Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Garanciával kapcsolatos kérdés.. fórum

Garanciával kapcsolatos kérdés.. (tudásbázis kérdés)

8. Clau26 (válaszként erre: 6. - 9bbc382386)
2010. aug. 27. 17:08
fogyasztóvédelem röhejes:vettem kb 2éve egy bőr garnítúrát,amit a párom összetollazott,erre a retz-be ajánlott a srác egy tinta eltávolító stiftet,azt mondta bekenem vele és kiszedi..na úgy kiszedte hogy a bőr színe kijött a toll ott maradt..hívtam a retz ők nem vállalnak felelősséget,mert nem az ő hibájuk biztos a garnítúra nem jó(csak megjegyzem 500000ft volt)szóval annyira sz.r nem lehet..erre felhívtam a garnítúra gyártót és ők se vállalnak felelősséget,majd a tinta stift gyártót,akik szintén..na erre 2 levelet is küldtem a fogyasztóvédelemnek akik válaszra se méltattak..ezek után nem tudom mit is akarok a babakocsival..
7. Clau26 (válaszként erre: 5. - 969a304e2f)
2010. aug. 27. 17:04
igen adnak,de nem kötelező..ezt tudom,nem vártam eddig hogy hívjanak de most már unom,felhívom őket és megmondom hogy a gyereket azóta a kezembe cipelem,mert ahhoz nincs közük hogy van pótbabakocsi..az a baj,hogy ez a chicco olyan keskeny hogy addig szórakoznak amíg a végén kinövi a gyerek..csak azért írtam ide hátha van itt olyan is aki pont ezzel foglalkozik és ha hívom őket felkészültebb leszek..de köszönöm neked is hogy írtál
6. 9bbc382386 (válaszként erre: 1. - Clau26)
2010. aug. 27. 17:01

A helyedben a helyi fogyasztóvédelmeseket megkérdezném.Nonszensz hogy ilyen van,legalábbis a babakocsiknál.

Ismerősöm vásárol converse cipőt a lányának,ami 4 nap után varráshiba miatt elfeslődött.30nap volt a termék bevizsgálása.Itt a cipő volt 20ezer....de kérdem én,normális az ilyen?Nem!

2010. aug. 27. 16:58

Úgy rémlik, hogy telefon szervizelésnél is adnak cserekészüléket, ha kéred.

Próbáltad tőlük kérni?

2010. aug. 27. 16:51
igazán nincs mit.
3. Clau26 (válaszként erre: 2. - Gyerekeim)
2010. aug. 27. 16:44
köszi a választ..ez nem jó hír..jól megfizettük ennek a hülye babakocsinak a nevét az biztos..
2010. aug. 27. 16:39
Elvileg két hét de,ha ezt túl lépik akkor se kell másikat biztosítani,mert ez nem gépjármű. Csak a gépjárművekért szoktak cserét adni semmilyen más termékért nem. Ők úgy vannak vele,hogy mindent meg tesznek ha nem tetszik akkor nem kell oda vinni. Nálunk volt olyan hogy 2 hónapot is várt a vásárló igaz nem babakocsira hanem műszaki termékre.
2010. aug. 27. 16:30

Sziasztok!


Vettem Januárban egy Chicco babakocsit aminek a tetején van egy cipzár és ez tönkrement..kb 3hete adtuk le a szerviznek és azt mondták ha megtudják itt csinálni 2hét és kész,de ha nem kintről külföldi chicco-tól kell új tetőt rendelniük..eltelt a 2hét felhívtam őket:mire ők,e-mailt írtak a kinti gyártónak és várják a választ,mert új tetőt fognak küldeni..A kérdésem ez esetben mi a teendő?nekem van egy pótbabakocsim,de ha nem lenne ezek itt hagynának babakocsi nélkül,mert ugyebár tető nélkül nem tolhatom a melegben..Nem kötelesek addig biztosítani egy tetőt amíg nem érkezik meg a másik?Valaki azt mondta hogy ha sok idő telik el akkor már egy teljesen új babakocsit kellene adniuk.. tudja valaki hogy működik ez?ja a másik hogy azért is bosszant mert ezt nagyon nehéz tolni a chicco meg több mint 70000ft volt ennyi pénzért pedig elvárnám hogy másikat biztosítsanak addig..nem?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook