Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Ha a fogamzásgátlótól kihullott a hajam fele, és abbahagyom (Yasminelle), akkor van esély rá, hogy visszanő? fórum

Ha a fogamzásgátlótól kihullott a hajam fele, és abbahagyom (Yasminelle), akkor van esély rá, hogy visszanő? (tudásbázis kérdés)


2010. nov. 17. 08:59

Tegnap voltam megint a hajvizsgálaton, és nagyon sok új haj van!!!!!!!:D:D Annyira megörültem:D Van olyan hajhagyma, amiből eddig már egy hajszál se nőtt ki, most meg már van benne egy kis vékony:)

Azt mondta, hogy ha elfogy a mostani "ampulla" (zsírosodás&korpásodás) akkor kezdjem el a hajhullásra valót.

Mellette amúgy szedek multivitamint meg szójalecitint, de a rougj vitaminját nem fogom megvenni, mert nagyon drága.:S

25. l.agnes (válaszként erre: 24. - Burkuska)
2010. okt. 29. 12:44
Hát én egy hónap szünet után újrakezdtem, és akkor abbamaradt a hajhullás, de most másik gyógyszert szedek.
24. Burkuska (válaszként erre: 23. - L.agnes)
2010. okt. 29. 12:14

Szia!

És abbamaradt?Én is abbahagytam kb.fél éve,hullani kezdett a hajam,aztán most talán már nem annyira hullik.

2010. okt. 29. 12:12
(Én Jadinet hagytam abba)
2010. okt. 29. 12:12
Amikor én abbahagytam a gyógyszert, iszonyat mód, de konkrétan csomókban hullott a hajam, és olyan szinten korpás és zsíros lett az arcom és a hajam is, hogy valami borzalom...
2010. okt. 29. 12:08
Ma veszem be az utolsó tablettát... Kiváncsi leszek, hogy milyen lesz a gyógyszermentes élet:D Remélem, hogy a hajamon is lesz majd változás...
20. 5e48d37001 (válaszként erre: 19. - 5e48d37001)
2010. okt. 21. 16:16

Ja a cickafark is ösztrogéntartalmú,Pco-sok isszák, palástfűteával kombinálva.

A palástfű meg fitoprogreszteron.

19. 5e48d37001 (válaszként erre: 17. - Bpkinga)
2010. okt. 21. 16:14

Ligetszépe kapszula,,szójaleticin,

Ezek fitoösztrogének.Fűrészpálma kivonat a Dht-t blokkolja,ami a hajhagymákat károsító androgén hormon.

A házi bocitej is ösztrogén tartalmú,de ez megosztja a véleményéket:-)

Itt a hoxán beírod Lollita,Nikike 26 és kiadja a találatokat.De ők sajna még csak keresik a megoldást,de hátha megtalálták a csodaszert,írj nekik privit.

18. a9e1c02a7b (válaszként erre: 13. - Tücsimücsi)
2010. okt. 21. 13:09

Szinte mindig kiderül, ha tudod, mit kell figyelembe venni. Csak ezt nem szokták megtenni a rendelőkben, sajnos, hogy utánajárnak. Mert nem érdekli őket (tisztelet a kivételnek), csak adnak valami tüneti szert, ami vagy használ, vagy nem, de legalább addig is betömik a szádat vele.


Akkor tud használni egy olyan "szer", ha pl. a hajhagymáidnak hiányzik valami, és pont olyan cuccot kapsz, ami jó rá. Mert a szülés után nem csak a hormonrendszered miatt hullhatott a hajad, hanem nagyon durván tápanyag hiánytól is, ugyanis a bébi elszívta a tápanyagot tőled. Az helyreállhatott tápanyag pótlással, ami többé-kevésbé felszívódhatott a fejbőrön keresztül.


De a hormon gyógyi szedésével nem ez a gond.

2010. okt. 21. 12:38
Írtam neten orvosnak, azt írta, hogy vissza fog nőni, de jó lenne olyanok véleményét is olvasni, akikkel ugyanez történt. Azt írta, hogy jó lenne fitoösztrogéneket szedni a vitaminok mellett, hogy meggyorsítsam a folyamatot. Ismertek ilyen termékeket? Én arra gondoltam, hogy szójaproteint veszek és minden nap iszom 1 shake-t.
2010. okt. 21. 12:06
Valóban fogamzásgátlók hatására hajhullás következhet be, ráadásul nem extra gyorsan, hanem szépen fokozatosan, szinte fel se tűnik az embernek, hogy több haja jön ki hajmosásnál, fésülködésnél, csak 1-2 év múlva látja azt az ember, hogy uppszi, a fele haj oda. Én azt olvastam, hogy a fogamzásgátló abbahagyása után ugyanolyan marad a haj, több nem fog hullani, de vissza se fog nőni ami elment. Lehet, hogy a hormonoknak valami hatása van a hajhagymákra és azok halnak el. Azért remélem, hogy nem így van és tényleg visszajön.
2010. okt. 21. 11:15
Hol találtad ezeket a fórumokat? Annyit kerestem ilyen hozzászólásokat, akiknek gyógyszer miatt hullott ki, de nem találtam. Írjatok még! :)
14. 5e48d37001 (válaszként erre: 1. - Bpkinga)
2010. okt. 20. 14:40

Szia!

Rengeteg emberrel beszéltem már ez ügyben.

Itt a hoxán is kapásból 2 felhasználót tudok mondani,aki ezzel a a problémával küzd.

Lolita és Nikike 26.

Ők már évek óta keresik a megoldást,de nem sikerül a dúsúlás útjára lépniük:(

Viszont beszétem itt olyanokkal akiknek visszadúsúlt a gyogyi után.

Tehát az esély megvan rá.

Online játszótér
13. tücsimücsi (válaszként erre: 9. - A9e1c02a7b)
2010. okt. 20. 12:56

Nem, nem...

Szülés után is kb egy évre iszonyatosan elkezdett hullani a hajam, megállapították, hogy attól van (mármint a szüléstől, rögtön az volt az első kérdés: mikor szültem? Az nem jelentett semmit, hogy 1 éve)Írtak ki Alpicortot, és megszűnt tőle.

És ha jól belegondolunk, nagyon ritkán derül ki mitől hullik a hajunk, százféle oka lehet.

Mégis többnyire használnak rá a szerek.

12. a9e1c02a7b (válaszként erre: 11. - Bpkinga)
2010. okt. 20. 11:33
Hú, kár, hogy nem vagyok pesti, tuti elmennék hozzá! Nagyon szimpi hozzáállás! Igaza van! És jól teszed, hogy hallgatsz rá.
2010. okt. 20. 11:30

Bp-en voltam az Uránia gyógyszertárban a Rákóczi úton. Van honlapjuk is:)

Kérdezte, hogy mért nem a barátom szed hormongyógyszert, hogy ne legyen belőle kisbaba? Mondom: áh, ő tuti nem fog ilyesmit beszedni. Erre ő: és te igen? Végülis tök igaza van, csak olyan kényelmes a gyógyszer... Nem baj, most túlságosan megijedtem, inkább a hajamat választom, mint a kényelmet...

10. bbcb96ae1b (válaszként erre: 7. - Tücsimücsi)
2010. okt. 20. 11:28
nem úgy gondoltam, hogy nem hullhat :) csak nem hallottam még, hogy ilyen erős mellékhatása lenne, és ledöbbentett.
9. a9e1c02a7b (válaszként erre: 5. - Tücsimücsi)
2010. okt. 20. 11:27
Kencét? Kívülről hiába kenegeti, ha benlül van a baj. Tényleg a fogamzásgátló letétele az első lépés. Végre egy normális hajgyógyász! Ide vele! :-)
8. a9e1c02a7b (válaszként erre: 3. - Bpkinga)
2010. okt. 20. 11:25

A hormontermelésedet egyértelműen befolyásolja, és ez okozhat hajhullást. És még sok mást is. A hajhullás a legkisebb mellékhatás, amit okozhat a fogamzásgátló. Egy ismerősömnek trombózisa lett tőle. Bizonyítottan attól.


2 és fél év még elmegy. Én 6 évig szedtem, és nem jöttem rá, hogy attól vagyok idegbeteg és attól nem kívánom a szexet. Azóta elmúlt mindkét tünetem, szerencsére. Úgyhogy neked is van esélyed arra, hogy rendbe jössz.

7. tücsimücsi (válaszként erre: 4. - Bbcb96ae1b)
2010. okt. 20. 11:25
Miért ne hullhatna? Végül is hormonokról van szó...emlékszem közvetlenül szülés után tele volt a párnám hajjal...hűűű, de megrémültem...
2010. okt. 20. 11:24
Voltam ingyenes hajviszgálaton gyógyszertárban, azt mondta, hogy nem szabadna fogamzásgátlót szedni, mert ha nem most, akkor 10 év múlva jönnek elő a mellékhatásai. Abbahagyom a gyógyszert, használom egyelőre ezeket a termékeket (rougj) aztán meglátjuk mi lesz.
5. tücsimücsi (válaszként erre: 1. - Bpkinga)
2010. okt. 20. 11:22

Jesszus...


És még nekem azt merte mondani a nőgyógyász, hogy a fog.gátlótól nem hullhat a haj...igaz az a Milligest volt, de akkor is...


Szerintem menjél bőrgyógyászhoz, ír fel Alpicortot, vagy vegyél valami kencét rá!

2010. okt. 20. 11:21

szia Kinga!


Én még ilyenről nem is hallottam, hogy a fogamzásgátlótól valakinek ilyen szinten hullana a haja, vagy egyáltalán... szerintem sürgősen beszélj a nőgyógyászoddal, hogy megvizsgáljátok, valóban a fogamzásgátlótól van e, és ő segít a továbbiakban. Mert ha attól, akkor nyilván abba kell hagyni, ha nem attól akkor meg kell keresni az okot.

szép napot :)

2010. okt. 20. 11:20
2 és fél évig, nem is akartam abbahagyni még jó ideig, csak a hajgyógyász azt mondta, hogy hagyjam abba. Most, hogy belegondolok, tényleg kb 2 éve kezdett el ritkulni. Tök félek, hogy így marad!!!
2010. okt. 20. 11:19
Ha kitakarítod magadból a maradványokat és helyreállítod a hormonegyensúlyodat, akkor igen... Ha szerencsés vagy, magától helyreáll. Meddig szedted?
2010. okt. 20. 11:16
Ha a fogamzásgátlótól kihullott a hajam fele, és abbahagyom (yasminelle), akkor van esély rá, hogy visszanőjön? :(:(

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook