Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Érdemes a kereskedelemben állást keresni? fórum

Érdemes a kereskedelemben állást keresni? (beszélgetős fórum)

1 2 3 4
64. MZsanett (válaszként erre: 54. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 14:36
Én meg képtelen vagyok emberekkel foglalkozni, nulla motivációm van hozzá.
63. MZsanett (válaszként erre: 53. - Moonlight13)
2017. jan. 6. 14:35
Attól is függ, mekkora a tömeg. Amikor sokan vannak és sietnének, akkor sajnos a kasszánál csapódik le a feszültség.
62. Channa* (válaszként erre: 58. - Túrógombócka)
2017. jan. 6. 14:33

Ez nem most karácsony előtt volt egy Rossman-ben?


Mert ha igen, akkor ott voltam:DDDD

2017. jan. 6. 14:32

Még egyszer leírom!:D


A kereskedelembe dolgozók egymással viselkednek primitív módom, nem a vevőkkel!

A szakmai tudásukat nem minősítettem. Ahhoz nem értek.

Ezt azért mertem leírni, mert több ismerősöm dolgozott CBA-ba, sparba, tescóba, Lidl-ben, és mind ezt mondják.

Akik maguktól jöttek el, azok azt mondták, hogy azért nem maradnak tovább, mert a közvetlen kollégák és a főnökök is primitívek. Nem elég, hogy alul vannak fizetve, de el kell viselniük az örökös csesztetést, trágár beszédet, mert a főnökök azt gondolják, hogy így meg tudják félemlíteni annyira a beosztottakat, hogy jobban dolgozik. A kollégák meg a fene tudja miért, hiszen a furkálásért nem jár sem fizetés emelés, sem prémium.

Akiket elküldtek, azok meg azt mesélik, hogy valamelyik kolléga alájuk tett.


Ha egy emberrel történik ez, akkor azt mondom, hogy ő a bunkó és a hülye, nem akar dolgozni, stb., de nem egy ember mesélte ezt, hanem több és különböző korosztályból.


A sógornőm pl. a fene tudja, hogy miért, de imádja a kereskedelmet. Dolgozott már az összes helyen, amit felsoroltam, még azzal sem tudták a kedvét szegni, hogy alul fizették, de a kollégák viselkedése igen. Persze maradt a kereskedelembe, de egy heteshez ment dolgozni, ahol már több, mint 5 éve van és nagyon jól keres, normálisak a kollégák is.

Ez csak 1 példa, de van több ismerősöm, akik a lidl-s cikk után is azt mondták, hogy nincs az a pénz, amiért visszamennének oda dolgozni.


Tehát, még egyszer: nem a vevő-kereskedő, és nem a szakmai tudást minősítettem!

60. Panna.33 (válaszként erre: 58. - Túrógombócka)
2017. jan. 6. 13:51

Jesszus.

Még jó, hogy nem cipőboltba ment biztiőrnek.

59. vacsa (válaszként erre: 56. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 13:42

Minket mindenki körberöhög mikor felvételkor elmondjuk hogy nehéz fizikai munka a miénk.

Aztán porzik az út utánuk úgy menekülnek. Pedig akkor még áruhoz nem is nyúlnak, csak látják egy-két napig belülről a dolgokat.

58. túrógombócka (válaszként erre: 57. - 9c485f67e8)
2017. jan. 6. 13:22

érdekes, velem mindig tök kedvesek az otp-ben.

boltban egyszer volt, h rámszólt a biztiőr, h ne szagolgassam a parfümöket...mondom neki, jó, de akkor honnan tudjam, milyen az illata? ott is hagytam.

57. 9c485f67e8 (válaszként erre: 47. - Globus)
2017. jan. 6. 13:17

Itt az otp maga a katasztrófa.

Ridegek, semmi tájékoztatási hajlam, semmi segítôkeszség, pedig csak lézeng egy-egy ügyfél.

A BB bank személyzete barátságos, segítôkész, türelmes, bármit kérdezhet az ember tôlük.

56. 2ab16d5612 (válaszként erre: 55. - Moonlight13)
2017. jan. 6. 13:14

Valószínű a több mázsa áru mozgatása miatt van az hogy csak fiatalokat vesznek fel. Ők még jobban bírják a szervezetük legalábbis.

Bár amennyi tápos van a 20on évesek között is...

55. moonlight13 (válaszként erre: 52. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 13:12
Hát igen, 35-40 fölött az emberek már le vannak írva.
54. 2ab16d5612 (válaszként erre: 50. - MZsanett)
2017. jan. 6. 13:11

A kassza és a front office csendes gyilkosokat nevel... :D


Azzal szoktam magam lenyugtatni időnként amikor jön egy "kedves" ügyfél hogy miként kínoznám halálra. Így túl lehet lépni és a következő ügyfelet mosollyal fogadni :)

53. moonlight13 (válaszként erre: 50. - MZsanett)
2017. jan. 6. 13:10
Én nagyon türelmes vagyok minden pénztárossal, mióta egyszer engem is kilöktek a pultba ügyfelezni. Őszintén szólva rendesek és türelmesek voltak velem az ügyfelek.
52. 2ab16d5612 (válaszként erre: 51. - Moonlight13)
2017. jan. 6. 13:08

Ja én a magenta színű szolgáltatónál dolgozom :D

A nálunkot úgy értettem, hogy nálunk a városban (ez aldi és lidl is, utobbiban van ismerős ő mondta)

51. moonlight13 (válaszként erre: 38. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 13:05

Ezt én is hallottam valakitől.

A tied milyen szféra?

2017. jan. 6. 13:04
Az a baj, hogy a vevők bútortartozéknak nézik a kasszásokat, az árufeltöltőket, meg mindenkit. Tisztelet a kivételnek. Nincsenek megbecsülve egyáltalán. Ott töltik az egész életüket a boltban, se hétvége, se semmi, egy véget nem érő pokoljárat az egész, és még csak meg se fizetik. Sőt, sz.rba se veszik őket. Főleg a nagyobb áruházakban. Többet érdemelnének a kereskedelemben dolgozók.
49. MZsanett (válaszként erre: 15. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 13:02

"Azt csak egy darabig hiszed hogy jó lesz. Utána megutálod az emberi fajt mint a sz..rt.. '


És milyen igaz...


Én is lelkesen kezdtem, de a hatszázadik bunkó, nemtörődöm vevő után elegem lett, és baromira semmi kedvem nem volt már senkivel jópofizni. Sőt, egy idő után tömegiszonyom lett, menekültem az emberek elől. Pedig sose volt bajom a nyüzsgéssel, szeretem, de annak idején mégis folyton rámtört a menekülhetnék, ha egyedül voltam.

48. 2ab16d5612 (válaszként erre: 40. - Cilumiluci)
2017. jan. 6. 12:31

Hát igen nem mindegy hogy hol. Az élelmiszer vegyiáru az egy katasztrófa...


Ar ruházat-kiegészítő egy fokkal jobb, talán az ajándék és háztartási boltok nyugisabbak.

A műszaki áruházak káosz ahhoz 5 évig volt ugye szerencsém. De ahány helyen dolgoztam én már mindig kifogtam a hülyéket XD


A mostani vezetőm kivételes eset.

47. globus (válaszként erre: 30. - Channa*)
2017. jan. 6. 08:50

Nekem a banki dolgozókkal alapvetően jó tapasztalataim vannak, háttérinfók ismerete nélkül, ha csupán a kommunikációra, szolgálatkészségre gondolok. Visszaemlékezve, amíg az adott terméket nem ismertem, kérdeztem butaságokat, de mindig türelmesen, kedvesen válaszolgattak, bármiben segítenek. Ha valami nem tetszik, rendszerszintű hiba, úgymint alacsony betéti kamat, kezelési költségek, legutóbb aláírásminta ismétlése, meghatalmazáshoz ragaszkodás stb., ezekről nem ők tehetnek. Többen adtak névjegykártyát, hogy telefonálhatok, emailt írhatok, utóbbi lehetőséggel éltem már.

Nyilván náluk is lehetnek belső, személyi ellentétek, viszálykodás, még nem észleltem jeleit.

Amúgy érdekes, hogy éppen CBA-t említettél negatív példának, mert ez az üzletlánc nálunk sem örvendett népszerűségnek. Múlt időben írom, mert már bezárt. Dolgozók fáradtnak, túlterheltnek tűntek, amit más boltnál nem tapasztaltam, pedig a munka jellege hasonló.

46. andi6020 (válaszként erre: 30. - Channa*)
2017. jan. 6. 08:48

Kirakat. Hát pont annyi eszük van, mint a próbababáknak.

De bammeg, aki oda bemegy, a pénzügyeit bízza rájuk. Mégis mi a megoldás? Mindig fiókvezetőt sem lehet kérni.

45. vacsa (válaszként erre: 1. - Mikoto)
2017. jan. 6. 08:40

Hogy mennyit keres az függ a cégtől, esetenként a bolt forgalmától...


A munkáról: általában rengeteg fizikai munka, emellett papírmunka, vevőkiszolgálás, reklamációkezelés. Aztán ott a csapatod, mindig van valakinek nyűgje, motiváld őket, építs összetartó csapatot belőlük... Hozd a céges elvárásokat, mindig vedd fel a telefont, szabadnap alig, fizetés nem arányos az elvégzett munkával. Ez a munka pszichésen és fizikailag is megterhelő, így pihenni, lazítani sem egyszerű.

2017. jan. 6. 08:35
az a lényeg szeresse ki mit csinál lehet az a kereskedelem
43. Panna.33 (válaszként erre: 30. - Channa*)
2017. jan. 6. 08:29

De basszus, velük találkoznak az ügyfelek.

Mondjuk nekem egy szavam sincs ellenük, az én ügyintézöm jó. :)

42. vacsa (válaszként erre: 19. - Channa*)
2017. jan. 6. 08:24
Nono, boltvezető vagyok. Szerinted ilyen?
41. Cilumiluci (válaszként erre: 19. - Channa*)
2017. jan. 6. 08:18

Na ez azért nincs így,de azért köszi,hogy lebunkózol minket :)

Nekem is van akiket nem nagyon bírok,pl.az ügyintézők a különféle hivatalokban,meg a bankokban,na ott sok a bunki,tisztelet a kivételnek :)

40. Cilumiluci (válaszként erre: 15. - 2ab16d5612)
2017. jan. 6. 08:16
Én több mint 10 évig voltam üzletvezető és nem utáltam meg :) Igaz hogy kisboltok voltak és jó helyek :) Nem szólt bele a munkámba sem senki :)
2017. jan. 6. 07:14

Ugyanazon áruház, de egymástól néhányszáz méterre.

Az egyikben szinte megfagy a levegô, amikor az ember bemegy.

A másikban kedvesek, barátságosak, mosolyognak, üdvözölnek, szépen beszélnek.

Igaz, a fônökasszony is egy igazi bûbáj, aki megkérdezi, "hogy van, segíthetek," stb.

Amikor betegség, haláleset miatt nem láttak hetekig, hiányoltak, részvétet nyilvánítottak.

Elvétve van ilyen is.

38. 2ab16d5612 (válaszként erre: 37. - Channa*)
2017. jan. 6. 07:06

Nem fognak felvenni mert 35 fölött kizáró ok...


Ezt nálunk nyíltan közölték

2017. jan. 6. 06:09

És, hogy a kérdésre is válaszoljak:D


Volt egy Lidl-s cikk, amibe írtak a fizetésekről, ami több, mint sok pl. banki dolgozó bére. Én személy szerint gondolkodok rajta, hogy elvégzek egy kereskedelmi OKJ-s képzést, mert ha esetleg megszűnne a melóm és nem vennének már fel ebbe a szférába (a korom miatt), akkor lehet kénytelen leszek kereskedelembe elhelyezkedni, és ahhoz jó ha van ilyenje az embernek.

A legjobban fizető hely a tudomásom szerint az Aldi, utána a Lidl.

Ja, én vezető nem lennék, de a saját szakmámba sem szeretek az lenni....

36. Channa* (válaszként erre: 34. - Timycat)
2017. jan. 6. 05:59

Majdnem mindenhol....

Nálunk nincs pl.

Nálunk ha nem készülünk el valamivel, akkor nem kapunk jutalmat, de direktbe senki nem anyáz a másikkal.

35. Channa* (válaszként erre: 33. - 8a65af67ce)
2017. jan. 6. 05:57

Én bankos vagyok, ahogy itt már többen is célozgattak rá.

Nem pultban ülök, hanem a banki szoftverfejlesztésen.

A banki szférában csak 3 helyen dolgoztam, és bár az egyik bankot nem nagyon szerettem, de ott sem volt ordibálás, anyázás, de volt furkálás, azaz nem is igazán az, mert ez csak ellenem irányult 2-3 fiatal lány részéről, de mással bűbájosak voltak.

A másik 2 helyemen minden OK volt.

A jelenlegi főnököm szinte elnézést kér, ha meg kér munkával kapcsolatban bármire:D Volt egy kollegina, aki szeret mások alá tenni, de ő, pont ezért már nem dolgozik nálunk.

A bankokban inkább az a gond, hogy szakmailag nem felkészült sok ember.

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook