Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Használ valaki Lindynette 20 fogamzásgátlót? Mi a tapasztalatotok? fórum

Használ valaki Lindynette 20 fogamzásgátlót? Mi a tapasztalatotok? (tudásbázis kérdés)


2008. jún. 16. 12:32
Az azért más, ha azért nem kell a sex, mert nincs kivel. De lehet neked is csaki gyógyszert kellene váltanod, de menj el a dokihoz és majd keres rá valami megoldást. De lehet nálad is ez a gond.
2008. jún. 14. 13:54
Én egy éve szedtem, és ez az első fogi tabi amit kipróbáltam. Azért kezdtem hogy beálljon a menzeszem, és végülis a célnak megfelelet. De pár hónapja azt vettem észre hogy sokkal erősebb a vérzésem, ingerlékenyebb vagyok menzesz előtt. Meg kb egy hónapja fáj a hasam rendszeresen, nospát szoktam szedni rá. Azt mondták a sebészeten hogy gyomorhurutom van, de ha nem javul akkor vagy gasztroenterológiai v. nőgyógyászati kivizsgálás kéne. És hát nem javul a helyet, most fog elmulni és el akarok menni a nőgyógyászomhoz aki belgyógyász is hátha megtalálja az okát a hasfájásomnak. De elképzelhetőnek tartom hogy a tabletta az oka, egy barátnőm is szedett valami fogamzásgátlót és egyfolytába hasmenése meg minden baja volt egy idő után, és kiderült hogy a tabletta miatt, így váltott. Kiváncsi leszek nálam mi lesz. Azt meg itt olvastam először hogy a hazavágja a szexuális részét a dolgoknak. De ebben is lehet, valami én is csatlakozom azokhoz akik állítják hogy még csak gondolatban sem akarnának szeretkezni. Azt hittem ez nálam azért van mert egyedül vagyok, és épp olyan periodusát élem az életemnek hogy nem érdekelnek a pasik.De sokat gondolkoztam már rajta hogy miért nem hat meg semmi, de így már jobban érzem magam, hogy lehet ez is a tabletta számlájára írható.
2008. jún. 14. 13:30
A dokim lecserélte a lyndinette-t, azt mondta, lehet hogy most másik kell a szervezetemnek. Remélem nem lesz rosszabb nélküle, mert nekem nagyon bevált. Csak ez a fránya kg-k ne jöttek volna fel.
51. 4c35511f0b (válaszként erre: 50. - Starflo)
2008. jún. 11. 16:35
Hm,,,korrekt csaj:)
2008. jún. 11. 11:02
Nem vagy vele egyedül, mert én is :)
2008. jún. 11. 10:15
Ez érdekes...én ennél olcsóbban veszem gyógyszertárban...
48. c066a749d7 (válaszként erre: 46. - Repaci)
2008. jún. 8. 20:34
szia! én szeptember óta szedem a lindynete 20at és kb 1hónapja a libidóm nekem is a béka feneke alatt van vhol... egyáltalán nem kívánom az egészet... ez mondjuk 100%os biztosnág a terhesség ellen.....:) :(:(:(:(
47. 4c35511f0b (válaszként erre: 46. - Repaci)
2008. jún. 8. 11:37
Szerintem írass fel másikat dokival, mindenkinek más a szervezete és máshogy reagál:)
46. repaci
2008. jún. 8. 11:11

Sziasztok,


Én kb fél éve szedem a Lindynette 20-at és egyértelmű jelei mutatkoznak a libidó csökkenésnek. :( volt valakinél hasonló?

45. lelelo
2008. jún. 7. 16:18

Sziasztok!

Én most a Lindynette 30at kezdtem el, mert híznom kell pár kilót. Majdnem 20 kilót fogytam közel egy év alatt, és teljesen felborult a ciklusom. Ezért ezt a gyógyszert írták fel, mert állítólag magas hormontartalmú. Plusz Norcolutot is szednem kell, de azt csak a ciklus második felében. Én max. 3 kilót szeretnék hízni, de megijeszt, hogy többen sokat híztak tőle. :(((

2008. jún. 6. 16:58
havi vérzés 1. napja
2008. jún. 6. 16:48

Sziasztok

A menstruáció hanyadik napján kell elkezdeni a Lindinett 20 szedését?

2008. jún. 4. 12:18
Én egy évig szedtem (görcsök miatt írták fel nekem), de kisebb görcseim voltak és Yadine-t írt fel a doki,amivel össze-vissza jelentkeztek a vérzések,ráadásul mennyiségre is nőtt. Libidóm csökkent,és a görcsök is nőttek. Fél év után újra visszatérek a Lindynette20ra,mert sokkal jobbnak bizonyult.
41. sucika17 (válaszként erre: 40. - Starflo)
2008. jún. 3. 16:14
köszike
2008. jún. 3. 14:52
Itt a Hoxán van, a címe: Használ valaki Lindynette 20 fogamzásgátlót?
39. sucika17 (válaszként erre: 38. - Starflo)
2008. jún. 3. 13:53
Melyik fórumban?
2008. jún. 3. 11:25

Erről olvashatsz bővebben is egy másik fórumban :)

Hogy neked melyik fog beválni csak akkor derül ki, ha kipróbálod :) Nekem semmi problémám nem volt vele még, és már közel 5 éve szedem.

37. tinendo (válaszként erre: 36. - Sucika17)
2008. jún. 3. 11:09
Ezzel én is így vagyok. :)
2008. jún. 3. 11:08
Mondjuk mindenkinek mást fogad el a szervezete, én is áttértem rá, és nem bántam meg:)
2008. jún. 3. 11:07
Én is szedem, de én még nem híztam tőle, pedig már régóta ezt szedem.
2008. jún. 3. 11:06

Szia.

Én a Gracial-ról tértem át a Lindynette 20-ra.

Én nagyon meg vagygok elégedve vele.

Mióta szedem nincsenek pattik, görcsök.

A menzim erőssége gyengébb lett és csak 3 napig tart.


De sok csajtól hallottam meg itt a portálon is olvastam, hogy nem mkinek jó ez a fajta fogamzásgátló.

2008. jún. 3. 11:05
nekem ezt írta fel a dokim, mondván, hogy alacsony a hormontartalma. még nem kezdtem el szedni, de előre félek, mert barátnőm is ezt szedte kb 2évig, és - ha nem is sokat, de - hízott tőle...
2008. jún. 3. 11:03
Mi a tapasztalatod és véleményed a Lindynette 20 fogamzásgátló tablettáról?
2008. jún. 2. 19:18
Hát eddig én sem figyeltem fel negatív dolgokra, csak egy fél éve. Hízok, pattanások, hol normális hol nem a menstruáció. Pedig amúgy meg voltam vele elégedve. Lehet csak a 30ról át kéne a 20ra térni. Nem is tudom miért a 30at kaptam. Kíváncsi vagyok mit mond majd a dokim.
2008. jún. 2. 14:11
Én két éve szedem, semmi mellékhatást nem tapasztaltam. És nem is híztam.
29. 4c35511f0b (válaszként erre: 28. - Szöszipanna)
2008. jún. 2. 13:03
20- aki nem szült, 30-aki szült
2008. jún. 2. 12:54
Én karácsony előtt híztam egy hét alatt 10 kg-ot, a menstruációm is valahogy nem tetszik. Pedig nagyon bevált, már vagy 2 éve szedem. Lehet most váltanom kell. És egyszerűen nem megy a fogyás, szóval lehet most sok a hormon. Meg én a 30-at szedem, ami lehet nem jó.Na majd a jövő héten megválaszolja a dokim.
2008. máj. 28. 13:33
Ezek a csíkok a bőr gyors megnyúlásától keletkeznek, amit leginkább a súlygyarapodás idéz elő, és nem a hormonok, viszont a súlygyarapodást okozhatja a fogamzásgátló! Tehát lehet, hogy a súlyod nem nagyon nőtt, viszont a combodnak, vagy a csípődnek nőlnie kellett, különben nem lenne striás! Vannak erre speciális krémek, ezek halványítják a csíkokat, de sajnos eltüntetni már semmi nem fogja. Érdemes azonban használni, hogy legalább újak ne keletkezzenek!
2008. máj. 27. 14:04

sziasztok!

én lassan fél éve szedem a lindynette 20-at és hízni nem híztam tőle. a melleim nőttek, de ugyanakkor a combomon, vagyis inkább a csípőmnél erős úgy nevezett terhességi csíkok jelentkeztek. szerintetek ez lehet a hormon miatt? mert a mellemen is lett egy ilyen csík. nem tudom mit csináljak. abbahagyjam? vkinél jelentkezett még hasonló probléma?

2008. máj. 15. 15:19
Sziasztok!Én kb 2 évig szedtem,nekem jó volt:rövidebb menstruáció,görcsök nélkül!No és mindig pontosan megjött!A hízás az rám is igaz,de nem biztos hogy ettől...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook