Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Hobbi úszóként milyen értendre van szükségem, hogy bírjam a heti 3 edzést? fórum

Hobbi úszóként milyen értendre van szükségem, hogy bírjam a heti 3 edzést? (tudásbázis kérdés)


9. gribedli*** (válaszként erre: 5. - 4c35511f0b)
2013. dec. 6. 19:42
Attol fugg, mivel tarsitja az ember, ha van mellette eleg feherje a tanyeron, nem emeli meg nagyon a vercukrot, ez egyeni is, van, akinek mar attol is emelkedik, ha ranez:)
8. gribedli*** (válaszként erre: 1. - 24942a4452)
2013. dec. 6. 19:39

Szia, en eleg regota uszom heti 3x meg szoptattam, amikor elkezdtem, fel oras edzes, ha tudok 40 perc, de annal tobbet nem, mert utana erzem, hogy aznap egesz nap fazom.


Ami nekem bejott, az az, hogy masfel ora etkezes utan, mert addig emesztesi folyamatok vannak es a 30 fokos viz is megzavarja, begorcsolhetsz. Ez az etkezes egy feherje es ch kombinacio, lassu felszivodasu, tehat hus/tojas/tejtermek es hozza fozelek vagy kis adag rizs, vagy ilyenek, pl tortilla csirkevel is lehet, csak tartalmas dolgok. Ha ehgyomorra edzel vagy reggel, akkor egy feherjeturmix es 2 pufi de ez is fel oraval edzes elott, nem kozvetlenul elotte. Ha a tesztat szeretet, akkor azt raguval, lenyeg, hogy legyen feherje is.


Edzes utan pedig azonnal egy feherjeforras, ha akarod, 2 fott tojas, vagy egy feherjeturmix.


Ezzel a modszerrel veszitesz legkevesebb izmot, birod az edzest, es nem hizol mellette, szoval nem jo edzes utan bezabalni ch-bol, de a feherje az kell.


Persze, nem vagyunk egyformak, de en kiserleteztem magamon es ez jott be leginkabb, neked is probalgatni kell. Az is lehet, hogy edzes utan is ehetsz ch-t, ha nalad ez nem okoz problemat, de fel ora edzes nem eget el annyi kaloriat, hogy ez szukseges legyen:)

2012. nov. 17. 19:51
Megfelelő szénhidrát (teljes kiörlésű kenyér, zabpehely, durumtészta) és fehérje.
2012. nov. 17. 19:11
sorry: "inzulin sokk" :)
2012. nov. 17. 19:10
A tészta pont nem a legjobb (legalábbis ha a simáról beszélünk) hisz sok ch,de csak megdobja vércukrot (inzulint sokk mondhatni) egyáltalán nem megfelelő kaja hosszú távon.
2012. nov. 17. 19:07
főleg tésztát ettem eddig,és klubhoz járok úszni,jelenleg heti egyszer,de januártól heti 3 lesz
2012. nov. 17. 18:55

Miért nem bírod?

Milyen hosszú egy edzés?


Én azt ajánlanám, hogy fokozatosan szoktasd magad hozzá az egyre több úszáshoz. Pl. az első héten csak fél óra úszás, majd a következőn már fel lehet emelni 40 percre alkalmanként és jó lenne ha lenne egy kis alapozás is, hogy az izmaid fejlődjenek és a fizikumod is stabilizálódjon. És természetesen a mozgáshoz sok-sok fehérjére van szükség és kitartás is kell hozzá.

2012. nov. 17. 18:55
Most nem bírod? Miket eszel?
2012. nov. 17. 18:35
Miket kéne ennem,innom,mit kéne mellőznöm?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook