Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Ki ismeri Tatarek Rezső edzéseit? fórum

Ki ismeri Tatarek Rezső edzéseit? (beszélgetős fórum)


1 2
34. Guruljka (válaszként erre: 33. - Benrek)
tegnap 12:59

Nem kell erőltetni a 40 percet, inkább a rendszeresség a fontos.

Meg lehet csinálni 15-20 perces otthoni edzést is úgy, hogy az hatékony is legyen.

33. Benrek (válaszként erre: 32. - Guruljka)
tegnap 12:57

Egyenlōre örülök, hogy megy a heti 3-4 alkalom 40 perc!! Ezt megszokni, megszeretni????? Ezt most nehéz még elképzelni :-)

Bevallom én most még ott tartok, hogy muszáj és nem ott, hogy akarom!!!

32. Guruljka (válaszként erre: 31. - Guruljka)
tegnapelőtt 16:53

(Van ám ebből sok, évente va nem is tudom, mióta. Talán el is tudsz menni egyszer egy ilyen rendezvényre.)


Én szinte mindent visszahíztam apránként, mert egyre többet ültem és hülyeségeket ettem. Tartottam azt a jó kis súlyt vagy két éven át, aztán elszaladt velem a ló. Azt hittem, már nem kell figyelni.

31. Guruljka (válaszként erre: 30. - Benrek)
tegnapelőtt 16:51

Ami azt illeti, heti egy, talán két pihenőnap ildomos.

Ha megszokod, abba sem tudod hagyni. Habár mással váltogatva még hatásosabb, mert a szervezet nem szokik hozzá.

Idővel aztán a Fitt-Arénás Tatareket is fogod tudni csinálni, ha ügyes vagy!


[link]

30. Benrek (válaszként erre: 29. - Guruljka)
jún. 14. 07:07
Gratulálok hozzá!Ebben a melegben duplán izzaszt Rezsi :-) 40 percnél járok.... És ma végre ráálltam a mérlegre....-1.4 kg :-)igazad volt!!!!! Te hányszor csináltad egy héten? Elég a 3-4 alkalom?
29. Guruljka (válaszként erre: 28. - Benrek)
jún. 11. 14:53
Amikor rendszeresen végeztem, diéta mellett mozogtam, 25 kilót fogytam.
28. Benrek (válaszként erre: 27. - Guruljka)
jún. 6. 11:50
Te milyen eredményt értél el?Vagy csak a mozgás szerette hajtott, nem a fogyás volt a cél?
27. Guruljka (válaszként erre: 26. - Benrek)
jún. 6. 10:18

Ideje bizony!

(Nem árt, ha azt a kis bajnokot utol is éred, ha kell...)

26. Benrek (válaszként erre: 25. - Guruljka)
jún. 6. 10:14
Nagyon köszönöm a biztatást :-) Már néhányszor nekifutottam, sosem tudtam tartósan csinálni sajnos :-( Most viszont nagyon elszánt vagyok, már másfél éves a kisfiam, bár még szoptatok is hébe - hóba, ideje magammal is törōdni picit!
25. Guruljka (válaszként erre: 23. - Benrek)
jún. 5. 22:05
Egy hét után nem szokott még semmi elindulni. Tarts ki, és meglátod az eredményt hamarosan!
24. Guruljka (válaszként erre: 23. - Benrek)
jún. 5. 22:04

A 60 perces is menni fog. Ne erőltesd.

Jól csinálod a 10 percesekkel. Próbálj meg figyelni arra, hogy egy nap alsó testfél, a következő nap a felsőtest, harmadik nap a teljes testre dolgozz lehetőleg.

Ne csak Tatareket csinálj. Persze megértem, én is ezt szeretem a legjobban, de a szervezet hozzászokik.

Nézegess Tiffany Rothe- workouts-okat is, neki is rövid, de remek dolgai vannak.

23. Benrek
jún. 5. 21:39

Sziasztok!

Jár itt még valaki :-)?

Szeretnék kérni konkrét tapasztalatokat, milyen gyakran és hosszan érdemes csinálni? 60 perc nekem nem megy :-) Egy hete kezdtem, 60 percesbōl eddig max. 30 perc ment, így most átálltam a 10 percesekre. Kettōt csinálok naponta, célom, hogy az a húsz perc tökéletesen menjen és egyre inkább növelném a mennyisége. Persze fogyni szeretnék 7-8 kg-ot. Az étkezésre is figyelek, max. 1500kcal /per nap, megfelelõ fehérje /szénhidrát /zsír arányban. Ami aggaszt, hogy 1 hét után egy dkg - ot sem fogtam, sōt 1kg - gal több vagyok.... Persze csodára nem számítottam egy hét után, de azért arra sem, hogy nō a súlyom.... Szóval érdekelne ki milyen eredményeket ért el!

22. Free
2011. márc. 27. 14:44
Fel is vettem dvd-re Rezsi tornáját, míg volt az a vitalitásos tévém! Tök jó, bírom az pasit :)
21. emily32 (válaszként erre: 20. - 4c07880d46)
2011. márc. 18. 20:11
Szia!Nem fogsz benne csalódni!Követhető,jól felépített,átmozgatós a tornája!Szeretem nagyon!Én 10 percesekkel kezdtem.
2011. márc. 18. 19:41
Köszönöm a véleményeket, nagyon pozitívak és biztatóak! Közben belenéztem az edzéseibe, hát tényleg nagyon szimpatikus:-)
19. Tücke (válaszként erre: 18. - Szuzi78)
2011. márc. 18. 19:20
én még Czanikot is bírom:)
18. Szuzi78 (válaszként erre: 1. - 4c07880d46)
2011. márc. 18. 19:14

Az első edző akitől nem mászom a falra! Imádom a stílusát, nagyon jól bíztat. A 10perceseket ajánlom én is, az első edzés volt, amit tartósan tudtam csinálni, nem vette el a kedvemet. Mindig ad alternatív pózokat, gondolva az idősebbekre, térdproblémásokra...

Szóval nagyon pozitív!:)

2011. márc. 18. 19:08

Bármilyen kemény is az edzése, nagyon jó a stílusa, szinte vonz, hogy újra nekiállj!

Az biztos, ha megcsinálod bármelyik 10 perces edzését, ne másnap számíts izomlázra, hanem harmadnap, de akkor drasztikusan!!!Alig fogsz tudni leülni pl. a comb gyakorlatos után, s a kezeid ólomnak érzed a váll után!!!De jó!!!

Bevallom, engem nem tántorított el, pedig nem mai csirke vagyok, nekem nagyon bejön, és kellően hatásos az edzése!!!

2011. márc. 18. 18:59
Ő a király, vele edzek 10 éve :)
15. 9e36cbb27b (válaszként erre: 7. - Kismazsi)
2011. márc. 18. 18:58

Igazad van hogy vidám a tornája. Gyorsan "elrepül" vele az idő.

És a Kata, Zsolti, Gábor meg pont hozzá valóak akikkel edz minden alkalommal.


Az ő arcukra szinte rá van írva hogy milyen kemény az edzés.

14. 9e36cbb27b (válaszként erre: 1. - 4c07880d46)
2011. márc. 18. 18:55

Szia.

Igen, valóban hatásos és látványos eredményeket lehet vele elérni, persze ha rendszeresen tornázol vele.

Ahogy ő említi az edzés során:

"szerintem meg fogod tudni csinálni, mondjuk minden másnap".


De kezdetnek van a honlapján letölthető 10*10 perces edzés sorozat is, ami sorozatonként tartalmazza a gyakorlatokat nem egyben.

Eleinte kezdheted így is, és utána nekieshetsz a 60 percnek.


Én egyszer volt mikor délelőtt megcsináltam egybe egymás után a 10*10 percet, délután meg a 60 perceset, de másnapra meg volt a hatás. Izomláz, kellemes fáradtság, illetve kilócsökkenés.

Kell ennél jobb.?!

13. Tücke (válaszként erre: 12. - Betsabé)
2011. márc. 18. 18:54
ez sztem nem teljesen igaz, én sportoltam nagyon sokáig és össze vissza ettem éldességet ezt azt ami épp megtetszett, amikor megszületett a lányom negyed annyit fogytam utána hogy már nem cicizett az étkezéssel mint akkor amikor azt ettem megint ami jól esett csak épp eljártam sportolni megint
2011. márc. 18. 18:48
Fogyás 70%-ban az étkezéstől függ.
11. anyu70
2011. márc. 18. 18:48
Én is imádom!
10. Betsabé (válaszként erre: 8. - 4c07880d46)
2011. márc. 18. 18:48

Kétnaponta elég csinálni. Ha izomlázad van, akkor 3 naponta.

Bármilyen torna esetében 4-6 hét kell, hogy lásd a változást.

Valószínű, hogy ott leszel formásabb, ahol izomlázad volt.

2011. márc. 18. 18:47
ajánlatos bármilyen tornát is csinálsz min 2-3 naponta...én amikor futni jártam heti 3szor futottam 5,5km-et és már 1 hónap után látványos volt a változás
2011. márc. 18. 18:43
Van konkrét tapasztalatotok? Fogyás, formálódás? Mennyi idő múlva? Mennyit ajánlott csinálni hetente?
2011. márc. 18. 18:38

Valóban kemény Rezső tornája!

Kezdésnek iszonyú izomlázra számíthatsz, de szerintem érdemes mindenképpen kipróbálni!

Vannak 10 perces különböző izomcsoportot megmozgató tornái, ha a honlapján regisztrálsz, ingyenesen letöltheted!

www.tatarekrezso.hu

A honlapján a videó részben meg is találod a 10 perces mozgásokat,én azokból szoktam időnként tornázni!

Nagyon javaslom a tornáját, szuper, nem unalmas, és a stílusa is egyedi!

Sok sikert hozzá!!!!

2011. márc. 18. 18:38

Sziasztok!

Esetleg ingyenesen letölthető tornáiról valaki tud valamit, léteznek egyáltalán?

5. Titánia83 (válaszként erre: 2. - Tücke)
2011. márc. 18. 18:37
Egyetértek!
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook