Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Szavazások » Ha szedsz multivitamint, jártál már úgy, hogy bevétele után enyhe émelygést ill. enyhe gyomorgörcsöt éreztél? szavazás

Ha szedsz multivitamint, jártál már úgy, hogy bevétele után enyhe émelygést ill. enyhe gyomorgörcsöt éreztél? szavazás

Igen
74
Nem
328
Ezt a szavazást kihagyom!
109
Szavazatok száma: 402 | Kiírta: ariadna, 2010. aug. 3. 14:03
Ha szeretnéd elmondani a véleményed erről a szavazásról, vagy mások véleményét olvasni róla:
Beszélgessünk a szavazásokról

További szavazás ajánlatok:

Szexelnél hármasban? (név nélkül)
511 szavazat


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook