Garanciával kapcsolatos kérdés.. (tudásbázis kérdés)
A helyedben a helyi fogyasztóvédelmeseket megkérdezném.Nonszensz hogy ilyen van,legalábbis a babakocsiknál.
Ismerősöm vásárol converse cipőt a lányának,ami 4 nap után varráshiba miatt elfeslődött.30nap volt a termék bevizsgálása.Itt a cipő volt 20ezer....de kérdem én,normális az ilyen?Nem!
Úgy rémlik, hogy telefon szervizelésnél is adnak cserekészüléket, ha kéred.
Próbáltad tőlük kérni?
Sziasztok!
Vettem Januárban egy Chicco babakocsit aminek a tetején van egy cipzár és ez tönkrement..kb 3hete adtuk le a szerviznek és azt mondták ha megtudják itt csinálni 2hét és kész,de ha nem kintről külföldi chicco-tól kell új tetőt rendelniük..eltelt a 2hét felhívtam őket:mire ők,e-mailt írtak a kinti gyártónak és várják a választ,mert új tetőt fognak küldeni..A kérdésem ez esetben mi a teendő?nekem van egy pótbabakocsim,de ha nem lenne ezek itt hagynának babakocsi nélkül,mert ugyebár tető nélkül nem tolhatom a melegben..Nem kötelesek addig biztosítani egy tetőt amíg nem érkezik meg a másik?Valaki azt mondta hogy ha sok idő telik el akkor már egy teljesen új babakocsit kellene adniuk.. tudja valaki hogy működik ez?ja a másik hogy azért is bosszant mert ezt nagyon nehéz tolni a chicco meg több mint 70000ft volt ennyi pénzért pedig elvárnám hogy másikat biztosítsanak addig..nem?
További ajánlott fórumok:
- Egy topic, ahol segítünk egymásnak öltözködéssel, sminkkel kapcsolatos kérdésekben.
- Lakberendező vagyok. Szívesen válaszolok bármilyen, a témával kapcsolatos kérdésre
- Állásinterjúval kapcsolatos kérdések, tapasztalatok
- Pánikrohammal kapcsolatos kérdések...
- Válaszolnátok pár kérdésemre a cukorbetegséggel kapcsolatban?
- Arc alapozásával kapcsolatos kérdésben tudnátok tanácsot adni?