl drága lesz... Ismerősömnek ugyan fennakadtak a szemei, de nem szólt semmit. Elment a konkurens üzletláncba és megvette ott a készüléket majd visszament kedves eladónkhoz és megmutatta neki a számlát, hogy megvette a sütőt és készpénzzel fizetett aztán faképnél hagyta.
59. win (válaszként erre: 58. - Nike)
2007. márc. 13. 09:02
Én mindig köszönök, ha bemegyek egy üzletbe, és ha nem is mosolygok, mindenesetre normálisan viselkedem. Ennek ellenére elég sokszor tojank a fejemre, és még többször nem köszönnek vissza. Gyakran nem olyan a fogadj Isten, mint az adjon Isten!
58. Nike
2007. márc. 13. 08:56
A bolti dolgozókról általánosságban nincs véleményem, szerintem nem egy külön emberfaj...Van köztük ilyen is, meg olyan is, személyiségtől függően. Az én személyes vásárlási tapasztalataim leginkább pozitívak, igaz, én mosolygással és köszönéssel kezdem a vásárlást, ezért általában azt is kapom vissza...
2007. márc. 12. 19:27
ők is emberek
2007. márc. 10. 08:02
Ezen a dolon lenne mit változtatni!Sok esetben sajnos az eladók modortalanok,türelmetlenek,az udvariasságot pedig nem is ismerik!Némely hejen meg kell várni az embernek,hogy befejezzék a barátnőkkel a traccspartit és utána majd fizethetünk!Ha szólok akkor van csak igazi gáz!Bocs a becsületesebbektől!
2007. márc. 10. 07:02
Aki nem szereti a szakmajat az kopjon le,az en velemenyem a kov.magyarba eleg jol vannak kikepezve az eladok nyugodtak,kedvesek legalabb is amerre megfordultam ezt tapasztaltam,na itt nalunk 80/100-ka balul felel vissza es roviden ha nem tetszik menj mashova vasarolni.
54. dobos
2007. febr. 26. 12:52
A kedvességet azt elfelejtették az eladók,vagy nagyon nyomulnak,amit utálok,vagy unottan áll a pultnál az is rosszul esik ha kérdezek tőlle valamit.Ha nem vásárolok a fintor nem marad el.
53. 4726e582cf (válaszként erre: 51. - E71af41436)
2007. febr. 19. 15:07

Nem olyan egyszerű az sajnos. Láttam, ahogy nálunk szenvedtek a csajok :(. Ha eladó volt valaha is, nem nagyon akarják felvenni más munkakörbe.


Dehogy jogosít fel, csak azt mondtam megértem őket, és ugyan nem tetszik, ahogy viselkednek... :(.

2007. febr. 19. 15:00
Egy dolgot nem tudok elviselni, ha miutan elmagyaraztam, hogy csak szeretnek korul nezni, meg utana is a nyakamba lihegnek. Olyankor ott szoktam hagyni az uzletet. Semmi nem zavar, csak ez az egy, tagitsanak mellolem, ne szegodjenek a nyomomba. Fiatal, lelkes eladolanyok szoktak ezt, bamulnak bele a kepembe, mintha furkesznenek valamit, attol rosszul leszek.
51. e71af41436 (válaszként erre: 50. - 4726e582cf)
2007. febr. 19. 14:53

erre azt tudom mondani,amit egyszer te nekem említettél,ha keveslik a bért,akkor váltsanak munkahelyet.

ha naponta azzal a tudattal jönnék be,hogy nem elég a fizum,akkor az feljogosít arr,hogy ne megfelelően végezzem a munkámat?

50. 4726e582cf (válaszként erre: 49. - E71af41436)
2007. febr. 19. 14:51
Lehet az ahogyannak is van oka... :(, biztos tudod mennyiért dolgoznak. Nálunk is, mikor bért emeltek, javult a kiszolgálás a pultban... Úgyhogy én megértem őket, bár nem tetszik, ahogy viselkednek.
49. e71af41436 (válaszként erre: 47. - Peori)
2007. febr. 19. 14:47

az ilyen letámadósokra azt tudom mondani,hogfy szegényektől a bolt tulajdonsoa azt várja el,foglalkozzon a vevőkkel....

nem az a gond,ha megkérdezik,hanem az,ahogyan!!!!

2007. febr. 19. 14:41

Amennyit keresnek es azert amennyit dolgoznak, ertheto neha a szajhuzogatas. A vevok is sokfelek. Szerintem sok ember ugy erzi, mert valaki ki kell szolgalja, az a munkaja, ugy is viselkedhet vele, ahogy akar. Sok alazat kell a munkajukhoz, bennem ez tiszteletet kelt.

Amugy nem erdekel, ha bunkok, valaki biztos felhuzta oket, az meg nem ok arra, hogy en is az legyek.

47. Peori
2007. febr. 19. 14:03
vannak udvariasak, kedvesek, de sajnos sok a türelmetlen, szájhúzogató. Azok meg kifejezetten idegesítőek, amikor belépek egy boltba és máris letámadnak, hogy mit akarok.
46. win (válaszként erre: 45. - E71af41436)
2007. febr. 17. 07:06
Ez jó! Bírom az ilyen frappáns megoldásokat!:))))
45. e71af41436 (válaszként erre: 31. - Alexandra28)
2007. febr. 16. 21:48

erről eszembe jut az a történet ami egy ismerősőmmel történt meg sok-sok évvekl ezelőtt,amikor divatba jöttek a parabola antennák. kkoriban enm voltak olcsók. az ismerősöm egy elég menő maszek kőműves volt akkoriban aki megfogta a munka végét rendesen. betért a bicskei műszaki áruházba,mondván neki meg a kis családjának kell parabola. az eladó nem elég udvariasan,de azért csakmegkérdezte,hogy miben segíthet. az ismerős mondta mit akar és hogy amit ott lát,az jó lesz-és mutat a polcok felé,ahol több elég drága darab volt kitéve.majd oda islépett és rámutatott egyre. mire az eladó:de az 150ezer fornit.(a pontos összegere nem emlékszem,lehet hogy kevesebb volt vbagy több)

az ismerősöm felhúzta a szemöldkét és azt mondta: igen??? akkor kettőt kérek. ÉS zsebből ki is fizette. :)

a másikat egyébként a testvérének vette,amit jó előre otthon meg is beszéltek :)

44. f72d419d5f (válaszként erre: 41. - Süncike)
2007. febr. 16. 21:39
ez általában a kinaiakra is jellemző
2007. febr. 16. 20:30
Őszintén...Pocsék. néhány odavaló,de a többi....
2007. febr. 16. 20:02
altalaban nem erdekel kulonosebben sem a bolti eledo,sem a kasszas,lenyeg,hogy zokkenomentesenvegbevigyem a vasarlast1
2007. febr. 16. 17:07
Azt nem szeretem, ha felpróbálok valamit és az borzalmasan áll rajtam, az eladó meg bizonygatja, hogy tiszta klaudiasiffer, gyönyörű, csak vigyem.
2007. febr. 14. 16:34

Sajnos gyakran előfordult,hogy valamelyik hipermarketben ha segítségre lett volna szükségünk,épp akkor nem tartózkodott azon a részlegen egyetlen eladó sem,ha mégis találtunk egyet,akkor az nem volt illetékes,mert ő másik részlegen dolgozik,vagy hosszú ideig kellett várni,míg valakit odairányítottak.

Kisebb boltokban pedig azt nem szeretem,hogy ha az ember bemegy vásárolni,még szét sem tud nézni,de már a nyomában koslatnak,és egyből azt feltételezik az emberről,hogy lopni megy be.

Soha nem aljasítanám le magam azzal,hogy lopjak.

Egy helyi hipermarketben rendszeresen becsaptak.Egy-két alkalommal kisebb összegről volt szó,ráadásul már kimentünk a boltból,mikor észrevettem a blokkon,hogy nem stimmel az összeg,úgyhogy nem is reklamáltam.Egyszer viszont egy doboz Banduelle zöldborsó konzerv helyett,ami 200,-Ft körül van árban,19 db-ot ütöttek be.

Mivel a gyermekeim is velem voltak,és a kicsi elég nyűgös volt,nem tudtam odafigyelni,hogy mennyi összeget ütött be a pénztáros,így majd leesett az állam,mikor az általam nagyjából összeszámlált összeget jóval túllépve fizettem.Mondom a pénztárosnak,hogy ez nem sok egy kicsit,én nem ennyit számoltam össze,aztán megnézve a blokkot,látom,hogy 18 db-al több a beütött konzerv,vagyis kb.3800,-Ft-tal fizettem többet a kelleténél.Aztán félvállról annyit mondott a hölgy,hogy sajnálja,már be van ütve,menjek az információs pulthoz,és majd ott visszafizetik a különbözetet.Hozzá kell tennem,hogy ez karácsony előtt egy-két nappal történt,amikor tömve volt a hipermarket,és fél órát kellett sorban állnom,hogy reklamáljak,ill.visszakapjam a pénzem.(Mivel nagyon sokan vásároltak műszaki dolgokat,és a garancia miatt szintén abba a sorba kellett nekik is állni.)Nagyon mérges,dühös voltam,hogy más hibájából ennyi időm ment el feleslegesen,ráadásul egy ismerőssel megvolt beszélve időre otthonra a találkozó,aki ennyi késés miatt nem tudott megvárni minket.És a legszebb az egészben,hogy még annyit sem mondott a pénztáros hölgy,hogy elnézést.

Egyébként én is hibás vagyok,mert nekem is oda kellett volna figyelnem (márha ez egy türelmetlen kisgyerektől lehetséges),és akkor ez nem fordul elő.Azóta rögtön a pénztárnál is figyelek,hogy mennyi összeget ütnek be,és a blokkot is mindig átnézem rögtön.

2007. febr. 14. 11:15
Egyébként én a kínaiktól vagyok kiakadva,megfogsz egy ruhát és már csomagolni is akarja.Történt velünk hogy a férjem szeretett volna venni egy púlovert ,kinézett egyet de kicsi volt ,kértünk egy nagyobbat.A kinai fejjel mászott egy dobozba majd ki vett egy pulóvert ,ami tényleg nagyobb volt,de teljesen más mintája és anyaga volt.A férjem hezitált,ez meg egyfolytában mondogatta,hogy jó az ,jó az .Mondtam a férjemnek húzzunk el innen 6persze a pulóver nélkül.Gondolom mással is történtek hasonló esetek,a kinaiaknak mindagy csakm vigyed.
38. f72d419d5f (válaszként erre: 37. - Figarina)
2007. febr. 14. 11:09
Sajnos a Kereskedőből van kevesebb,az ugynevezett bótosok nincsenek érdekeltté téve hogy kedvesek legyenek ,mee úgy is eltellik a munkaidő
2007. febr. 14. 08:24
Szerintem vannak a "bótosok" és vannak A KERESKEDŐK!!Kell magyaráznom,mi a különbség közöttük???:)
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook