Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Feng shui kérdések, tájolás, többletterület fórum

Feng shui kérdések, tájolás, többletterület (beszélgetős fórum)


2023. márc. 22. 17:26

Lakáson kívül vagy lakáson belül mérjek Északi írányt az íránytűvel?

Hogyan kell mérni a feng shui szerint íránytűvel??

2023. márc. 22. 17:24

Tulajdonképpen én íránytű szerint szeretnék tájolni, tud valaki ebbe segíteni,hogy kell?

Köszönöm

10. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 9. - Napsugár8)
2023. márc. 21. 08:11

Köszönöm szépen.

6-os hsz-ben,mit jelent ez??( ne haragudj nagyon kezdő vagyok ,ezért kérdezem meg)

9. Napsugár8 (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
2023. márc. 20. 18:09

A 6-os hsz-ben felraktam egy csomó bágua-formát. Én a négyzet alakút használtam. Abban látod, hogy a 3x3=9 területből (a bejárattól számítva) melyik terület (kocka) az élet melyik részét foglalja magába.

És mutatja azt is, hogy azt milyen színek erősítik.

Pl. a bejárattól számítva balról a legbelső területe a háznak a gazdagság, és annak színe a piros!


Hogy a te konyhád a báguában mely területre esik, és annak milyen a színe... bocsi, de én innét messziről honnét is tudnám.

Másrészt azt is írtam, hogy azok az épületrészek számítanak bele a báguába, amelyek egy azonos tetőszerkezet alatt vannak. Ha a pótlólagosan épített verandának külön tetőszerkezete van, semmit sem tudunk vele kezdeni.

Ez egy nagyon komoly, és sokrétű ismereteket foglal magába, és ahogy Michelle.r is írta, Európában igen-igen nehéz az itteni épületekre alkalmazni.

Ha el akarsz indulni ezen a téren, ahogy írtam már: rajzold meg a méretarányos épületet, és rajzold meg hozzá a méretarány (kocka alakú) báguát. Akkor fogod látni, hogy a lakásod egyes területeik a bágua mely területeire esik, és azokat milyen színnel tudod erősíteni.

8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - Napsugár8)
2023. márc. 20. 16:22

A verenda amiről írtam az többletterület lesz és a fele dél a másik fele délkelet.