Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Farsangi ruha egy aukciós oldalról fórum

Farsangi ruha egy aukciós oldalról (beszélgetős fórum)


2013. febr. 12. 22:50
végúl honnan lett jelmez?jó lett nekik a méret?
11. 9f86e86d50 (válaszként erre: 10. - 9f86e86d50)
2013. febr. 12. 22:50

CSak este van...


Szóval:


Amikor árultam egy terméket volt hogy azért kaptam negatívat, mert az nem tudott olvasni aki leütötte, s miután kérdezte meddig kell várni, írtam Neki, hogy nem tudom de ha óhajtja visszautalom a pénzét. Kintről rendeltem több dolgot, de egy hetet késett. Az aukcióban ez fel volt tüntetve.

10. 9f86e86d50 (válaszként erre: 6. - Lifa34)
2013. febr. 12. 22:47
Persze. De utólag is tudtad ezt. Most már mit számít ez? Sajnos nagyon sok a gerinctelen ember. Ebben egyetértek Veled. Amikor árultam egy terméket volt hogy azért kaptam negatívat, mert az nem óhajtja visszautalom a pénzét. Kintről rendeltem több dolgot, de egy hetet késett. Az aukcióban ez fel volt tüntetve.
2013. febr. 12. 22:35

Én csak azt nem értem, hogy miért vetted át a jelmezeket? Hiszen ha visszamennek, akkor csak a postaköltséget buktad volna, a pénzt kénytelen lett volna visszautalni, különben mehettél volna a rendőrségre.


Ezért nem szabad soha előre utalni!

Én már csak úgy vásárolok a vaterán, ha személyesen át tudom venni az árut, különben le sem ütöm. Nem is értem, egyáltalán hogy engedheti meg a portál az előre utalást! És a legrosszabb, hogy ezer negatívas eladók, akikről csomóan leírják, hogy átverte őket az előre utalással, nincsenek kitiltva. Mert a portál leszarja az ilyen dolgokat, hiszen nekik tök mindegy, csak menjen a bakszámlájukra a jutalék! Az egész portált be kéne záratni, annyi csalás folyik rajta! De senki nem tesz semmit.. Felháborító, ami ott folyik!:o@

8. Lifa34 (válaszként erre: 4. - Hexike)
2013. febr. 12. 22:31

Nem kérem vissza a pénzt, jót bohóckodnak itthon a jelmezben.



Csak az zavar, hogy Ő nem teljesített felém, és még Ő van felháborodva.

7. Lifa34 (válaszként erre: 5. - sookye)
2013. febr. 12. 22:29
Kérdeztem leütés előtt, nem egyet. Az mondta van kétféle méretű ruha. Amikor fizettem, akkor közölte, hogy a 116-122 méret ugyanaz, jó lesz mindkét gyereknek. (hát én már csak tudom, hogy nem jó)
6. Lifa34 (válaszként erre: 3. - 9f86e86d50)
2013. febr. 12. 22:28
Ja én rá se rántok, megvonnám a vállam, csak épp a két gyerekem nem tudott jelmezt magára húzni az oviban. És ez az Ő hibája.
5. sookye (válaszként erre: 1. - Lifa34)
2013. febr. 12. 22:27

Leütés ELŐTT kérdezz, ha nem vagy biztos a dolgodban.

Értékeld őt is negatívan, ha ő hibázott a szállításnál.

4. Hexike (válaszként erre: 1. - Lifa34)
2013. febr. 12. 22:27

Szerintem igazad volt. Meg egyébként is. "A vásárlónak mindig igaza van"


Joggal kérhetnéd vissza a pénzt.(szerintem)

3. 9f86e86d50 (válaszként erre: 1. - Lifa34)
2013. febr. 12. 22:27
Szerintem már tökmindegy. "Eső után köpönyeg." Lépj túl rajta, ennyit nem ér az egész. Rá se ránts!
2013. febr. 12. 22:26

Az ilyenek miatt hagytam ott a Vatera-t.Mondjuk én ott csak vásárló voltam annak idején,de sok tanulópénzt fizettem.

Jogos volt a felháborodásod!

2013. febr. 12. 22:22

Megrendeltem két egyforma ruhát a két gyerekemnek farsangra, mivel mind a kettő ugyanannak szeretett volna öltözni (ismerős?, a kicsi majmolja a nagyot)


Már kezdődött a gond azzal, hogy leütöttem, azzal a tudattal, hogy két egymás utáni méret lesz. Amikor leütöttem és utaltam a pénzt közölte az eladó, hogy a két ruha egyforma nagy 116-122 (még a ruhák hosszát is megírtam) méretű, de az jó lesz biztos mindkét gyereknek. Reklamáltam, hogy szerintem a 116 és a 122-es méret nem ugyanaz, lévén a két gyerekem ilyen ruhákat visel és nem azonos a méret.

Mivel a pénzt már elutaltam gondoltam már mindegy, legfeljebb a kicsi ruháját néhány helyen felöljtük.


Emailben kértem (mivel ott beszéltünk), hogy ne az én címemre küldje a ruhákat, mert soha nem vagyunk itthon, részletesen leírtam a címet, ahova küldje, háromszor is leírtam emailban. Erre a múlt héten szerdán kaptam egy értesítőt a postaládámba, hogy kiszállították a csomagot, nem voltam itthon, vegyem át a postán. Késő estig dolgozom, pont ezért kértem meg többször is, hogy más címre küldje. Csak szombaton tudtam átvenni a csomagot a postán, a farsang pénteken volt. Szerintetek korrekt, hogy ezek után írtam neki egy nem túl szép levelet és még én kaptam negatívat, mert hisztis vásárló vagyok?


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook