Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Jogos-e a panasz? Repüléssel kapcsolatos kérdés! fórum

Jogos-e a panasz? Repüléssel kapcsolatos kérdés! (beszélgetős fórum)


jan. 9. 12:31
Márciusban ülnék repülőre. 28.hetes terhes leszek . Lehet-e repülőre ülnőm ?
2012. ápr. 7. 00:21
1 hét leforgása alatt visszautalták a teljes összeget. Korrekt a cég, kár volt aggódnom annyit!:)
19. 55a25cd29e (válaszként erre: 18. - Potyek)
2012. márc. 28. 00:43
Köszi a segítséget! Már el is intéztük, azt mondták hét kb. 2 hét a pénz visszafutása a számlámra:)
18. potyek
2012. márc. 27. 16:51
Örülök neki!
2012. márc. 27. 15:12
Felhívtam a fogyasztóvédőket, ők is azt mondták, hogy ez szerződésmódosítás...és nem az én részemről...aztán felhívtam a céget, akik azt mondták, hogy a teljes összeg visszakérhető...mindenféle külön hercehurca nélkül..ha nekem nem jó az a reptér..
16. 55a25cd29e (válaszként erre: 15. - Potyek)
2012. márc. 26. 07:49
Szia! Mindenképpen írok. Remélem megoldódik, mert egyébként utoljára vettem jegyet ennél a társaságnál.- Ha a jegy olcsóbb is, bármi baj, az nagyon sokba kerülhet...szóval nem ér meg ekkora kockázatot..
15. potyek (válaszként erre: 14. - 55a25cd29e)
2012. márc. 25. 22:41

Várd meg a holnapot, tuti fognak küldeni e-mailt és ott tájékoztatnak a lehetőségekről.Írd majd meg, mert kíváncsi vagyok rá.

Nekem egyszer volt, hogy törölték a járatot és automatikusan áttettek egy nappal későbbre, de telefonon ( nem emelt díjas részen! ) lehetet időpontot módosítani. De a te eseted más.

Most télen pedig a vendégeinkkel nem szállt le a gép a megadott eptéren, hanem 300km-rel távolabbin!Az volt ám a kihívás....

14. 55a25cd29e (válaszként erre: 13. - Potyek)
2012. márc. 25. 21:49
Szerintem ez szerződésmódosulásnak minősül, részükről....ha én Bergamóba vettem jegyet, akkor engem vigyen Bergamóba.....ha nem visz oda, az a minimum, hogy visszafizeti a pénzemet.....ha csak a Rajoner visz Bergamóba, akkor azzal fogok odamenni....
13. potyek (válaszként erre: 12. - 55a25cd29e)
2012. márc. 25. 21:28

Ilyen esetben nem fizetik vissza, csak ha törölnek járatot.Csere az első helyen, aztán visszafizetés.

Nekem most küldték vissza a pénzt, de a csatlakozásos jegyeket buktuk:o(

12. 55a25cd29e (válaszként erre: 11. - Potyek)
2012. márc. 25. 21:05
de van arra esély, hogy visszafizessék a jegyek árát?
11. potyek
2012. márc. 25. 19:51

fognak küldeni tájékoztatót, én is jártam így, és reklamálni akartam, de egy-két nap múlva elküldik, hogy változott a menetrend.

Van busz malphensaból bergamoba, ha nem karod elbukni a jegyet, vagy vegyél ryanair jegyet, mást nem tudok tancsolni.

Nekünk is van most húsvétra elbukott 4db jegyünk, de mi sokszor 1-2-3000ft-ért vesszük, ezért mondtam, hogy ebbe sajnos belefér...

10. 55a25cd29e (válaszként erre: 6. - Potyek)
2012. márc. 25. 19:03
nem volt olcsó a jegy, egyáltalán...:( Nem az időponttal van a baj, hanem a célállomással...
9. 55a25cd29e (válaszként erre: 5. - Ami.)
2012. márc. 25. 19:02
a cég változtattatott igen, és nekem ez így nem jó!
8. 55a25cd29e (válaszként erre: 4. - Ujlany)
2012. márc. 25. 19:01
nem, de mindenképpen olcsóbb!:)
7. 55a25cd29e (válaszként erre: 2. - Pritta)
2012. márc. 25. 19:00
Hát ez is baj..nem küldtek semmit...egyszerűen átmódosították az úti célt...
2012. márc. 25. 18:01

A fapadosoknál ez van, ezt be kell nyelni....Választhatsz más időpontot, de gondolom olcsón vetted a jegyet, így inkább bukta, mint telefonálás.

Mi sokat repülünk és előfordul ilyesmi, igaz nagyon ritkán!

5. Ami.
2012. márc. 25. 17:54

"A WizzAir módosította járatomat/járataimat."

Szerintem egyértelmű,hogy arra vonatkozik,hogy ha a cég változtat valamin,és nem te.

2012. márc. 25. 17:46

ja, megneztem a honlapot.

Tenyleg felreertheto, de szerintem az arra vonatkozik, hogy ha valtoztasz a foglalasodon.

De nem akkor, ha csak informaciot kersz toluk.


Egyebkent telefonon keresztül

Magyarországon 06 90 181 181 (a hívás díja 225 HUF percenként)


hat az sem olcso....

2012. márc. 25. 17:42

szerintem az igyfelszolgalat felhivasaert csak sima telefonkoltseget fizetsz.

En hivtam mar oket joparszor, sosem szamoltak fel fel semmit. (a telefonszamlat meg elinteztem a telefonos szolgaltatoval)

2012. márc. 25. 17:10

A WizzAir módosította járatomat/járataimat. Mi a teendő?

Ha a Wizz Air részéről szerződésmódosítás történik, a regisztráció során megadott e-mail címen elektronikus levélben értesítjük Önt a változásról és a rendelkezésre álló lehetőségekről. Hogy biztosan megkapja az ilyen értesítéseket, kérjük, ellenőrizze elektronikus levelezésének szűrési beállításait, és az összes olyan mappát, amely kiszűrt leveleket tartalmaz. Ezen felül kísérje figyelemmel a weboldalunkon közzétett információkat is.

2012. márc. 25. 16:37

Sziasztok!

A Wizz Air légitársaságnál volt egy foglalásom Milánó-Bergamóba, júniusra. Viszont a légitársaság akkor már egy másik repülőtérre repül, Milánó Malpensára. A foglalás visszaigazolóban Milánó-Bergamo van, de a tényleges foglalást, a honlapon, egyszerűen átírták Milánó-Malpensára. Nem szeretnék Malpensába menni, mert egyrészt plusz költséget jelent, másrészt pedig Bergámót ismerem. Ebben az esetben ez a Wizz... részéről szerződésmódosulásnak minősül? Visszakérhetem a pénzt? Aki tud segíteni, kérem tegye meg! A telefonos ügyfélszolgálat felhívásának díja járatonként, és utasonként 1925 forint...egy vicc, hogy nincs egy lehetőség, ahol ingyenes információt adnak. Köszönöm szépen előre is!


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook