Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Hirtelen fellépő mérhetetlenül alacsony vérnyomás, izzadás, mitől lehet? fórum

Hirtelen fellépő mérhetetlenül alacsony vérnyomás, izzadás, mitől lehet? (tudásbázis kérdés)


1 2
36. Enissa (válaszként erre: 35. - Auróra2010)
2013. nov. 26. 00:38
Hogy-hogy 100-al? 100 hgmm-al? Ha tényleg ez valós, amit írtál, akkor nagyon rossz a gyógyszer, amit kaptál, de legalább amíg nem tudsz másik orvoshoz menni, ne felet vegyél be, hanem 1/4-et csupán, bár én még ilyet nem hallottam, ami nem zárja ki ugye, hogy lehetséges.
35. Auróra2010 (válaszként erre: 34. - Auróra2010)
2013. nov. 25. 22:50
A háziorvos Valsartan HCT tevát irt fel, minden reggel 1 szemet, de 100-zal visdzi le aq vérnyomásomat a fél szem is és elég rosszul vagyok tőle, nehéz ugy dolgozni. Különben nyáron sokkal rosszabb volt, hűvössel jobban érzem vagyok.
2013. nov. 25. 22:48
A háziorvos Valsartan HCT tevát irt fel, minden reggel 1l
33. anyone
2013. nov. 21. 20:46
köszönöm, kedvesek vagytok tényleg nagyon jól esik, de nem küldött tovább.....ez van
32. ca8f748537 (válaszként erre: 30. - Ca8f748537)
2013. nov. 21. 20:34
pl. vitaminhiány is, vagy keveset iszol....na, azért nyugi, és vizsgáltasd ki magad, kérlek :-)
31. Guruljka (válaszként erre: 26. - Anyone)
2013. nov. 21. 20:23

Pedig az jó lett volna.


Most már várd ki azt az egy hónapot. Eltelik az elég hamar. Muszáj lenne, hogy megtudd, mi baj van, és be legyen jól állítva a gyógyszer.

30. ca8f748537 (válaszként erre: 28. - Anyone)
2013. nov. 21. 20:23

A házi? Hát azért a helyedben simán kierőszakolnám.

Nem akarok találgatni, mert egészen hétköznapi dolgoktól bármely szervrendszert érintő betegségek tünete lehet ez. Legalább egy kiindulópont lenne a labor. Jobbulást neked!

29. kisj (válaszként erre: 26. - Anyone)
2013. nov. 21. 20:23
Ha nem akartad, akkor nekem nincs is mit mondanom.
28. anyone (válaszként erre: 27. - Ca8f748537)
2013. nov. 21. 20:17
Na ezen csodálkoztam én is, hogy még laborba sem küldött el.
27. ca8f748537 (válaszként erre: 1. - Anyone)
2013. nov. 21. 20:14
Nagyon nagyon sok dologtól. Belgyógyász, endokrinológus segíthet. Legalább egy nagylabor jó lenne.....
26. anyone (válaszként erre: 24. - Guruljka)
2013. nov. 21. 20:06
hát nem adott, nem találta szükségesnek, meg az egy hónap mire bekerülök.elcsesztem, mert kihívták volna a mentőt, és akkor ki lettem volna vizsgálva, de nem akartam
25. anyone (válaszként erre: 23. - Kisj)
2013. nov. 21. 20:04
még nem régóta szedem, úgyhogy még nem kellett kiíratni, mert tart az első dobozzal
2013. nov. 21. 19:59
Beutalót csak ad a mostani orvos a kardiológiára?
23. kisj (válaszként erre: 22. - Anyone)
2013. nov. 21. 19:55
és akkor kitől kapod a recepteket havonta?
22. anyone (válaszként erre: 17. - Kisj)
2013. nov. 21. 19:48
Nem ő írta fel, hanem egy másik orvos, mert amit ő írt fel nem használt, és volthogy 170-re is felment.De ahhoz a másikhoz nem tudok járni.
21. anyone (válaszként erre: 19. - Annácskaa)
2013. nov. 21. 19:46
Nekem meg fájt a fejem, hasam, és elsötétült minden.
20. anyone (válaszként erre: 18. - Bowie)
2013. nov. 21. 19:44
nálam ez a veszély nem áll fenn, én már túl vagyok az ilyesmin
2013. nov. 21. 19:44

Vércukorszint leesés...

Nekem legalàbbis akkor van ilyen meg füllzúgás, hànyinger, szédülés.

18. bowie
2013. nov. 21. 19:43
Nekem terhesség alatt volt végig ilyen, párszor ájultam is, csak mellette a pulzusom az egekben volt.
17. kisj
2013. nov. 21. 19:40

Lehet, hogy indokolatlanul sok vérnyomás csökkentőt szedsz de ugyebár azt is ez a doki írta fel.

Lehet, hogy nincs nálatok másik orvos, de azért kivizsgálásra csak el kellene küldenie.

16. anyone
2013. nov. 21. 19:36
80/60 azt hiszem....itt nincs másik orvos sajna
15. kisj (válaszként erre: 13. - Anyone)
2013. nov. 21. 19:34
és mennyit mért?
14. kisj (válaszként erre: 11. - Anyone)
2013. nov. 21. 19:34
Nem ártana orvost váltanod és tisztességesen kivizsgáltatni magad.
13. anyone (válaszként erre: 12. - Kisj)
2013. nov. 21. 19:33
hagyományos higanyossal mérte, egy párszor nekifutott, mire sikerült neki
12. kisj (válaszként erre: 8. - Guruljka)
2013. nov. 21. 19:32

:)

ha nem mérhető, akkor rossz a vérnyomásmérő (mondjuk kifogyott belőle az elem), vagy bénán lett felrakva a karra a mandzsetta

11. anyone (válaszként erre: 6. - Guruljka)
2013. nov. 21. 19:30
Nem, nem ma történt, és elvittek orvoshoz, de nem lettem okosabb tőle.azt mondta, hagyjam abba a vérnyomáscsökkentőt, és el van intézve. De még soha életemben nem volt velem ilyen.
10. kisj (válaszként erre: 3. - Anyone)
2013. nov. 21. 19:30

nem feltétlenül


szerintem az ilyesmikkel nem jó találóskérdésesdit játszani, sipirc a dokihoz

9. Guruljka (válaszként erre: 7. - Auróra2010)
2013. nov. 21. 19:30
...és azért Neked is igencsak hasznos lenne orvoshoz menned, hogy beállítsák a vérnyomásod, mert nem szabad így szaladgálni. Egyre gyengíti a szívedet ez az állapot.
8. Guruljka (válaszként erre: 7. - Auróra2010)
2013. nov. 21. 19:28

A 80/50 még mérhető. Persze hogy rosszul is van az ember.


De ha nem mérhető, annyira alacsony, akkor baj van.

2013. nov. 21. 19:27
Én is szoktam igy járni, vagy 200 Hgmm-n felüli a vérnyomásom, vagy 80/50, de3 mindkét esetben hányingerem van.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook