Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Kérdések az első babavárással kapcsolatban... fórum

Kérdések az első babavárással kapcsolatban... (beszélgetős fórum)


1 2
2010. febr. 13. 22:46
Akár privát üzenetben, mailben is, bár igyekszem járni a fórumra, ha már "bejelentkeztem" :)
2010. febr. 13. 22:35
sziasztok, szülész-nőgyógyász hallgató vagyok, szívesen segítek, ha tudok!
25. fredaszter (válaszként erre: 24. - Iberke)
2010. febr. 13. 21:52
Én 100%-os citromlevet vettem, szerintem úgy ihatóbb.
24. iberke
2010. febr. 13. 20:07

A bugyit már értem, veszek én is! úgyis nyáron szülök elvileg, csak megszárad...

Játszószőnyeg játékát is ki kell főzni? és ha nem lehet róla levenni?


Mondjuk én már vettem ilyen zenélő forgó bigyót az ágy fölé na azt adok-veszek oldalon de újat és csak 2500 Ft körül volt (még választhattam több típus közül is, állatkásat .. aki kéri priviben megírom kinél vettem) és direkt olyat választottam ami tömény műanyag, mert a plüss cuccoknál félek a poratkától, a sima műanyag meg letörölhető... Amúgy vigyázzatok, mert van ahol a tartókáját nem adják hozzá!! Viszont a játszó szőnyegem még nincs, olyat vegyek ami levehetős játékos?


Vissza a dekorációhoz, találtam olyan oldalt, ahol nem levonós, hanem sztatikus matricás dolgok vannak, állatkás, hercegnős stb... nagyon klassz, mert a matricával ellentétben akárhányszor újra rakható, uv álló... lemosható stb... A gáz az ára... FiPr termék, nincs vki akinek már nincs rá szükség és kedvezménnyel továbbadná?


Málnalevelezni én is fogok!!


Kérdés? megyek majd nemsokára terheléses cukorvizsgálatra... Ki szavaz arra, hogy citrommal vagy annélkül igyam a lötyit?


Légzésfigyelőt mindenképp szeretnék, de van olyan típus ami pelusra csippenthető, abból is többféle, használt már vki ilyet?


Üdv nektek!

23. fredaszter (válaszként erre: 20. - Iberke)
2010. febr. 13. 09:52