Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » KERMI-s vagy fogyvédelmis? HUMANIC-felháborító fórum

KERMI-s vagy fogyvédelmis? HUMANIC-felháborító (beszélgetős fórum)

16. rere73 (válaszként erre: 15. - Radiatorvok)
2010. okt. 13. 17:22

Hogyne mehetne tönkre?!

Cipőboltom volt,tudom hogy vannak eleve selejtek,anyaghibák,amik a kirakatban és kézben sem mennek tönkre.

15. Radiatorvok (válaszként erre: 14. - Rere73)
2010. okt. 13. 16:21
Hát pedig egy cipő ha jól vették meg, akkor 1 hét után nem megy tönkre...
14. rere73
2010. okt. 13. 08:00

Mi ez itt?Oktatás??Senki nem kérte,nem hülyék olvasnak és írnak ,

mint ahogy azt gondolja.pffffff

2010. okt. 12. 22:04

Már nem azért, de én nézem ezeket a hozzászólásokat, és először is: minden boltban vannak szar cipők, ez van, ilyen ez a mai világ, hogy mindenhova csak a szart hordják az emberek.

-Másodszor: ha megnézed rendesen azt a cipőt amit veszel, járkálsz benne 5-10 percet a boltban, azzal sok kelletmetlenséget ki lehet küszöbölni, mellesleg én megis szoktam izomból hajlítgatni a cipőt, amit veszek, mert így jól meg lehet bizonyosodni a tartósságáról.

-Harmadszor: tanuljuk már meg végre a cipőkhöz használt egyes anyagok jelét, hogy ha be megyünk a boltba, akkor ne úgy nézzünk a cédulákra, mint aki most szállt le a Marsról.

-És végül negyedszer: meg kéne tanulni, hogy a cipőket nem csak felvenni, meg leb*szni lehet a lábunkról, hanem néha ápolni is lehet azt a cipőt, ha már egyszer annyit költöttünk rá, és ezzel jelentősen lehet növelni az élettartamát (na meg persze a kíméletes használattal)


Ha mindezt megtettétek, és úgy jöttetek ide siránkozni, akkor egy szavam sincs. De ha nem, akkor nem ártana megfogadnotok a tanácsaim.

2010. szept. 24. 08:25

Én csak jót tudok írni mindkét cipőbolt hálózatról.

A Humanicban még soha nem fordult elő, hogy reklamálnom kellett volna, mindig jó minőségű volt a cipő. A Deichmannba egy alkalommal kellett visszavinni a fiam bakancsát, de szó nélkül levásárolhattuk. Levált a talp az első részen. Ezt is megelőzhettük volna, mert miután elszakadt, csak akkor vettük észre, hogy a jobblábas cipőn elég silány minőségben kókányolták össze a a felsőrészt a talppal. Nem figyeltünk erre a vásárlás során, de ha akkor látom, meg sem veszem.

11. synpy
2010. szept. 24. 08:10

Egy kis hozzá értéssel,írnék egy pár sort a hozzászólásokhoz!Senkit nem szeretnék megsérteni!

Mikor cipőt,esetleg ruhát vásárolunk,sok esetben,nem vesszük figyelembe a saját testünk felépítését! Ez által,pl:veszünk egy cipőt,ami nagyon tetszik,de nem a lábunk adottságaihoz való!

Pl: egy papucscipő,aminek nagyon keskeny a talp átmérője,és egy olyan lábra vesszük meg,ami az átlagnál kétszer szélesebb,az valószínűleg az első használat után duplájára nyúlik,főleg ha bőrből van!A magassarkú /8-10cm/ cipőben sokan nem tudnak rendesen járni,csak tetszik,és így a sarka hamar tönkre megy! A cipő helytelen választása,nem anyaghiba,és nem is felépítési hiba! A ruházattal,ugyan ez a helyzet! Nagyon tetszik egy nadrág,az anyag ismeretét figyelmen kívül hagyva,megvesszük! S mikor kitágul a használat során,akkor azt mondjuk anyaghibás,pedig nem!Csak ismét figyelmen kívül hagytuk,az anyag tulajdonságát! A továbbiakhoz is szólnék pár szót! Mikor a vezető KERMI vizsgálatot kér,akkor előírást követve teszi azt,a vevő,és a vezető nem egyező véleménye alapján,vizsgálatra kell küldeni a cipőt! Ha a vizsgálat megállapítja,hogy javítható a cipő, a cég megjavíttatja! Ez nem kerül plusz költségbe a vásárlónak! Szigorodtak az előírások,mivel sok vásárló így szerzett magának,minden évszakban új ruhát,s cipőt! Érdekes,hogy nekem évek óta megvannak a cipőim,persze ápolom őket,és semmi bajuk nincs! A ruháim is rendben vannak,még sosem kellett visszavinnem semmit,talán mert ügyelek a részletekre! Érdemes odafigyelni az anyagok tulajdonságára,és testünk felépítésére,akkor kevesebb bosszúság ér!

10. Bbetti83 (válaszként erre: 9. - Mmacus)
2010. szept. 18. 18:54

Szia!

Tényleg igazán szerencsésnek mondhatod magad! Nekem 15 munkanapot mondtak a vizsgálatra, és mikor rákérdeztem,hogy hogyan fognak értesíteni, ha visszajön a cipő, akkor nem túl barátságosan közölte a hölgy (mintha nem is értené a kérdést), hogy ahogy már mondta, 15 munkanap múlva lesz meg, akkor jöhetek érte, ők nem értesítenek. Igazán vásárlóbarát, még arra sem képesek,hogy legalább telefonáljanak, ha esetleg 10 munkanap után visszaérkezik. Abban meg már teljesen biztos vagyok sok ember tapasztalata alapján, hogy a KERMI nem fog mellettem dönteni, mert ez nagyon ritkán fordul elő. Szóval október elején visszakapom a cipőt, ők jól pofán röhögnek, és javíttathatom saját költségen.

2010. szept. 17. 23:11

Sziasztok!

Úgy látszik, szerencsém volt eddig, még ha gondunk volt, mindig azonnal cseréltek, ill. ha nem tudtuk rögtön levásárolni, utalványt adtak. Egyszer mondták azt, hogy vizsgálatra küldik, de 3 nap után akkor is telefonáltak, hogy lehet menni levásárolni az árát.

2010. szept. 17. 15:19

Sziasztok!

Júniusban vásároltam a Humanic-ban egy 17ezer ft-os cipőt,esküvőre.

Az első felvétel párórás használata után kitágult,elállt a lábamtól,majd a nap végére már kijártam belőle....no comment.

Nem vittem vissza,hanem úgy döntöttem teszek még próbát vele.A következő felvételnél ismét jó volt először,majd ugyanez a tortúra!

Épp az üzlet előtt voltam,bementem megkérdezni mi a teendőm,a hölgy ugyanezt mondta,kermi,akár 2 hónap stb. és még nem biztos hogy nekem adnak igazat.

Nem vittem vissza....így van egy "minőségi" cipőm,dobozban.

7. Bbetti83 (válaszként erre: 6. - Fa3d5b4d84)
2010. szept. 17. 08:31

Köszi! :)

Most már én is csak az "erkölcsi elégtételért" csinálom, és mert nem akarom hogy ezt mással is megcsinálják!

Egyébként már írtam egy levelet a fogyvédelemnek, de hozzászólások alapján azt hiszem ők csak akkor kerülhetnének képbe, ha már megvan a szakvélemény és nem értek vele egyet. Az meg ugye 3 hét. És még csak nem is értesítenek telefonon, hanem nekem kell 15 munkanap elteltével bemenni és érdeklődni. Egyszerűen bicskanyitogató! Az biztos hogy ha így folytatják nagyon sok vásárlót veszítenek, nem tudom miért éri meg nekik!

6. fa3d5b4d84 (válaszként erre: 1. - Bbetti83)
2010. szept. 17. 08:18

Szia!

Sajnos a Humanicban a cipők nagyon silány minőségűek. Akárhány cipőt vettem ott, mindegyik nagyon hamar tönkrement. De nem egy hét után. Ez durva...

Nem tudom mit kéne tenned, de én sem hagynám annyiban. És most már nem is a cipő ára miatt. Mégis mit képzelnek?

Valószínűleg a fogyasztóvédelmisekhez fordulnék, végül is ők vannak a vásárlókért.

Sok sikert!

2010. szept. 17. 08:14

Érdekes hogy pont egy fővárosi üzletben csinálják ezt. Nálunk fordítva volt.

Az egyik ismerősöm (szintén Humanic) visszavitte a cipőt, mert válik a talpa. Szó nélkül adták neki a vásárlási utalványt és sűrű elnézést kértek. (főváros)

Nálunk vidéken pedig, hiába megyek a fogy. véd.-hez semmit nem csinálnak. Megvizsgálták azt mondták a cipő oldalán a szakadás külső hatás miatt van. Mondtam is nekik hogy persze, unalmamban a buszmegállóba dörzsölgetem a lábam/cipőm, aztán visszaviszem hogy ki van szakadva.

Nem csináltak semmit, így volt egy cipőm amit 2 hétig használhattam majd kicsivel több mint másfél hónapig Pesten volt vizsgálaton és mikor már visszaküldték hogy külső hatás miatt van, akkorra már használni nem tudtam mert jött a másik szezon. És ugye a köztes időre is kellett vennem egy másikat, mert mezítlább nem járhatok.

Nem kell venni Humanicban. Én már megjegyeztem.

4. Bbetti83 (válaszként erre: 3. - Pintyőke72)
2010. szept. 17. 08:12
Igen, én is jeleztem a hölgynek, hogy sajnos a budapesti járdák nincsenek szőnyeggel ellátva, és sajnos mivel autóm nincs, kénytelen vagyok gyalogolni. Így meg használódik. De akkor sem 1 hét után!!!!
3. pintyőke72 (válaszként erre: 1. - Bbetti83)
2010. szept. 17. 08:08

Látod,látod, ezek szerint a föld felett kellene járnunk! Úgy tuti nem kopik a cipő.

Pofátlanok!!

2010. szept. 17. 08:05
A Deichmann is ezt csinálja! Pofátlanság!!!
2010. szept. 17. 08:01

Felháborító és undorító dolgot művelnek a budapesti Árkád Humanic cipőboltban! Két hete vásárolt cipőm sarka teljesen tönkrement 1 hét használat után, mikor visszavittem, KERMI-vizsgálatra küldték. A cipőm 7.000 Ft volt, tudomásom szerint a bevizsgálás kb. 10.000. Tud erről valaki valami pontosabbat? KERMI-s vagy fogyvédelmis fórumozó??? Mi ebben a logika? Mégis mit csináltam volna egy kb 6 centis sarkú cipővel? Hegyet mászok vagy hosszútávot futok? Ráadásul ahogy egy másik fórumon már többen elmesélték hasonló tapasztalatukat, valószínűleg a KERMI nem mellettem fog dönteni, mivel nem gyártási hiba lesz, hanem silány minőségű anyag, de ez nem a gyártáshoz kapcsolódik. Mit tehetek, azon kívül, hogy 1 hónapig nem lesz cipőm, és még ha visszahozzák is lehet hogy nekem kell megjavíttatnom?

Írni szeretnék a HUMANIC központjába is, de van esetleg ötletetek, vagy konkrét személy javaslat, hogy kinek címezzem? Nem akarom annyiban hagyni, még akkor sem, ha már biztosan nem lesz előbb cipőm, mert a jegyzőkönyvet aláírtam. :( Felháborító, hogy ezt megteszik!!!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook