Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Fogamzásgátlótól 0 lett a libidóm....váltsak vagy hagyjam abba? fórum

Fogamzásgátlótól 0 lett a libidóm....váltsak vagy hagyjam abba? (beszélgetős fórum)


2014. ápr. 2. 06:49
sajnos ez mellekhatas
2014. ápr. 1. 16:56

Tuti nem jár félre...

Ma voltam a dokinál és azt mondta, hogy az antibiotikum tönkreteszi a hüvely ph-ját és felírt cns hüvelykúpot ès gynoflor hüvelytablettát. Remélem használ!

Az általad említett módszerekről én is olvastam, viszont jobbnak láttam nőgyógyászhoz menni. A köv. hónapban azért még vissza kell mennem.

Viszont a sok várakozás és izgalom miatt teljesen kiment a fejemből, hogy meg kellene kérdezni, hogy a barátomat kell e kezelni valamivel...

A fogamzásgátlóról meg sem kérdezem, azt így is úgyis abbahagyom! Szeretném visszakapni a vágyamat :) ha ez rendbejött majd lehet átgondolom írassak e fel másikat.

2014. márc. 30. 12:20
nézzetek a pasitok után, nem e jár félre...
2014. márc. 30. 12:17

Szia! Nekem is hasonló problémáim vannak. 2 éve szedek fogamzásgátlót, és nagyon lecsökkentette a libidómat. Én egyébként Symiciát szedek.

A nőgyógyászati problémádra pedig azt tudom javasolni, hogy kamillás ülőfürdőt vegyél, vagy teafaolajat vegyél, az jó az ilyen fertőzésekre, és azt olvastam az egyik oldalon, hogy joghurttal hígítsd fel, majd mártsd bele a tampont, és éjszakára próbáld ki, én is próbáltam, néha kicsit csíp, de szerintem hatásos. Egyébként én elég sűrűn kapok el ilyen fertőzéseket, nem tudom mitől, a nőgyógyásznál mindig kapok valamilyen gyógyszert rá, de az nem szokott használni. Ezeket az otthoni gyógymódokat szoktam alkalmazni.

2014. márc. 28. 20:15

Most készülök nőgyógyászhoz, majd kikérem a véleményét! Most egyébként is el kellene, hogy menjek, mert biztos elkaptam valamit, nagyon viszket és ég odalent...már megőrülök!

Kb. 1 hétig antibiotikumot szedtem, lehet ettől, vagy nemtudom, hétfőn akarok dokihoz menni, addig is valami tanácsot nem tudnátok adni, hogy mivel kezeljem? Próbálom a canesten-t, de semmit sem csinál...

2014. márc. 2. 17:05
Nincs. :( Egy időre abba kéne hagyni.
2014. márc. 2. 13:03
van egyáltalán ilyen és ami nem is hat a fogamzásgátlóra?
2014. márc. 2. 13:03
Vagy esetleg ha szednék valamilyen természetes, gyógynövényes szexuális étvágynövelőt?
2014. márc. 2. 10:49

Igen, de szerintem hülyének fog nézni, hogy 3 év után jutott eszembe, hogy ez így nem jó...

Félek a váltástól is, mert legszívesebben nem szedném, főleg azért mert heti 1x-i alkalom miatt felesleges, egyébként meg nagyon tartok a tabletta abbahagyása utáni mellékhatásoktól :/

2014. márc. 2. 09:59
Szerintem el kellene menni orvoshoz és vele konzultálni. Ez így nyilván nem jó.
2014. márc. 2. 07:13

Az a helyzet, hogy kb. 3 éve szedek fogamzásgátlót. Kb. 1 évig yasminelle-t majd a gyógyszertárban azt mondták hogy yadine van helyette és 2 éve így ezt szedem.

Azért kezdtem el egyébként gyógyszert szedni, mert a menstruációm ideje körül mindig elájultam. Egyébként is terveztem a fogamzásgátló szedését így duplán jó volt.


Viszont a szexuális étvágyam azóta csak csökken, a fogamzásgátló előtt naponta 1x minimum szeretkeztünk, de az utóbbi időben jó ha heti 1x!!!

Pedig ő is én is akarnám, minden rendben van a kapcsolatunkban de legtöbbször csak úgy közben elillan a vágyam, vagy eleve kedvem sincs hozzá, érzem, hogy ez így nem jó már egy jó ideje, de mindig csak halogattam.


Az a kérdésem, hogy váltsak vagy inkább jobb lenne ha abbahagynám? Ha amellett döntök, hogy abbahagyom, akkor is el kell menni orvoshoz?

További ajánlott fórumok:


Panarom Bebi és baba masszázsolajok
Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook