Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Fogamzásgátló melletti vérzés? fórum

Fogamzásgátló melletti vérzés? (beszélgetős fórum)


8. papája (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
2020. júl. 31. 12:21

Kevés a hormon. "Áldozz" fel egy levél tablettát és amikor barnázol duplán vegyél be néhány napig. Ez egy orvos által ajánlott módszer, ami működik.

Következő hónapban lehet, hogy ismét pótolni kell, de lehet, hogy hosszabb ideig. Ne félj, nem borul a hormonháztartásod, csak azt kapja meg a szervezeted, amire szüksége van. Terhes sem leszel.

2020. júl. 30. 15:59

Csak 2hèt mùlva tudok eljutni dokihoz.görcsölök is.nem is tudom,hogy hagyjam abba,vagy folytassam a szedèsèt?

Ìgy van esèly a teherbeesèsre?

4hònapja volt csàszàrom..

2020. júl. 30. 15:27
Igen én is erre gondoltam, hogy akkor éppen az ellenkezője lehet a probléma, nincs elég hormon benne ezért vérezgetsz.
5. ikres_anyu (válaszként erre: 4. - Ikres_anyu)
2020. júl. 30. 15:25

Bocsánat, nagyobb.

Nálam legalábbis ez volt a baj.

2020. júl. 30. 14:51
Lehet pont az a baj, hogy nagyonn hormontartalmú kellene.
2020. júl. 30. 13:56
A legkisebb hormontartalmùt szedem.Ennèl gyengèbbet nem tud adni a doki.
2. NomNom (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. júl. 30. 13:34

Vszeg ez a bogyó nem megfelelő neked. Orvost kéne megkérdezni és ír neked másikat.

Nekem is volt olyan amitől barnáztam mikor nem kellett volna így lecseréltem.

2020. júl. 30. 13:31
Elég stresszes időszakot élek és fogamzásgátló szedèse közben elkezdtem erősen barnázni,görcsölni.Abba kéne hagyjam most a szedését?Bajt jelez ez a vérezgetès?

Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook