Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Epeömlés erős gyógyszertől - tudsz-e erről valamit? Mit lehet tenni? fórum

Epeömlés erős gyógyszertől - tudsz-e erről valamit? Mit lehet tenni? (tudásbázis kérdés)


17. a9e1c02a7b (válaszként erre: 16. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 13:01
Oké, köszönök minden tanácsot! Próbálok megnyugodni, és ha hétfőig nem javul, visszaviszem, mondjanak valamit.
2009. dec. 19. 12:53

Jobbulást kívánok a kisfiadnak! Majd priviben írd már meg légyszi, ha kiderült, hogy mi okozta a zöld székletet.

Köszi

15. a9e1c02a7b (válaszként erre: 14. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 12:30
Persze, így kezdtük az antibiotikumot, hogy rögtön adtam neki azt is.
2009. dec. 19. 12:22
Adj neki normaflore-t, AB után javasolt is, hiszen eléggé tönkre vágja gyomrot.
13. a9e1c02a7b (válaszként erre: 12. - A9e1c02a7b)
2009. dec. 19. 12:15
Ezt mondta is az asszisztensnő, beszéltünk vele.
12. a9e1c02a7b (válaszként erre: 10. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 12:15

Köszönöm, megnézem!


Közben nézegettem, azt írják, lehet valami bélgyulladás, bélhurut is. Ez is indokolt lenne amúgy, mert keveset evett, a gyógyszert azért be kellett venni, meg elég sok váladékot nyelt szerintem, amikor beteg volt...

2009. dec. 19. 12:14
Én a helyedben felhívnám azt a kórház ügyeletét, ahová tartoztok helyileg, el mondanám a problémat, hogy mennyire aggódsz. Talán egy kedves dokinőt hívsz fel, aki megérti az aggódalmad és megnyugtat, vagy épp elmondja, hogy mi a további teendő.
2009. dec. 19. 12:08

Most elolvastam az Augmentin Duo leírását, azt írja mellékhatásként, hogy hasmenés előfordulhat, de viszont a széklet zöld színéről nem ír.


[link]

Itt egy link, itt van gyerekorvos és gastroenterológus is.

Azt nem tudom, hogy milyen gyorsan válaszolnak.

9. a9e1c02a7b (válaszként erre: 7. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 11:59
Elvittem. Nem foglalkoztak velünk. Azt mondták, ha van valami vírus, baktérium a szervezetébe, nem lehet megmondani, mert antibiotikumot szedett, és nem mutatná ki a teszt. Amúgy láza nincs, meg semmi, nem fáj a hasa sem, nem is kapta el senki. Ez az őrjítő, hogy nem is foglalkoznak velünk.
8. a9e1c02a7b (válaszként erre: 5. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 11:57

Tudsz ilyen oldalt? Elvittem amúgy orvoshoz vele, de látszott, hogy elvannak nagyon, annyira siettek, hogy kívül legyünk már az ajtón, vagy százan voltak aznap.


A doki szerint felesleges volt az antibiotikum eleve, az ügyeletes orvos írta fel hétvégén, és rögtön a legerősebb szerrel kezdett. Állítólag ez egy kisebbfajta mérgezéses tünet, méregként próbálja kiválasztani a szervezet. A család szerint túlaggódom, de hát ez akkor sem normális. Meg az is aggaszt, hogy sehova nem fordulhatunk. Magánorvost sem ismerek megbízhatót.

2009. dec. 19. 11:56

Az lenne a legjobb, ha el vinnéd orvoshoz. Most picit utána olvasgattam, be írtam a keresőbe, volt ahol Rota vírusra gyanakszik a dokinő zöld székletnél.

Vidd el egy megbízható orvoshoz, kérj akár gastroenterológushoz is beutalót és vizsgálják meg, mert a zöld széklet nem normális, hacsak nem épp olyan ételt evett, ami zöldre színezheti a székletét.

De tényleg nem szeretnék itt találgatni, mert én is csak egy anyuka vagyok, nem pedig hozzáértő orvos.

6. Anka71 (válaszként erre: 3. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 11:56
Igaz , aranysárga, volt benne részem:(
5. hajnalfény73 (válaszként erre: 4. - A9e1c02a7b)
2009. dec. 19. 11:50

Az én fiam is épp az Augmentin Duo-t szedi, de nem 5 napig kell szedni, hanem 7!! napig. Végig be kell szedni az összeset. Mert ha tényleg nem szedi be rendesen, akkor utána ellenállóak lesznek a bacik.

Én hónapokat szenvedtem epével és nem zöld, hanem aranysárga a széklet. Nem hallottam ilyenről még, hogy zöld lenne a széklet az epétől, de persze ettől még lehetséges.

Ha nem juttok el orvoshoz hétvégén, akkor talán inkább szakértő orvost kérdezz a neten. Van sok olyan oldal, ahol gyermekorvos is tanácsot ad a feltett kérdésekre.

4. a9e1c02a7b (válaszként erre: 3. - Hajnalfény73)
2009. dec. 19. 11:27
Már nem annyira kicsi. Tényleg keveset eszik mostanában, a gyógyszer még jobban elvette az étvágyát. De azért nem annyira keveset, és nem is látszik rajta semmi. Nem sovány, teljesen nedves a nyelve, kiszáradásra utaló jel nincs. Először neki is aranysárga volt a kaki, aztán meg zöldes. Több helyről hallottam, hogy biztos az epe ömlik ki, mert nagyon erős gyógyszert kapott. Tényleg erőset, Augmentin Duo-t, rögtön el is kezdett fosizni tőle, de azt mondta a doki, 5 napig szedni kell, mert különben a baktériumok (ha vannak benne) nagyon ellenállóak lesznek utána. Adom neki a bélflóra regenerálót. Nem tudom, mit tehetnék még?
2009. dec. 19. 11:19

Nem tudom...nekem volt, hogy az epe ürült és viszont az nem zöld formájában, hanem aranysárga. A háziorvos és az Uh-os orvos is egyből azt kérdezte, hogy aranysárga volt a székletem?

A zöld széklet pici babáknál is inkább arra utal, hogy nincs elegendő táplálék. De lehet, hogy ezt rosszul tudom.

2009. dec. 19. 11:03
Kisfiamnak állítólag túl erős gyógyszert adtak, hasmenése lett tőle, ami egy idő után zöldre változott. Állítólag epeömlés lehet, de nem igzaán foglalkoznak most velünk ilyen ügyben, tele vannak a rendelők h1n1 és egyéb fertőző betegségekkel. Ki mit tud erről? Meddig tarthat? Hogyan lehet segíteni?
2009. dec. 19. 11:01
Epeömlés erős gyógyszertől - tudsz-e erről valamit? Mit lehet tenni?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook