Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Futást kedvelők fórum

Futást kedvelők (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
844. levren
2016. máj. 5. 12:23

Kedves Fórumosok!

Megválnék 38-as Asics GEL GT 1000 4 futócipőmtől. Ajándékba kaptam, sajnos nem megfelelő a méret.


Egy kis info:

A GT-sorozat legkisebb tagja, nagyon jó ár-érték aránnyal rendelkezik. Elérhető áron magas komfortot és emellett megfelelő védelmet nyújt a lábnak akár maratoni távon is. Talpa természetesen elöl-hátul géllel rendelkezik és már a Guidance Line is helyet kappott benne, amely a megfelelő irányba tereli az ellépéskor ébredő erőket, így a futó lábát is. Átlagos túlpronációval rendelkező futóknak ajánlott. Talán a legnépszerűbb ASICS modell.


A négyes széria felsőrésze kicsit puhább, komfortosabb érzést nyújtó anyagból készült elődeinél.

843. frici7
2013. nov. 5. 00:24

Ingyenes biomechanikai mérés


A gyógytornász hallgató vagyok,


szakdolgozatom témája az , hogy megfelelő-e a lábadnak a cipőd, ezért egy teljesen ingyenes biomechanikai mérést készítenék a terhelésedről, futás közben.

Ez egy biomechanikai laborban történne, és csupán ~ 10 percedbe kerülne.


Össze fogom hasonlítani egy neutrális cipőben való futásodnak = belső támasztástól mentes, bármilyen régebbi edzőcipő, vagy ha nincs, akkor akár kínai tornacipő is lehet...

és

a pronációs- belső támasztással rendelkező, stabilizáló- futócipőben való futásodnak az eredményét.


1 percet kell majd futni közepes tempóban egy futópadon mindkét cipődben.


Amellett, hogy részvéteddel segíted a szakdolgozatom elkészülését, Neked is előnyödre válik, ha eljössz, hiszen:


Szembesülhetsz azzal, hogy futás közben hogyan oszlik el a terhelés a talpadon

A felmérés eredményét kielemezve megkapod

Megbizonyosodhatsz arról, hogy milyen cipő lenne számodra a legmegfelelőbb (természetesen lehet, hogy az, amit éppen most használsz)

Estleges láb- térdfájdalmaid okára fény derülhet