Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Fogamzásgátló fórum

Fogamzásgátló (beszélgetős fórum)


2008. szept. 8. 07:45
én is mosz kezdtem el szedni a mensim első napján,azóta meg van a mensim,már 8 napja!ez normális?
2008. júl. 14. 12:57

sziasztok!

azt szeretném kérdezni hogy most kezdtem el a fogamzásgátló szedését és(14 napja) és akkor ugye akkor megjött de azóta barnás folyásom van.

Az orvos írt fel gyógyszert azt szedem 4 napja és nem változott semmi

Mit csináljak?

2008. márc. 21. 17:19
de ha nem vagy nyugodt, hívd fel és kérdezz rá :)
2008. márc. 21. 17:18
én is amondó vagyok, hogy azt tedd, amit a doki mond!
2008. márc. 20. 18:33
Én csakis azt tenném,amit a dokim mond.
2008. márc. 20. 17:43
Tegnap vettem be az utolsó szem Lindynette tablettát. Váltanom kell és a dokim azt mondta hogy a a másik (Milligest) tablettát a 7 napos szünet után a 8. napon kezdjem el szedni. Viszont a gyógyszer tájékoztatójában az van, hogy más gyógyszerről való áttéréskor, a megvonásos menstruáció első napján kezdjem el szedni. Mit tegyek? Én szívem szerint a másodikat tenném.

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook