Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Ketogén diétázók fórum

Ketogén diétázók (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... ❯❯
298. Hupszka (válaszként erre: 297. - Andarea64)
2017. ápr. 21. 06:22

Köszönöm szépen, hogy válaszoltál. Olvastam utána igen, illetve sokszor találkoztam vele az évek során, de szélsőségesnek gondoltam, de most, hogy nem tudok igazából fogyni, belevágtam.


A magyar tudásanyag oda vissza van linkelve, egymást másolják, tehát az hamar kimeríthető és sajnos egy sok olyan oldallal is találkoztam, ahol meg egyenesen hülyeségeket írnak a ketóról.


A lentebbi ásványi anyagokat beszereztem már, illetve sósabban is eszek. Olvastam igen a keto flu-ról. Kicsit meglepett hogy a 3ik napon szédelgek, meg el maradt az ingerültség és fáradtság is, a fejfájás...pedig ezek mind olyanok amikkel régebben találkoztam ha kevés ch-t ettem.


Úgy látszik, hogy a 9 kevés volt, ahogy rágtam valamit és megközelítettem az 50-et minden rendben jött, ezek szerint még kell idő és nem is erőltettem jobban a 40-50 alá, majd egy kicsit később. A ketózis még nem állt be nálam a teszt csík alapján.


Köszönöm még egyszer a segítséged, megnézem majd a fórumot. Szép napot.

2017. ápr. 20. 21:06

Találtam egy rövid összefoglalót a keto-fluról angolul.

[link]


Lehetséges tünetek:

szédülés

Hányinger

Fáradtság

mentális köd

görcsök

fejfájás

Hasmenés

Néhány szélsőséges esetben magas vérnyomás és szívritmuszavar


Megoldás: az elektrolitok pótlása. Nátrium, magnézium, kálium.

296. Andarea64 (válaszként erre: 295. - Hupszka)
2017. ápr. 20. 19:09

Szia! Eddig csak olvastam a fórumot, de mivel láttam, hogy a kérdésedre még nem jött válasz, gondoltam, írok.

Nem tudom, mennyire tájékozódtál, mielőtt elkezdted ezt az étrendet. Ha eddig még nem mélyültél el a témában, mindenképpen javaslom, hogy amit csak találsz magyarul, olvasd el, ha esetleg jó vagy angolból, akkor onnan is érdemes. Nagyon könnyen el lehet rontani, és ha már elkezdted, akkor komolyan kell venni, mert egészségi gondot is okozhatsz magadnak (mint bármilyen más hibás étekzéssel). A kérdésedre a válasz szerintem az úgynevezett keto-flu. Sokakanak vannak tünetei az első napokban, az átálláskor. Ezt részben a szénhidrátmegvonás okozza, de gyakran más oka van, konkrétan magnézium és kálium hiány. Bemásolok egy linket, elég hosszú cikk, de ezt mindenképpen érdemes elolvasni, és a kapcsolódó fórumot is. Ha kérdésed van, ott is érdemes feltenni, a cikk szerzője nagyon segítőkész. (Persze előbb javaslom elolvasni a fórumot, mert a legtöbb felmerülő kérdésre már ott van a válasz.) A naplómban találsz még több olvasnivalót.

[link]

295. Hupszka
2017. ápr. 20. 16:49

Sorry, ki kell írnom magamból, mert máshova nem tudom, és ti meg ráláttok erre a dologra.


3-ik napon vagyok, előző 2 napom 50 és 44ch volt, míg ma csak 9ig jutottam, de már 2000 volt a kcal. Ez 1 órával ezelőtt annyira oda csapott, hogy szédültem, elkezdtek fázni a végtagjaim. Mennem kell a bankba, biztonság kedvéért tettem el egy kiszacskós cukrot, ha gebasz lenne. Bank automatánál kezem remegni kezdett, meg kicsit szédülgettem. Cukor felbont, és egy nyalatni be. Ezzel kicsit mintha jobb lett volna és átvánszorogtam gyorsan egy pékségbe ahol vettem egy tönkölyzsemlet és beharaptam a felét. Kb 1 óra kellett míg összeszedtem magam, már nem fázok, de az is biztos hogy edzése ma nem megyek.


Most így 50g ch-nál vagyok, zsír jól fenn és fehérje is rendben, kb 2200kcal van bennem, este nyomatok MCT olajat vagy kolbászt. Ketózisban nem vagyok, néztem csíkkal.


Azt szeretném kérdezni, hogy ez többször is előfordulhat a közeljövőben? vagy mikorra állhatok át? ilyen sza**ul gyerekek én már rég voltam, vagy soha :) de igyekeztem csak annyi ch-t bevinni hogy ne rontsam el a 3 napom.


köszönöm

294. Hupszka
2017. ápr. 20. 15:47
Köszönöm! Elképzelhető hogy most a 3-ik napon kezdek szedelegni? Vettem is az utcán gyorsan egy kiflit, 2 falatot benyomtam. Igaz csak 9 CH-nal jártam
293. Ryana (válaszként erre: 292. - Hupszka)
2017. ápr. 20. 13:53
Én azt tenném, amit a 289.-ben leírtam. :)
292. Hupszka (válaszként erre: 291. - Ryana)
2017. ápr. 20. 09:39

A szorzas is jó, nálam működött. CH:1,5 zsír: 0,4 fehérje1,8-2. De a BMR-t is figyelem, mert ha keveset ettem kcal-ban es úgy fogytam, akkor jött a jojo.


MCT olajjal oldom meg a zsír bevitel több mint felét, CH 50g. Egyek kevesebbet szerinted? 192cm magas vagyok, es 120kg

291. Ryana (válaszként erre: 290. - Hupszka)
2017. ápr. 20. 08:19

Talán más ezt meg tudja válaszolni, én nem BMR-ből osztok vissza, hanem tskg-ot szorzok fel.


Halálosan boldog lennék, ha napi 2400 kcal-t tolhatnék, és közben menne le a zsír. :)

290. Hupszka (válaszként erre: 289. - Ryana)
2017. ápr. 19. 21:01
Szia. Súlyzós es Kickbox. 2400kcalt szoktam enni, ennek 75%-a menjen be zsírból?
289. Ryana (válaszként erre: 288. - Hupszka)
2017. ápr. 19. 11:57

Szia,

Amíg a ketózisra stabilan rá nem áll a szervezet, nem csökkenteném a bevitt mennyiségeket, szerintem elég utána deficitet létrehozni. Eleinte magától a ketózistól úgyis ledobsz majd pár kilót. Mindenki szervezete más, eltérőek lehetnek a reakciók. Eleinte szerintem elég a ketózist megszokni, ráér utána a megvonást is beiktatni, mikor beáll a stagnálás. Ekkor a kezdeti bevitelt kb 10%-kal csökkenteném, aztán, ha egy idő után leáll a súlycsökkenés, ismét lejjebb vinném, és így tovább. Nálam ez vált be.

Milyen edzésre jársz?

288. Hupszka
2017. ápr. 19. 09:46
Sziasztok. Tegnap kezdtem a ketogén diétát, sok diétát kipróbáltam, hízékony vagyok de mindig leadtam egy pár hónap alatt amit kellett, viszont mióta a cigit elhagytam, a kilók nem mennek, csak jöttek a diéta ellenére is, úgy hogy 4 edzésem van egy héten. 10kg lenne most a célom, bizakodom. Azt szeretném a tapasztaltabb társaimtól kérdezni, hogy a napi szükséges kcal-lal induljak, vagy vigyem lentébb a napi keretet? én kalóriát számolok, makronotrienseket, ezek százalékos arányát az össz kalóriából és lebontva testsúly kg-ra :)és a BMR-et veszem kiindulásnak, ami 2300kcal. Köszönöm szépen!
287. Ryana (válaszként erre: 247. - Díselke)
2017. ápr. 10. 22:08

Érdekel a tapasztalatod: nem esel ki ketózisból egy komoly súlyzós edzés hatására? Sajnos nálam ez rendszeresen előfordult. Olvastam, hogy töltés előttre, töltésre, és közvetlenül töltés utáni napra érdemes időzíteni a súlyzózást.

Nálad nem okoz hasonló gondot az edzés?

286. nagyon régi (válaszként erre: 282. - Ryana)
2017. ápr. 10. 20:45
Ja, értem...
285. Ryana (válaszként erre: 284. - Keller Szilvia)
2017. ápr. 10. 19:50

Gratulálok az eddigi szép eredményhez! :) Voltam én is 74 kg (és sajnos nem mellben, hanem faron-combon-hason látszott), szóval kb sejtem, min mehetsz keresztül. Megy ez még lejjebb is!

Nekem most az okoz fejtörést, hogyan tartsam meg a súlyomat. Nem lehet totális kontrollt tartani örökkön-örökké, minden grammot és kcal-t számolva, abba bele lehet zeberedni.

284. Keller Szilvia (válaszként erre: 283. - Ryana)
2017. ápr. 10. 15:33
az igen, nagyon csini lehetsz! Én 173 cm-hez 75 kg vagyok:( De nem panaszkodom, mert voltam 85 is, a ketóval ment le, ami lement, semmi más nem működött, max. jojósan
283. Ryana (válaszként erre: 280. - Keller Szilvia)
2017. ápr. 10. 08:26

Most tartok egy hét váltást. Töltőnap nélkül tegnap áttértem a klasszikus diétára egy hétig, aztán majd egy hét múlva vissza a ketóra.

171 cm vagyok, 59 kg.

Még egy hónapig tart a szálkásítás. Januárban kezdtem, olyan 8-9 kg ment le a váltott rendszerrel.

282. Ryana (válaszként erre: 281. - nagyon régi)
2017. ápr. 10. 08:22
Félreértettél. Azt írtam, hogy a klasszikus diéta része a minimális zsír. Ismerem a ketogén diéta alapjait.
281. nagyon régi (válaszként erre: 277. - Ryana)
2017. ápr. 7. 21:07

[link]

A hangsúly a minimál ch és a SOK zsír.

280. Keller Szilvia (válaszként erre: 277. - Ryana)
2017. ápr. 7. 13:55
de jó, akkor majd tudsz tapasztalati tanácsokat adni:) Most is ketózol? Hány cm és hány kg vagy?
279. Keller Szilvia (válaszként erre: 275. - dasygirl30)
2017. ápr. 7. 13:54
erre én mindig azt szoktam mondani, hogy amennyi vitamin a mai zöldségekben van... vitamin+rost kell a szervezetnek, az tény, de én pl. beviszem útifűmaghéjjal a rostot+szedek vitamint. 50 tányér spenótot kéne pl. megenni a mai spenótból a kellő vasbevitelhez... régen elég volt 1 tányér. Szóval szerintem ha adva van a szervezetnek vitamin, mindegy, hogy honnan jön...
278. Keller Szilvia (válaszként erre: 273. - Diabogyó)
2017. ápr. 7. 13:37
én is 40-en felül vagyok már, hormongondokkal - bizony, nekünk már nem könnyű fogyni, de én azért nem adom fel a ketogént, mert ez az egyetlen diéta, amivel maradandó a súlyvesztésem, ha ketózok, és nem fogyok, legalább nem hízok, és ez nálam már nagy szó:)
277. Ryana
2017. ápr. 7. 07:47

Sziasztok!

Örülök, hogy találtam egy ketogén diétás fórumot. Évek óta ketózok, nem állandóan, hanem szálkásító időszakokban felváltva a klasszikus (emelt fehérje, csökkentett ch, minimális zsír) diétával. Nagyon bevált, szeretem, mert hatékony.

2017. ápr. 5. 20:26
Azt gondoltam ki, hogy megmarad a reggeli tojàs pàr szelet ubi vagy retek stb. Ebèdre sali husival vacsira szintèn ill vmi turòs joghurtos èdessèg,mert nekem kell az èdes ìz. Ez ìgy kaloriaban is okès fèrjem is megnyugszik ill. Ch ban se tùl sok. Amùgy hètvegen volt ch nap hàt màsnap szabàlyosan màsnapos voltam 😂😂😂😂
275. dasygirl30 (válaszként erre: 274. - Keller Szilvia)
2017. ápr. 5. 20:23
Sziasztok!igen szerintem is kell a kaloriaszamolgatàs, bàr nekem meg az első hònap telt el ès szerintem eredmènyes volt, viszont szegeny fèrjemtől mindìg megkapom, hogy nem eszem elèg zöldsèget ès ez ìgy nem jò. Àm van benne igazsàg, ùgy hogy èn lehet majd visszaàllok a több sali ès kevesebb zsìr dologra, àm ch akkor sem fog 80-100g fölè menni. Kòkuszzsìr jobb igen èn is azt hasznàlok.
274. Keller Szilvia (válaszként erre: 273. - Diabogyó)
2017. ápr. 5. 15:43
igen, a kalóriafigyelés biztosan segít! Plusz a zsírok megválogatása is jó hatású lehet, most azt vettem észre, hogy mikor kókuszolajban sütöttem a dolgokat, mintha jobban fogytam volna.
2017. ápr. 5. 09:11

Sziasztok!

Sajnos én is tapasztalom hogy be kell iktatni a kalória számolást. Nálam két hete stagnál a fogyás. Pedig közép és sötétlila a ketophan. Az elején hihetetlen tempóban beindult a fogyás aztán most meg semmi azaz -20 dkg . Szóval jön a szamolgatas. Ha ezután is eredménytelen akkor ez nem az én fogyókúrám. Igaz már nem vagyok fiatal és nem tudom hogy 45 felett érdemes e ezzel próbálkozni. Most szomorú vagyok mert elmúlt az a siker ami az elején meg volt. Mindegy remélem a kalória számolás majd segít. 😔

272. Keller Szilvia (válaszként erre: 271. - dasygirl30)
2017. ápr. 3. 10:32
Igen, jó a kalóriadeficit, de az elején még úgy is fogy a ketótól az ember, ha nem figyel erre. Nekem úgy sikerült ez az egész átállás, hogy az elején tömtem magamba mindent (ketósat persze), úgy is fogytam, aztán stagnálni kezdtem persze, de szép lassan elcsitult az étvágy is, és akkor már a kalóriára is figyeltem (1600-1800 azért akkor is bement).
2017. ápr. 2. 22:30
Hat igen en is ugy tudom, hogy azert jo lenne egy pici kaloriadefficitbe lenni, de en azt vallom, hogy mindenkinek meg kellene ismerni a sajat testet es rajonni, hogy mi az ami segit a fogyasban es mi az ami nem. Valakinek pl ez a keto nem annyira stb. En ma zartam az elso honapot, mivel hazautaztunk videkre kb 300km es este jottunk is vissza bp re igy ugy dontottem ez lesz a ch feltoltos nap. No de lanyok alig tudtam megenni 2 szelet pizzat..ami persze nem rossz😂.hoztunk otthonrol jo videki tojast meg csirket ugyhogy boldogsag megvan.en annyiban fogok varialni a kov honapomban, hogy mostmar figyelek a kaloriara is. Marad a reggeli tojas , ebed vacsi meg csirke zoldsegek kis tejszinnel tejfollel stb. Ha nagyon ehes lennek akkor kis mogyorot tejfolt fogok enni. Amugy sztem bem is lehet teleenni magat az embernek.mondjuk en nem eszem szalonat kolbaszt stb.
270. Keller Szilvia (válaszként erre: 267. - bobob)
2017. ápr. 2. 14:24
szia, ez ugye nem annyira kalóriaszámlálásról szól (nehéz is lenne alacsony keretet tartani a sok zsírral), azt mondják, azért 2000 fölé nem jó menni. Én azt vettem észre, hogy ha jócskán viszek be kalóriát (mascarpone, tejszínhab, egész teavaj egy napra pl. az abonettek, tökmagok mellett), akkor stagnálás van, de legalább felfelé se megy a súlyom. Szerintem az elején nem érdemes figyelni a kalóriát, ott az a lényeg, hogy megszokd a ch-deficitet, aztán ha már gördülékenyen megy és mondjuk lassult a fogyás, akkor érdemes a kalóriára pluszban odafigyelni.
269. dasygirl30 (válaszként erre: 268. - Chacho)
2017. ápr. 1. 09:41
Szia!volt egy ket nap amikor igen , de osszesegeben nekem egyszerubb ez mert igy napkozben pl ebedre tudok sajtot tonhalat gorog salut stb. Enni igy nem kell fozni, nem is tudnek a kisfiam mellett.hatarozottan fogytam tole, meg egy honap es jo lesz😀.igen ez az egy baj van ezzel a dietaval, hogy nem lehet ilyeneket inni, enni.no en ugy csinaltam mint szerintem mas is, de mondom. 2 db cekla puhara fozod felkockazod es adsz hozza 3 nagy evokanal 20%tejfölt so bors pici fokhagyma en raktam bele pici citromlet ill meg egy kicsi tejszint es egy nagy kanal majonezt. A majonezt csinalgatod magad is. Kb enny. Ebbol egy jo nagy adag lesz, en ezt kb egy hetig eszem tegnap pl lazac husival.
❮❮ ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook