Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Kalóriabázissal fogyózók ide! :) fórum

Kalóriabázissal fogyózók ide! :) (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
1995. Ani-ko
máj. 16. 09:03
Szerencsére szépen lassan haladok, egy hét alatt 2 kiló bizton lement, némi kilengéssel de fokozatosan fogyok. Úgy látom, ez lesz az én módszerem, végre bizakodó vagyok!!!!!! Ti hogy álltok??
1994. Ani-ko (válaszként erre: 1993. - Hópihe14)
máj. 14. 19:43
Ne is mondd, irtó sós füstölt sonkát ettem....sejtettem hogy ez is gond. Az is gond lehet nálam, hogy még mindig nem iszok eleget. Igyekszem, de akárhogy nézem, 1,6 l a max eddig. Persze más folyadék is van, de akkor is több kellene.
1993. hópihe14 (válaszként erre: 1992. - Ani-ko)
máj. 14. 09:10

Ha tegnap többet ettél, és ma reggel nem "ment ki" belőled mind, akkor ez az ottmaradt salakanyag símán lehet akár több is, mint fél kg! Egész biztos, hogy nem híztál egy napi túlevés miatt fél kg-ot!!


Oda kell figyelni arra is, ha túl sósan esszük az ételeket, a sok só is visszatartja a vizet a szervezetben, ettől is lehet ennyi oda-vissza mozgás.

1992. Ani-ko
máj. 14. 09:01
Természetesen volt fél kiló pluszom a reggeli mérlegelésnél, de ma nagyon figyelek, hogy ne lépjem túl. Egyelőre igyekszem csak azt figyelni, mennyi kalória ami lemegy, majd a minőséget akkor figyelem jobban, ha nem haladok semerre. Persze most is nagyrészt egészségeseket próbálok enni, azért ez most nem szempont. Ma sok eperrel igyekszek kompenzálni a tegnapit, és holnap lehet csinálok egy gyüminapot! Az eper és a zöldalma alig tartalmaz kalóriát.
1991. hópihe14 (válaszként erre: 1989. - Ani-ko)
máj. 14. 07:32
Nem lesz semmi gond, néha-néha belefér. Különösen, ha olyankor is odafigyelsz arra, hogy a napot kalória-deficittel zárd! Szerintem a lényeg elsősorban: ne éhezz, mert különben a szervezet tartalékol.
1990. Guruljka (válaszként erre: 1989. - Ani-ko)
máj. 13. 23:15
Biztosan nem lesz semmi baj. :D
1989. Ani-ko
máj. 13. 22:30

Hová lett mindenki?

Nekem eddig jól ment minden, eredmény is kezd látszódni, egyelőre csak kicsi. De ma estére olyan éhes maradtam, hogy na! Korán is kelek, ez is igaz, és az esti súlyom kevesebb volt mint a tegnapi, de reggelre biztosan több leszek mint szeretnék: sajna ettem az 1200-on felül is, mert nem bírtam ki. Remélem ez hetente egyszer belefér, ha mondjuk nem 1200 körül, hanem khmmmm……...1573 kcalt ettem ma. Persze így is többet égettem mint felhasználtam, így remélem ez egyszeri kilengésnél nem okoz gondot.

1988. Ani-ko
máj. 11. 10:47
A sokszor evésben én jó vagyok, azzal nincs gondom, az ivással igen. Most, hogy a kalóriabázison vezetem azt is látom, hogy csak kb másfél liternyit iszok átlagos napon. Biztosan van ez néha máshogy is, csak eddig nem figyeltem rá. Mivel nagy kávés is vagyok, legalább még egy liternyit kellene igyak.
1987. hópihe14 (válaszként erre: 1986. - Ani-ko)
máj. 11. 10:31

Nekem is az 1200, de ha kicsit kevesebb sikerül, azt sem bánom, de akkor sem lövöm magam fejbe, ha esetleg túlfutok rajta valamennyivel. Valójában arra figyeljünk, mit mond a testünk. Persze azért arról célszerű leszokni, hogy minden evésnél dugig együk magunkat.

Naponta többször és keveset, és ha ebből rendszer lesz, a szervezet is leszokik arról, hogy tartalékoljon.

1986. Ani-ko
máj. 11. 10:18

Nekem is van néha, hogy picit több megy le, de ez olyan 100 alatti kalória amivel több, ennél nagyobb kilengést nem is szeretnék. Ma reggel viszont nagyon boldog voltam, mert végre a mérleg azt mutatta, hogy ismét van kis változás, ha nem is sok, de lefelé legalább. Tényleg, kinek mennyi a belőtt értéke kalóriában?

Nekem 1200.

1985. Guruljka (válaszként erre: 1980. - E4024d996d)
máj. 10. 15:01

Ha jól van belőve a napi kalória, akkor nemigen éhezik meg az ember estére.

Én ettem, igen. Éhesen aludni nem jobb, mint valamit még enni este.

1984. e4024d996d (válaszként erre: 1983. - Hópihe14)
máj. 10. 14:23
Hú aranyos vagy :) örülök ha az írásomból más is erőt merít.
1983. hópihe14 (válaszként erre: 1980. - E4024d996d)
máj. 10. 14:21
Rátaláltam a naplódra, most azt olvasom, és ismét lendületet kaptam tőled. Kb. egy hónapja (húsvét óta) egy kicsit lazábbra vettem a kajálást, de most egy hete ismét keményebben odafigyelek. Köszi neked. :))
1982. hópihe14 (válaszként erre: 1980. - E4024d996d)
máj. 10. 14:19

Az előbbi bejegyzésemben Ani-ko-nak írtam, és a legvégén a neked szóló javaslatomat is oda raktam be.

Tehát: szerintem ne éheztesd a testedet, mert ha legközelebb kajához jut, elkezd raktározni azzal a gondolattal, hogy ki tudja mikor kap legközelebb. Egyél valami alacsony kcal, ill. alacsony ch tartalmú kaját, gyümölcsöt, zöldséget, vagy bármit, ami könnyű kaja.

Ha nyugodt akarsz lenni, akkor még állj neki, és kb. ugyanannyi kcal-t tornázz is le! Vagy kerékpár, vagy elipszis, vagy helybenjárás, lépcsőzés, vagy elmégy egy intenzív gyaloglásra... akármit, de ne éhezz.

1981. hópihe14 (válaszként erre: 1978. - Ani-ko)
máj. 10. 14:15

Én 156 voltam valamikor, de úgy érzem, hogy vagy én megyek összébb, vagy a magasabban levő polcok mennek még magasabbra :)) és ehhez már "csak" 80 kg. 14-et már ledolgoztam, jó lenne még további másik ennyit, de kb. 1,5 év óta én is 2-3 kg-val jojózok.


Akármilyen féle fogyós módszer mellett a KB-t nagyon régóta vezetem. Lehet hogy nem egészen pontos, de iránymutatásként nagyon jó.


Én is 1200 kcal/nap értéket állítottam be, ahhoz a program mutatja, hogy azon belül mennyi ch, fehérje, zsír az ideális. Amikor felvésed, hogy miből mennyit ettél, akkor ott jobb oldalt azt is látod, azok az értékek hogyan alakultak.

Amikor bevéssük a napi elégetett (lemozgott, tornázott, stb.) kcal-t, lentebb görgetünk, ott mutatja a napi zárás eredményét.


Márpedig ha többet mozogtál, akkor a megengedett kcal-bevitel is több lehet ahhoz, hogy a napi záró értéked ugyanannyi maradjon!


Ne éheztesd magad, mert akkor a szervezet elkezd raktározni! Akármilyen keveset is, ha éhes vagy egyél! Alacsony kcal és alacsony ch tartalmú kajákat, zöldséget, gyümölcsöt, vagy belsőséget (máj, pacal, hasonlók), vagy olajos magvakat (dió, mogyoró).

máj. 10. 13:26
Sziasztok! Engem az érdekelne mit csináltok ha már kora délutánra elfogyasztottátok a napi kalória mennyiséget? Olyankor esztek még valami alacsony kalóriatartalmút vagy inkább már csak másnap?
1979. Ani-ko (válaszként erre: 1976. - Bogancs71)
máj. 10. 12:25
Az szuper, én 10-15 kilótól akarok megszabadulni.
1978. Ani-ko (válaszként erre: 1977. - Hópihe14)
máj. 10. 12:23
Persze, én is kalóriabázissal. Az a gond, hogy a megengedőbb diétákkal mindig ettem amennyi jólesett, vagyis nem fogytam. De ezzel most próbálom magam rászorítani arra, hogy odafigyeljek. Bár nem találok mindenre megfelelő adatot, de inkább szigorúbb igyekszem lenni magammal, mint hogy a megengedettnél többet egyek. Mindig az történik nálam, hogy 2 kiló kb lemegy x módszerrel, utána megáll vagy ingázik le-fel egy kiló, és nem haladok. Utóbbi időben ez van. Ezt még nem próbáltam, sokan szidják, sokan dicsérik. Most 158 cm/74vagyok, ehhez beállítottam 1200 kalóriát, egyelőre más összetevőket nem figyelek, majd ha nem haladok, akkor CH-t is nézek. Ez a tervem.
1977. hópihe14 (válaszként erre: 1975. - Ani-ko)
máj. 10. 07:19

Gondolom, hogy nem a konyhában számolgatod a kalóriákat.

Évek óta a KalóriaBázisban vésem fel a napi elfogyasztott kaját + a napi mozgást.

Persze nem attól fogunk fogyni, hogy számolgatunk, hanem attól, ha a napi bevitt kalória kevesebb, mint amit elégettünk.

De nagyon jó mankó ahhoz, hogy kordában tartsuk a napi mennyiséget, és ezáltal is közelebb jussunk céljainkhoz.

Csak csináld, jó lesz az.

1976. bogancs71 (válaszként erre: 1975. - Ani-ko)
máj. 10. 07:13

Szia,

631 napja vezetem a Kalóriabázist. Egy év alatt sikerült fogynom közel 30 kg-ot, amit azóta is tartok. Rendszeresen edzek, ezzel átformálták a testem, hogy ne csak vékony legyek, hanem izmos is.

1975. Ani-ko
máj. 9. 16:59
Sziasztok! Van itt aki aktívan kalóriát számolgat? Nekem most ezt sikerült megtalálni, mivel már sokféle módszert próbáltam, mostanában kevés sikerrel, ezzel próbálkozom. Jó lenne tudni, ki hogyan halad ezzel, akinek van tapasztalata, osszuk meg egymással!
1974. Guruljka (válaszként erre: 1973. - Krilion)
febr. 13. 14:28
Hosszú távon kiegyenlítődik, nem vagyunk gépek. Majd meglátod, jó lesz az!
1973. Krilion
febr. 10. 22:01
Sziasztok! Most pár napja használom a Kalóriabázist, de gondom van a hétvégékkel. Nem tudom tudtok-e rá valami beállítási lehetőséget. Hétközben ugye sokkal több energiát használok, mint hétvégén, és így elcsúsznak a számítások nagyon. Az egyetlen megoldás az lenne, ha ugyanannyit mozognék, dehát nem vagyok egy sztahanovista, és pihennem is kell valamikor. :)
1972. Guruljka
dec. 30. 18:13

Nálam is.

Az elméletet ugyanúgy tudom, mint pár éve, csak nehezebb tartanom a gyakorlatban az 1200-1400 Kcal-t. És a rendszeres mozgás is gond, illetve csak a lustaság az akadálya.

dec. 30. 16:57

Ennél én sokkal többet eszem.

Ez a baj.

dec. 30. 16:56

Kérjük, hogy amennyiben hibát tapasztalnak, forduljanak hozzánk közvetlenül az alábbi címen:

info[kukac]orvosiLexikon.hu


Köszönjük!

Az Ön testmagassága

157


Az Ön testsúlya

68



Eredmények

BMR (alapanyagcsere)

1313.10

Tápanyagszükséglet

I. Testsúlyának megőrzéséhez

Kalória (kcal)

1575.72

kcal

Szénhidrátok (55%)

866.65

kcal =

216.66

gramm

Fehérjék (15%)

236.36

kcal =

59.09

gramm

Zsírok (30%)

472.72

kcal =

52.52

gramm

II. Testsúlya csökkentéséhez


0.5

hetente*

Kalória

1025.72

kcal

Szénhidrátok (55%)

564.15

kcal =

141.04

gramm

Fehérjék (15%)

153.86

kcal =

38.46

gramm

Zsírok (30%)

307.72

kcal =

34.19

gramm

1969. Guruljka (válaszként erre: 1968. - Cickány64)
dec. 17. 00:35
Említésre sem érdemes mostanában, mert amióta hazajött a fiam a koliból, és több a munkám is, teljesen elromlottam.
1968. cickány64 (válaszként erre: 1967. - Guruljka)
dec. 17. 00:32
Miket eszel?
1967. Guruljka (válaszként erre: 1966. - Cickány64)
dec. 16. 00:26
Nálam a zsír túlszalad, a fehérje erőltetve van meg.
1966. cickány64 (válaszként erre: 1965. - Guruljka)
dec. 9. 23:27
Fehérje. A kalóriabázisban is mindig a fehérje az megvan, mosolygós fej van ott, a szénhidrát meg a zsír nincs teljesítve szinte soha.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook