Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Hogyan fogyjunk? Fogyókúra vagy diéta? fórum

Hogyan fogyjunk? Fogyókúra vagy diéta? (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő cikkhez nyílt: Hogyan fogyjunk? Fogyókúra vagy diéta?

7. Aduc
2009. máj. 25. 12:17
Sziasztok! Látom már elég rég nem írt senki. Én a sima szűztea kapszulát és az oxitarm kapszulát szedem együtt. Emellett csak zöld teát iszom. Sokat megyek wc-re kisdologgal viszont eddig olyan panaszaim mint amiket írtatok nincsenek. (Reggel és este veszek be mind2 kapszulából 1db-ot.) Sportolni is elkezdtem. Napi 1 órát és este 6 után nem eszem. Szeretnék leadni min. 20kg-ot. Eredményről beszámolni még nem tudok mert nemrég kezdtem. Volt már valaki aki hasonlóképp fogyózott? Milyen eredménnyel? Köszi és szép napot!
2009. máj. 11. 14:33

Eladnám Detoxa Trim 112 kapzsulából álló zsírégetőt.2 szem hiányzik belőle csak . A Detoxa Trim azonnal ható formula, elősegíti a méregtelenítést, tisztítást, segíti a szervezeted megszabadulni a káros méreganyagoktól, javítja az általános közérzetet, fokozza az energiát és a zsírégetést. A Detoxa Trim gyümölcsökből, zöldségekből, vitaminokból és gyógynövényekből álló termék. Ezek az anyagok segítenek megtisztulni a méreganyagoktól, így az egyes szerveid sokkal jobban funkcionálnak, felgyorsul az anyagcsere, és energikusabb leszel. A Detoxa Trim terméket a Detoxa Trim zsírégető kapszulával együtt fogyaszd. A Detoxa Trim zsírégető kapszula fokozza a zsírégetést, segít megszabadítani a kandida gombától. Ajánlott Fogyasztás: Vegyél be 2 tablettát naponta 2-szer.


4000ft Akit érdekel az írjon és egyeztetünk .

Köszönöm .

5. NOA
2009. máj. 10. 12:36

Pezó tanulságos a cikked és remélem sokan elolvasság és megértik, hogy a gyors lefutású diéták nem vezetnek sehová csak a jojozáshoz:)

Köszi:)

2009. máj. 9. 10:49

Még valami:


"A gyors fogyást ígérő módszerek esetén a gyors testtömegcsökkenést a szénhidrát-, fehérje- és vízveszteség adja, testzsír nem csökken jelentősen, esetleg növekszik."


A mondat utolsó két gondolatát emelném ki: olyan nincs, hogy a glkogénraktárak és a fehérjetartalom csökken, a zsír meg alig vagy semennyire, netán még nőne is. Abszolút értékben a zsírtartalom növekedése kizárt (persze mint szinte mindenre, erre is lehet kivétel, lásd: enzimdefektes Zucker patkányok), relatív értékben (vagyis amikor a glikgén-, víz- és fehérjetaralom csökkenésénél kisebb arányú a zsírtaralom csökkenése, ez a zsírtartalom relatív növekedését okozza) szélsőséges, patológiás (pl. posztoperatív stressz, szepszis) esetekben játszódik le, normál esetben nem. Az anyagcsere működése ezt gyakorlatilag lehetetlenné teszi.

3. Pirosalma (válaszként erre: 2. - Pirosalma)
2009. máj. 9. 10:44

Na, ez véletlen volt, folytatom, szóval:


A 80 % nagyon sok, a 3 óra pedig nem tudom, mi alapján lett ilyen univerzálisan kiemelve. Nincs ennek ilyen direkt jelentősége, nem az étel fogyasztási ideje a döntő, hanem a mennyisége és a minősége (napi átlagban, természetesen).

Már csak azért sem indokolt, amit írsz, mert a glikogénraktárak (sem a májé, sem a vázizmoké) nem ürül ki 1 nap alatt, fölösleg mindig van, a zsírképzés a glikogénképzéssel párhuzamosan zajlik (a glikogénképzés "hatásfoka" < 1).


Abban teljesen igazad van, hogy el kell osztani a napi bevitt energiát a tevékenységnek megfelelően, de ezt inkább a "megfelelő energiaszint" (hogy legyen energiánk dolgozni), semmint az elhízás kórélettana indokolja.


A másik apróság:

"Mivel az alapanyagcsere során keletkezett energia legnagyobb része a testhőmérséklet fenntartását szolgálja a szervezet csökkenti a hőveszteséget a bőr alá hőszigetelő zsírréteget kezd építeni." - erről így még sehol nem hallottam, nem is tartom valószínűnek, a zsírképzés is energiát emészt föl (aihez természetesen hozzájön a zsírszövetben tárolt energia), a szervezet számára ez energetikai-túlélési okokból előnytelen lenne; éhezésben a zsírképzés le van szabályozva (pontosabban: a zsírképzés és a -lebontás erősen a lebontás felé tolódik el), a testhőmérséklet pedig csökkenhet (részben a csökkenő anyagcsereráta, részben a pajzsmirigyhormonok összetételének megváltozása miatt).

Első közelítésben nem logikátlan, amit írsz, de energetikai okokból ez nem lenne kedvező.

2009. máj. 9. 10:33

Szia, Pezo!


Jó a cikked, egy-két észrevételem lenne.


"A glikogénraktárak éjjel, alvás közben nem ürülnek olyan mértékben mint napközben ezért a napi energiabevitel 80%-át délután 3-ig el kell fogyasztani." - az minden bizonnyal jó hatású, ha az energiabevitel az aktivitáshoz igazodik, de ezt, amit írsz, túlzásnak érzem. 8

2009. máj. 9. 10:03
Mielőtt elkezdünk bármilyen fogyasztó eljárást gondoljuk végig, hogyan változtatjuk meg a szervezet működését. A tartós fogyáshoz a testzsírtartalmat kell csökkenteni. A gyors fogyást ígérő módszerek esetén a gyors testtömegcsökkenést a szénhidrát-, fehérje- és vízveszteség adja, testzsír nem csökken jelentősen, esetleg növekszik. Tartós sikert csak ésszerű diéta kialakításával érhetünk el.

Ugrás a teljes cikkre: Hogyan fogyjunk? Fogyókúra vagy diéta?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook