Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Fogamzásgátló tabletta szedése közben volt már olyan, hogy nem jött meg a havid? fórum

Fogamzásgátló tabletta szedése közben volt már olyan, hogy nem jött meg a havid? (tudásbázis kérdés)


2012. nov. 13. 08:17
Na, végre megnyugodtam. Tegnap voltam a dokinál. A gyógyszer csinálja a vérzéskimaradást, mert elvékonyodott a méhnyálkahártya. Semmi gond azt mondta a doki, ha engem nem zavar akkor nyugodtan maradhat így. Hát....egyáltalán nem zavar. Néha megfog jönni, de alig lesz valami. Spórolok a betéten. :D
16. szöszi71 (válaszként erre: 14. - Fisica)
2012. nov. 12. 09:16
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy sajnos nem volt már annyi pénzem, hogy egy tesztet vegyek. Ma megyek a dokihoz. Már egyre idegesebb vagyok.
2012. nov. 10. 09:07
Mostmár lassan kiderül, hisz holnap után úgyis megyek a dokihoz.
14. Fisica
2012. nov. 9. 21:49
addig vehetnél egy tesztet, hogy megnyugodj:)
13. szöszi71 (válaszként erre: 12. - Fisica)
2012. nov. 9. 08:12
Én tutira veszem, hogy nálam a sok stressz amiben vagyok az okozta. Bízom benne, hogy a doki is csak ennyit fog megállapítani hétfőn.
12. Fisica
2012. nov. 8. 19:51
Egyszer már nekem is volt ilyen, teszteltem és negatív lett. Előtte volt, hogy éppen csak valami kis izé volt, akkor mentem dokihoz aki lazán felvilágosított, hogy hát van ilyen, másnak meg van, hogy meg se jön..ezzel nagyon kisegített..
11. szöszi71 (válaszként erre: 10. - M0ncsa)
2012. nov. 8. 14:37
Még egy fél éve váltottam és nem is kínzott a havim úgymint az előző gyógyszer mellett (Milligest). Most Zoely-t szedek.
10. M0ncsa (válaszként erre: 1. - Szöszi71)
2012. nov. 8. 14:19
Volt, Qlaira, masfel eves kimaradas. Doki szerint normalis, szerintem meg nem. En a helyedben valtanek...
9. szöszi71 (válaszként erre: 8. - 18f139611b)
2012. nov. 8. 14:15
Ahogy én is utánaolvastam akkor gondoltam a stresszre, hisz már nagyon rég abban vagyok és nem is értem hogy bírom.
2012. nov. 8. 14:08
Nekem már volt ilyen. A doki azt mondta, hogy nem kell mindjárt terhességre gondolni, ha fogamzásgátlót szedsz, akkor attól is lehet... és a stressz se tesz jót neki.
7. szöszi71 (válaszként erre: 6. - 7d6d76a2fa)
2012. nov. 8. 14:02
Ilyen már nekem is volt, de belefért az időbe. Viszont nálam ez már nem fér bele, hisz megint elkezdtem az új levél szedését kedden ahogy kell. Nagyon várom már, hogy hétfőn menjek a dokihoz és megtudjam mitől van a problémám. Én a sok, folyamatos stresszre gondolok.
2012. nov. 8. 13:52
Nekem olyan volt, hogy 1-2 nappal később jött a szokásosnál, de szerencsére ki még nem maradt
2012. nov. 8. 12:10
Én babát nem szeretnék. Már van egy 20 éves nagyfiam. Nagyon remélem, hogy nem ilyen gondom van.
4. Sibetti (válaszként erre: 3. - Szöszi71)
2012. nov. 8. 12:06
Köszi!!!
3. szöszi71 (válaszként erre: 2. - Sibetti)
2012. nov. 8. 11:57
Gratulálok! :D
2012. nov. 8. 11:43

Nekem volt, (Yasminelle mellett). Abba is hagytam utána, mert babát szerettünk volna.

Aztán voltak gondjaim még pár hónapig, mire beállt a ciklusom.

Most pedig 5+6 hetes kismama vagyok! :)

2012. nov. 8. 11:36
Nagyon ideges vagyok. Már több éve szedek fogamzásgátlót. Egy fél éve váltottam és most először fordult elő, hogy nem jött meg a havim. A hasam vasárnap nagyon görcsölt, ennyire még soha mióta gyógyszert szedek. Felvagyok puffadva és még mindig érzem a hasamat. A gyógyszert persze szedem folyamatosan. Kinek volt már ilyen?

Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook