Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Használ valaki Lindynette 20 fogamzásgátlót? Mi a tapasztalatotok? fórum

Használ valaki Lindynette 20 fogamzásgátlót? Mi a tapasztalatotok? (tudásbázis kérdés)


❮❮ ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... ❯❯
1674. dinkymop
2010. aug. 27. 12:58
hát nincs tartalék leveled? abból pótolod a szemet...
1673. Dogarka (válaszként erre: 1672. - Kittuss14)
2010. aug. 19. 13:07
hát így egy hiányzik...szóval nem tudom... így vasárnap szedem majd be az utolsót,nem hétfőn... csak azt nem tudom,hogy csinálhatom 8 nap szünettel,és minden marad mint eddig,vagy mindennel csússzak egy napot?
1672. Kittuss14
2010. aug. 18. 23:11

Köszönöm szépen:)!!!! igazából én is már lassan 2 éve szedem, de még ilyen nemvolt h kimaradt..olyan már igen h pár óra késéssel a 12 órán belül vettem be, de ien még nem..


Dogarka nem lesz abból baj, ugye épp most olvastam énis át a tájékoztatót és benne van, hogy a "túladagolásnak" nincs nagyon mellékhatása:D de marad elég a hónapra vagy igy mindig kevesebb lesz 1 szemmel?:S :D

Rejtvényjáték- Jól látom, hogy unatkozol? 728x90
1671. Dogarka
2010. aug. 18. 22:24

Sziasztok!


Én meg véletlenül ma 2szer vettem be... Szerintetek nagy baj?

2010. aug. 18. 14:27
Ne aggódj!Én is 4,5 évig szedtem ezt a gyógyszert, néha-néha kimaradt 1-1 szem, de nem lett semmi probléma belőle.
1669. Sly001
2010. aug. 17. 21:50
Mondtam,hogy no para!Hidd el,megbízhatóak!Már 6 éve szedem,és nem volt soha gond.Egy kis csúszás is belefér a szedésbe,akkor is védett vagy.Tapasztalatból mondom.
1668. Kittuss14
2010. aug. 17. 19:06
na nemlett semmigáz:D köszi a választ
1667. Kittuss14
2010. aug. 16. 19:40
köszönöm, de hát akkoris ideges vagyok,mert nem értem mért csak 1 napig(vagy talán addig se) volt meg.. de reggel kiderül,vettem 2 tesztet.. a biztonság kedvéért.. nagyon parásvagyok.. :S
1666. Sly001
2010. aug. 16. 11:01
Szerintem ne aggódj!Nem lesz gond,nekem is volt már ilyen,hogy kimaradt egy.Nem kellett újat bevennem,a szokásos módon folytattam,és egy hét kiegészítő védekezés kellett.Nyugi!
1665. Kittuss14
2010. aug. 16. 10:42
ouhh basszus...most olvastam h bekellett volna vennem azt az egy tabit is.. tiszta ideg vagyok.. vmi tanács? :S:(
1664. Kittuss14
2010. aug. 15. 10:02
Sziasztok. 2 héttel ezelőtt egy este hibámon kivül nem tudtam bevenni a tabit, és mivel letelt a 12 óra már nem is pótoltam.. ugye ilyenkor 1 hétig kell kieg. védekezés. Szerdán letelt az egy hét és csüt. voltam 1ütt a barátommal.. a menses késett egy napot, és egy napig tartott..:S ez a kihagyott tabi miatt van vagy aggódnom kéne? Furcsállom :S
1663. ginginke
2010. aug. 13. 15:59
Szerintem is mennyél a tutira 1 hónapig védekezzetek mással,amikor elkezded szedni a 2. levél tabiját már nem kell kiegészítő védekezés, mi is így csináltuk.
1662. 2a44b32e51 (válaszként erre: 1660. - Viki0107)
2010. aug. 13. 14:57

elvileg ha a mensid első napján veszed be véd (ELVILEG), de a doki is azt mondja mindig kb. még két hétig védekezni.

Igazából a második hónaptól már szabad a "dolog" :)).

2010. aug. 13. 14:53
évekig használtam, és nekem bevált. semmilyen mellékhatás, vagy rosszullét nemvolt. Jó gyógyszer. A hormonháztartásom is rendbeszedte. rendszeres mensi minden.
1660. viki0107
2010. aug. 13. 00:35

sziasztok


Én most fogom elkezdeni a Lindynette 20 szedését, és nem volt teljesen egyértelmű amit mondott az orvos meg a leírtak, hogy mennyi idő után hat a gyógyszer,ha a menstruációm kezdetén veszem be? Úgy értem amikor már nem kell kiegészítő fogamzásgátlást alkalmazni. Köszii szépen.

1659. b.betty86
2010. aug. 7. 09:59
Sziasztok! Én nem azt de higicám már 4 éve azt szedi. Nincs vele megelégedve.
1658. 2a44b32e51 (válaszként erre: 1657. - Szösz87)
2010. aug. 5. 11:37

Szia!


Mindent a megszokott módon csinálj tovább:), szóval akkor vedd be este amikor szoktad.

Ha 12 órán belül pótoltad nincs gáz, azt hiszem így van:))).

1657. szösz87
2010. aug. 5. 11:26

sziasztok!

9hónapja szedem a lindynette20-at és tegnap este elfelejtettem bevenni. :S este8-11között szoktam bevenni.Reggel azonnal pótoltam.Kérdésem:A kihagyott bogyót igaz pótoltam de kell védekeznünk máshogy is vagy nem lehet baj.A mai adagomat szokásos időpontba bevehetem?Vagy később vegyem be?kb.Éjfél fele?mert a reggelit 9-fél10fele vettem be.segítsen vki!

2010. aug. 3. 23:25
Értem! Köszönöm Mindenkinek! :-)
1655. katic (válaszként erre: 1651. - Punkvirág)
2010. aug. 3. 21:41
Én úgy tudom, el lehet kezdeni máskor is, de így nagyon megzavarja a hormonháztartásodat. Ha nem a ciklus szerint kezded el szedni, a tabletta alapján fog beállni a mensesed.
1654. fotkabb (válaszként erre: 1651. - Punkvirág)
2010. aug. 3. 20:13
Szia! Szerintem se jó ötlet csak úgy bevenni elvégre hormonkészítmény.Ciklus első vagy 5. napján lehet.
1653. Eszter0000 (válaszként erre: 1651. - Punkvirág)
2010. aug. 3. 18:27
Szerintem semmiképpen ne szedd be máskor, csak akkor, amikor a tájékoztató írja! Szerintem nem véletlen h az első napon kell bevenni! Nekem ez a véleményem. Remélem segítettem!
1652. bujamaja
2010. aug. 3. 17:39

sziasztok

2, 5 évig szedtem fogamzásgátlót[tri-regolt, majd 1évig milligestet, utána yasminellet, majd most fél évig lindynette30at]. 1hónapja leálltam vele, az elmúlt napokban kellett volna megjőnnie de semmi, csak néha barnás valami. . . ez befog állni szerintetek?mert én szeptembertől aerobik edző sportsuliba megyek és nagyon nem lenne jó ha nem lenne rendszeres a ciklusom és pláne ha sok lenne[2, 5éve kórházba kerültem kórosan sok vérzéssel]. Mióta abbahagytam gynex cseppet szedek, ami elvileg rendezi a ciklust. . ezek szerint nem:[ Tudtok valami szert,ami beállítja a ciklust és csőkkenti a vérzést,de nem hormonális???[mert a gyógyszertől csőkkent a libidóm és hangulatváltozásaim voltak].Vagy ha muszáj lesz szerintetek hízni fogok ha újra fogamzásgátlót kezdek el szedni???SÜRGŐŐSSS:]

2010. aug. 3. 16:48

Sziasztok!

Nekem egy kérdésem lenne.. régen szedtem ezt a gyógyszert de abbahagytam 1 év után mert nem volt jó de most elkezdeném ujra és tudom h ugy van h akkor kell bevenni az első szemet ha megjön a mensz de mi van ha én most nem érek rá megvárni mert amikor megjönne pont tábor lenne és akkor már mindegy. Szóval nagy baj lenne ha csak ugy elkezdeném? Előre is köszönöm a segítséget. :)

1650. fotkabb (válaszként erre: 1627. - Malinksa)
2010. aug. 2. 21:04

szia! Nekem pont ez volt a tapasztalatom ezzel a gyógyszerrel.Későbbiek során még hangulatváltozásaim is lettek,és egyéb mellékhatásokat is okozott.

Lecseréltem...

1649. ginginke
2010. aug. 2. 17:05
Nekem a háziorvos szó nélkül kiírja.
1648. simon_viki1986 (válaszként erre: 1646. - Piroskiwi)
2010. aug. 2. 08:42
Nekem nem írta fel...:(az ügyeleten nagy nehezen kikönyörögtem,hogy legalább 1 hónapot írjanak,de ott sem lehetett...próbáld meg a kórházban a nógyógyon,5prc,és kész,be sem hívnak.Én így volam legutóljára..
1647. 2a44b32e51 (válaszként erre: 1646. - Piroskiwi)
2010. aug. 1. 18:53
elvileg igen
1646. piroskiwi
2010. aug. 1. 18:53

Sziasztok!


Nekem a nőgyógyászom szabadságon van és kellene feliratnom tablettát. Azt szeretném kérdezni hogy, a háziorvossal is lehet feliratni fogamzásgátlót?

Előre is köszönöm.

1645. Eszter0000 (válaszként erre: 1640. - Sissyso)
2010. júl. 28. 18:18
Köszönöm a válaszod! Azt mondod pozitív tapasztalatod volt. És ha ha ezt még megkérdezhetem, akkor milyen pozitív dolgok? Én pl felszedtem egy jóóó pár kilót mikor elkezdtem és elég nehéz volt leadni. (ráadásul a bőröm mindenhol telis-tele van soha el nem múló striákkal!!) Mire számíthatok? Egy újabb hízás vagy inkább fogyás a gyógyszer nélkül? (mert az már nekem elég pozitív lenne, ha fogynék :))))
❮❮ ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook