Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Hátfájás kialakulhat a rossz testtartástól ülés közben? fórum

Hátfájás kialakulhat a rossz testtartástól ülés közben? (tudásbázis kérdés)


nov. 13. 07:53
Persze, sok mindentől kialakulhat.
22. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 21. - Channa*)
nov. 13. 07:39

Igen, ez lesz. Meg masszőr.


Mondjuk ijesztő, hogy hajnalonta a jobb mellembe is sugárzik néha hátulról, mintha izomgörcs lenne. :(

21. Channa* (válaszként erre: 17. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 19:04

Akkor jó! Tuti, hogy a rossz tartás, rossz szék, nem megfelelő magasságú asztal.


Figyelj jobban a tartásodra és tornázz!

Hátizom erősítő tornát keress és naponta csináld.

20. libikóka (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 15:31
Egy jó szék is sokat segíthet:)
nov. 12. 15:05

Egy ortopéd orvos azt mondta, hogy a gerinc nem az ülő életmódra van tervezve.

Ezért ő azt javasolta az ülő munkát végzőknek, hogy amikor csak tudnak álljanak fel, minél kevesebbet üljenek.


Gondolom ezt megelőzésnek szánta.


Azért szerintem akinek van lehetősége erre, az éljen vele.

Nekem is ülőmunkám van, és sokszor igyekszem elhagyni a székemet. Még nem fáj a hátam.

18. pencil
nov. 12. 14:58
igen
17. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 7. - Channa*)
nov. 12. 13:11

20 éve végzek ülőmunkát. 1-2 éve már elkezdtek fájni a dolgok, derekam, lapockám, vállam.


De szinte csak mozgásra vagy rossz tartásnál fáj.

16. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 8. - 55Judit)
nov. 12. 13:09
Köszi! :)
nov. 12. 13:09
Köszi nektek! Tavaly voltam masszőrnél többször, pedig "csak" a lapockám fájt. Jobb lett persze. Úgyhogy megint mennem kell majd.
14. Csillagszem38 (válaszként erre: 13. - 55Judit)
nov. 12. 11:13

De igen, a gyenge henger pont a felsotestre jó;)

Amit te beraktak egy közepesen erős henger, ezzel nem.masszorizunk háti reszt

13. 55Judit (válaszként erre: 12. - Csillagszem38)
nov. 12. 09:57

Több éve vettem, kb. fele ennyibe került. Az is drága volt nekem, de legalább pont a célt szolgálja. Sajnos a gyenge henger nem jó semmire.

A másik hengerem ilyen: [link] Ezzel nagyon fájdalmas a hát-gerinc hengerezése. Nyomja erősen a csigolyát. A gyenge is erősen nyomja mert kiállnak a csigolyák, és a henger azokon támaszkodik ahogy gördül. Viszont a gyenge nem tudja nyomni az izmot.

12. Csillagszem38 (válaszként erre: 11. - 55Judit)
nov. 12. 09:51
Hűha,van ára! 😳 Sztem egy gyenge henger is jó, bár nyilván ennek más a felepitese, csak azt megússza parezerbol...
11. 55Judit (válaszként erre: 10. - Csillagszem38)
nov. 12. 09:47

Gerincmenti hengerléshez ezt használom:

[link]

Nem nyomja meg a csigolyát mint az SMR henger. Van az is nekem.

10. Csillagszem38 (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 09:35
Vegyél soft hengert és azzal masszírozd magad!! Nagyon hasznos!
9. Panna.33 (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 08:50

Igen, ez az.

Ha van rá lehetőség, keress egy masszőrt, nagyon helyre tudja rakni a dolgokat.

8. 55Judit (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 08:21
Channa jókat ír. De ránézhetsz erre is. Persze nem vagyunk egyformák tudom én, de nekem ez segített: YiYa Kollagén I. + II. komplex. Sok panaszom elmúlt tőle, és már majdnem megszűnt a súlyos csontritkulásom is.
nov. 12. 08:15

Simán lehet, de mástól is.


Mióta végzel ülőmunkát?

Eddig nem volt ilyen? Csak néhány hete?


Amikor az epém szórakozik, akkor mindig elkezdek jobban figyelni a tartásomra, mert az első jel a hátfájás szokott lenni...

nov. 12. 08:08
Aranyosak vagytok! Köszönöm a válaszokat. Ma többször átmozgattam, miután lóbalzsammal átkentem a hátam . Recseg-ropog mindenem, főleg a jobboldal. :( Csuklyásból sugárzik előre mozgásnál. Brutális.
5. 55Judit (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 07:57
Van torna ülőmunkát végzőknek. keress rá, és napi szinten gyakorolj. Akár munka közben ha felállsz pár percre, akkor is. Vannak jó nyújtó és gerincmenti mélyizom gyakorlatok. Régen én is keresgéltem, de már ön állóan tornázok. Rendkívül fontos!!!
nov. 12. 07:50
Torna, nyújtózkodás lehet többször is naponta.Pár percekre állj fel mozgasd meg magad.
nov. 12. 07:45

Uhh szegény, tipikus 😥🥴


Mindennap legalább 20-30 percet mozgasd ki magad, keress tartasjavito gerinctornat a neten. Plusz nézz utána, hogy kellene ülni helyesen a gép előtt. (Szék, asztal beállítasa, gép monitorja hol legyen stb)

2. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
nov. 12. 07:14

Innen én annak látom, igen.

Ülj helyes tartással.

nov. 12. 07:01
Nagyon rossz tartással ülök a gép előtt munka miatt. Erős hátfájásom van mozgásra egy ideje, illetve hanyatt fekvéskor mell mögött sugárzik pár hete. Ez lehet tényleg csak mozgásszervi fájdalom?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2023, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook