Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Hasra Te hogyan tornázol? fórum

Hasra Te hogyan tornázol? (beszélgetős fórum)


1 2 3
2007. szept. 28. 13:08

Helyi zsírégető gyakorlat nincs.


Max az izmod erősödik, de a felesleges zsír leghatásosabban csak aerob zsírégető mozgásokkal (erős tempójú gyaloglás, kocogás, lassú úszás, stepper) lehet eltüntetni. De ilyenkor a testről nagyjából egyenlő mértékben tünik el a zsír.


Mozgás közben fontos a zsírégető pulzustartomány betartása. (Alsó határ: 220-életkorod 60%-a Felső határ: 220-életkorod * 70%-a)

38. 244ed1c739 (válaszként erre: 26. - Mihri)
2007. szept. 27. 23:13

Ha tényleg aerobik oktató vagy,légyszíves adj pár ötletet hatásos has gyakorlatokra!

Igazából személyszerint nekem a problémám az hogy,terhesség után rajt maradt a hasamon nem kevés felesleg!Amúgy a kezeim-lábaim vékonyak.

Táplálkozási tanácsokat is elfogadok!

Esetleg emailban értekezhetnénk?

2007. szept. 11. 10:31
Lehet, h megrendelem azt a DVD-t. Már csak kitartás kellene hozzá, h hetente legalább 2-3x csináljam is! :-P
2007. szept. 8. 01:45
Évek óta nem edzek külön hasra, mert utálom. A futás onnan is takarítja a zsírt.
35. s.irma
2007. szept. 7. 19:30
Lábemelés és felülés. Minden este TV nézés közben legalább 200-at
34. petrikek (válaszként erre: 30. - 27525d0da6)
2007. szept. 7. 19:00
Nekem is nagyon bejött ez az ágipilates. Bár én szeretem az "izzadós" sportokat is, de ennek egészen más a hatása. Olyan izmokat is érzek, amikről eddig nem is tudtam.
2007. szept. 5. 17:27
Nekem van haspadom és azon szoktam edzeni.
2007. szept. 5. 17:12

én egész nap mozgok, fizikai munkát végzek, örülök ha végre hazaérek és leülhetek! :-)

Végre lustizhatok egy kicsit, nem akarok hosszú ideig még ugrabugrálni, és keményen edzeni! (Ki is purcannék :-P)

Ez a pilates dolog biztos nem lehet rossz!

Utánanézek!

2007. aug. 22. 11:58

Fontos,hogy mielőtt bármiféle hasizomgyakorlatnak nekiállunk,előtte legyen 20-40perc aerob mozgás:ez lehet szobabicikli,futás,kocogás,aerobik,úszás...Bármi amivel a pulzusszámunk a zsírégető tartományba szökik!

Csak így lesz hatásos a gyakorlat.

30. 27525d0da6 (válaszként erre: 29. - Kangaroo)
2007. aug. 22. 11:57

Hátfájósaknak kitűnő torna a pilates.Erősíti a gerincoszlopot,olyan hasizmokat is megdolgoztat,amiről eddig nem is tudtál,és más mozgás formával nem is tudnád edzeni.Egyáltalán nem fárasztó,sőt egy hajtós nap után igazi felüdülés.

Akit érdekel,javaslom az Ágipilatest,de ezt csak neten lehet rendelni!

Nekem megvan a kezdő is,meg a középhaladó,nagyon jó!

29. Kangaroo (válaszként erre: 26. - Mihri)
2007. aug. 18. 23:27
Engem is érdekelne pár tipp, én hátfájós vagyok, tehát a felülés eleve kizárt. Valami nem túl megerőltető kellene!
28. 0b099f6590 (válaszként erre: 26. - Mihri)
2007. aug. 18. 22:26
Én is szeretnék infot!
27. vazze
2007. aug. 18. 22:06
No , Mihri lökd a sódert ! Nagyon kíváncsi vagyok ! Egy éve szültem , eddig semmit nem mozogtam , de annyit dolgozok itthon , mint az állat és estére nagggyon fáradt vagyok. Szóval mindenképp kell futnom cirka 30 percet és utána hasprés vagy van valami időtakarékosabb és hatékony verzió ?
26. mihri
2007. aug. 18. 11:28
MIVEL AEROBIK-OKTATÓ VAGYOK,NAGYON JÓ HASIZOM-ERŐSÍTŐ GYAKORLATOKAT TUDOK:)...AKIT ÉRDEKEL,KÉRDEZHET BÁTRAN!:)
25. Droma (válaszként erre: 24. - Ani26)
2007. júl. 12. 23:36

Ja,tényleg ne!:)

Szerintem a terhestornák erre valók.

Meg egy ideig gondolomnem nagyon kellene megerőltetni.

24. Ani26 (válaszként erre: 23. - Droma)
2007. júl. 12. 21:19
Igazság szerint, mostanában nem, de egy ideig csináltam. És jó volt. Én szerencsés alkat vagyok, lapos hasam van. De szerintem kipróbálhatjátok, mert nem rossz. Én csak ajánlani tudom. De, ha figyelembe vesszük a topic indítást, szülés után ne ezzel kezdjétek!!!
23. Droma (válaszként erre: 22. - Ani26)
2007. júl. 12. 19:57
Te így csinálod?
22. Ani26
2007. júl. 12. 19:25
Szerintem felesleges 400-at megcsinálni valamiből. Változatosan kell minden izomcsoportra. Elég abból 50 is, de azt lassan szabályosan (ha fáj, akkor jó). Hasprés, teljes felülés. Ezeket egyenesen és két oldalra is. Lábemelés úgy, hogy végig nem teszed le a lábad, csak kb 5-10 cm-rel marad a föld fölött.. Lebegőfelűlés. Fekve hashoz húzod a lábad. Van sok variáció. ha összeadod meg lesz így is a 400 és így minden izomcsoport dolgozik.
21. Droma (válaszként erre: 11. - 5e67f791bc)
2007. júl. 12. 02:46

Igen-igen!

Az oldalsó hidat főleg ajánlom mindenkinek aki bírja.

Nagyon hatásos.

Én egyébként mostanság napi 400felüléssel(azt hiszem,ezt hívják hasprásnek?) próbálom izmosítani a hasamat.Van eredmény,de szerintem nem ez a leghatásosabb módszer.

20. Vica30
2007. júl. 11. 22:28
Én Alexandrázom, nagyon jó kb. 15 perc alatt 400 megvan és már meg is nyugodtam. Használ!
19. Évice
2007. júl. 11. 21:50
Dvdről felüléseket(Biró Ica)
2007. júl. 11. 16:46
Haspadom van,azt használom.
2007. júl. 11. 15:42
Lebegő felülések, lábemelés és szigorú diéta!!! A has csak a diétától lesz igazán látványos!
16. mongi
2007. júl. 11. 15:37
Felüléseket csinálok.Leszorított derékkal.:-))
2007. júl. 11. 15:14
Most sehogy.
2007. jún. 4. 22:52
Felüléseseket, de olyat, mint ami a callanetics-ben van. Hatásos, bár hála égnek, hasra sosem voltam igazán hízásra hajlamos.
13. Mimus
2007. jún. 4. 22:49
Most éppen sehogy,mert kisbabát várok,de amint lehet,fogok!Szerintem felesleges kipróbálni ilyen-olyan gépeket,konditerembe járni!Megteszi,ha fokozatosan,estéről estére egyre több felülést csinálunk!Meg lesz az eredménye,csak kitartónak kell lenni!
12. erikpipi (válaszként erre: 11. - 5e67f791bc)
2007. máj. 6. 22:13
Köszi szépen, ez nem is olyan nehéz. A hasfelülés nem akar menni. Holnap ki is próbálom.:)
2007. máj. 6. 22:07

A hid tartas az, amikor hasra fekszel, majd az alkarodon illetve a labujjaidon tamaszkodva megemelkedsz de a tested egyenes - egy hidat formalva. Vegig feszes a tested. Probald ki. Tartsd ezt 15-20 masodpercig, majd pihenj, es ismet. 5x ismeteld. Tobb testepito portal is ajanlja, en is csinalom. Nagyon hatasos.

Az oldalso hidnal oldalt fekszel, es ugyanugy az alkarodon tamaszkodsz. Az "also" labad behajlitva tamaszt, a "felso" kinyujtva. A csipodet tologatsd felfele ugy, hogy a "felso" labad nem er le a foldre. Ezt is lehet kitartani, mint a masikat.

10. hajny
2007. máj. 6. 22:06
Felüléseket csinálok.Emelett mindig behuzva tartom a hasam,mert ez is edzi a hasizmokat.Szülés után 1 honappal már csináltam.
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook