Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Fordítsuk meg a "zsírutcát!" - 4 napos átprogramozó diéta fórum

Fordítsuk meg a "zsírutcát!" - 4 napos átprogramozó diéta (beszélgetős fórum)


2010. júl. 6. 12:22
ja, és a mozgás nekem szó szerint nulla volt - aztán rátaláltam a "tibeti rítusok"-ra, 5 nagyon könnyű jógagyakorlat, és az a lényege, hogy 1 napot se szabad kihagyni, viszont mindössze 2 perc az egész. Hihetetlen, de remekül formáz, és egy csomó más pozitív hatása is van. Függő lesz az ember:-) Itt is van fórum róla. Meg a Pilates is nagyon bejött, csak arra ritkán van időm.
2010. júl. 6. 12:18
Szia, de jó! Amúgy én testkontroll szerint élek, az is nagyon jó, és kismamáknak is lehet, sőt, szoptatás alatt is: délig csak gyümi, délután szétválasztva a szénhidrát meg a fehérje, 3 óránként lehet enni két különböző kajacsoportot. Azzal is szépen lehet fogyni, és egészséges nagyon. Én is hasonló életmódot éltem előtte, mint amit leírtál, szinte teljesen ugyanazt:-) Jó lenne, ha jönnél a 4 naposra, de inkább annak drukkolok, hogy örömhíred legyen:-)
2010. júl. 6. 12:12

Szia:)

De jó, örülök ennek a módszernek.Én nagyon roszul étkezem:(Kevés étel az amit szeretek,inkább csak tésztát,kenyérféléket eszem,viszont azt is csak egy nap egyszer.Egész nap nem eszek,mert nem vagyok éhes,majd este amikor a szervezetem már jelez akkor eszem valami szénhidrát bombát:(

És ettől a helytelen életmódtól egyre csak hízom:((Lassan már 14kg mínusz van rajtam.Mozogni is immel-ámmal szoktam,egy rendszers mozgást végzek,biciklizem.

Az egészben csak annyi jó van,hogy sok gyümölcsöt és zöldséget eszem.

Én nagyon szívesen csatlakoznék,de lehet,hogy kismama vagyok.Úgy viszont nem ajánlatos ilyeneket csinálni.És a Baba egészsége az első!

Csinálok egy tesztet és meglátom,hogy partner lehetek-e:)

Egyébként,még nem találkoztam ilyen diétával amiben ennyire megtaláltam volna a számításaim:)

Köszi

2010. júl. 6. 11:56
Újból megcsinálnám (az előzővel tartósan lement 4 nap alatt 3 kg (ebből biztos volt víz is, vizes voltam előtte), és jobban beindult a fogyás, most kicsit stagnál, úgyhogy megint felturbózom, most esetleg jön valaki?
2010. jún. 24. 08:40
Mára lement 1.8 kg:-) Persze, ez nem reális, tegnapi mérésem a nagy édességdömping után volt, szóval biztos nem volt valós a 73 kg, de ma reggelre már csak 71.2-t mutatott. Egyáltalán nem voltam éhes az első napon, bőséges és fini volt a kaja.
2010. jún. 23. 08:49
Na, én elkezdtem, írom majd a tapasztalatokat, hátha valakinek hasznára lesz...
11. 8e163afeff (válaszként erre: 10. - Kisj)
2010. jún. 22. 17:13

Akkor csináljuk 7 napig:-)

Egyébként tényleg elég a 3-4 nap, ugyanis ennyi kell ahhoz, hogy normalizálódjon az anyagcsere. A feminás cikk alapja amúgy Klaus Oberbeil könyve, ő meg nagyon jó szakember, és az étrendet is ő állította össze.

10. kisj
2010. jún. 22. 13:10

4 nap alatt átprogramozás?

Isten is 7 nap alatt teremtette a világot:P

2010. jún. 22. 12:27
Köszi
2010. jún. 22. 12:25
Én holnap kezdem, jön valaki? Délután bevásárolok hozzá.
7. 8e163afeff (válaszként erre: 2. - 6f7760b318)
2010. jún. 22. 12:24
Az étrendet beírtam, az egész cikk a feminán van, 4 napos intenzív kúra a tartós karcsúságért" címmel.
2010. jún. 22. 12:23
Ja, lehet, hogy félreértettem, szóval az első nap se csak gyümit lehet enni, bocsi:-)
2010. jún. 22. 12:22

Uzsonna


Uzsonnát a következő változatok közül választhatsz tetszőlegesen. Akár eheted mindennap ugyanazt is.


* 50 gramm halfilé némi tormával és egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérrel.

* Egy teljes kiőrlésű zsemle egy teáskanál vajjal, három szelet tojással és egy teáskanál diétás majonézzel.

* Egy tálka almás barnarizs, hidegen vagy melegen.

* Két bögre vegyes gyümölcssaláta egy teáskanál mézzel.


Vacsora


Italt számos gyógytea, gyümölcs- és zöldséglé közül választhatsz, de ihatsz paradicsomlevet, ásványvizet, illetve egy deci száraz bort is. Ne túl későn vacsorázz, a legjobb 18 és 19 óra között sort keríteni rá. A vacsorát a következő variációk közül választhatod ki.


* Vegyes hidegtál egy tojásból, egy sárgarépából, egy paradicsomból, egy kis gumó édesköményből, egy marék madársalátából, egy evőkanál olívaolajjal, két szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.

* Szendvics egy teljes kiőrlésű bagettből, két salátalevélből, 50 gramm rákból vagy halból, egy evőkanál kaporral, egy evőkanál citromlével.

* Gyümölcsös túró fél banánból, egy kisebb almából, fél narancsból, 10 dkg sovány túróból, egy kiviből, két teáskanál mézből.

* Egy csöves kukorica egy teáskanál zsírszegény fűszervajjal.

2010. jún. 22. 12:21

Tízórai

A tízórait mindennap tetszőlegesen kiválaszthatod a következő ételkombinációk közül.

* Tetszőleges mennyiségű dinnye körülbelül 40 gramm pármai sonkával és egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pirítóssal vagy két szelet teljes kiőrlésű kétszersülttel.

* Fél összenyomott avokádó egy teáskanál citromlével, borssal és két szelet teljes kiőrlésű kétszersülttel.

* Egy kevés teljes kiőrlésű müzli - fél bögre - friss gyümölcsdarabokkal.

* Egy bögre étkezési túró egy reszelt almával, fahéjjal és kevés mézzel.


Ebéd

A főétkezés előtt mindennap egyél meg egy kis adag idénysalátát ecettel és olajjal leöntve. Ha a munkád miatt nincs lehetőséged napközben salátát rendelni, akkor evés előtt egyél meg - mintegy savcsalogatóként - némi savanykás gyümölcsöt, például egy almát, egy kivit, esetleg ribizlit vagy más erdei gyümölcsöt. Az is nagyon jó, ha evés előtt egy pohár vízzel vagy almalével elkeversz, majd megiszol egy evőkanál almaecetet. Az ebédet a következő élelmiszerekből állíthatod össze.


Köret: szénhidrát és keményítő a burgonyában, a fényezetlen rizsben, a teljes kiőrlésű lisztből készült tésztában és a puliszkában van. Fehérje, ásványi anyagok, nyomelemek és vitaminok a zöldségekben, a hüvelyesekben és a gombában találhatók nagy mennyiségben. A köret mennyisége legfeljebb 15 dkg legyen, de mindig ügyelj arra, hogy ne konzerv formájában szerezd be ezeket az élelmiszereket.


Hús és tojás: sovány, grillezett vagy főtt húst ehetsz zsíros mártás nélkül. A legjobb a főtt halfilé vagy a kékre főtt pisztráng, a szárnyas bőre nélkül, a vegetáriánusoknak pedig a tofu kolbászként vagy füstölve. Kemény vagy buggyantott formában tojást is ehetsz.

2010. jún. 22. 12:21

Ez a négynapos kúra megszakítja a zsír egyetlen irányba való végzetes áramlását, ami által meg tudnak nyílni a zsírsejtek, és le tudják adni tartalmukat. Valamennyi sport- és mozgásforma, a napfényes séta, a lazítógyakorlatok és az alvás is segíti ezt a folyamatot, aminek örömteli eredményeként a testzsír leépül, és energiává ég el.

A zsírutca irányának megfordítására azért van szükség, hogy a zsír ne préselődjön éjjel-nappal a sejtekbe. Ez a folyamat egyéni hajlamtól függően három-négy napot vesz igénybe.


Mintaétrend

Reggeli

A reggeli ital mindennap lehet kávé, tea vagy tej - cukor nélkül, a tejszín és az édesítőszer megengedett -, és, ha kívánod, egy pohárka frissen préselt, nem túl édes gyümölcslé. A legjobb a grépfrútlé. Az első napon csak apróra vágott gyümölcsdarabkákat fogyassz némi aludttejjel és egy marék napraforgóval megszórva. Gyümölcsnek kiváló a banán, a kivi, az őszibarack, az alma, a narancs, a szőlő, az ananász, a papaya vagy valamelyik erdei gyümölcs.


A második napon reggelire két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pirítóst vagy négy szelet teljes kiőrlésű kétszersültet fogyassz. Ehetsz hozzá egy teáskanál vajat, 50 gramm juh- vagy kecskesajtot, egy paradicsomot, egy szelet hideg sültet, egy kisebb csemegeuborkát és nyolc szem töltött fekete vagy zöld olívabogyót.


A harmadik napon fogyassz el két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret vagy rozskenyeret egy teáskanál vajjal és 125 gramm fűszeres túróval. A negyedik nap reggelije legyen két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyér vagy rozskenyér, de ehelyett lehet két teljes kiőrlésű lisztből készült zsemle, három szelet pirítós vagy öt szelet kétszersült. Ehetsz hozzá két teáskanál vajat, két tojást - kemény vagy lágy -, körülbelül 50 gramm sovány sonkát és egy csemegeuborkát.

2. 6f7760b318 (válaszként erre: 1. - 8e163afeff)
2010. jún. 22. 12:21
Hol lehet erről többet megtudni?
2010. jún. 22. 12:19

A feminán volt ez a diéta, amellyel 4 nap alatt átprogramozható a szervezet, hogy a zsírraktározó üzemmódból a zsírégetőre váltson.

Azoknak jó, akik már mindentől híznak, és akik többször is jojóztak már.

4 nap, az első nap keményebb, mert csak gyümi+kefir, a többin bőségesen és finomakat lehet enni. Jön a begépelt étrend is.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook