Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Életmódváltás update-tel. Van még valaki, aki mostanában kezdi? fórum

Életmódváltás update-tel. Van még valaki, aki mostanában kezdi? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
2016. jan. 11. 21:40

Sziasztok!

Sehol senki? :)

2014. máj. 6. 07:21

Biztos....a kitartasnak mindig van eredmenye:-)))

Hajraaaaa!

2014. máj. 5. 17:36

Szia!

Köszönöm szépen a választ! Ennek nagyon örülök :)71 kilóról indulok, a BMI szerint a magasságomhoz kb 55 kilónak kellene lennem, meg szerintem is :) Úgyhogy az a cél. Az a baj, hogy nem rendszeresen mozgok. Van hogy több nap is kimarad. De a napi 1 óra séta megvan. Gyalog járok dolgozni. Rubint Réka tornákat csinálok, meg zumbázok, és a futást szeretném elkezdeni. Remélem kitartó leszek, és hamarosan eredménye is lesz :)

2014. máj. 5. 05:55

Szia !

A xilit is!:-)

Honnan indulsz?mi a cel?mozogsz is?

2014. máj. 4. 18:51

Sziasztok!

Én sajnos még nagyon kezdő vagyok a norbi kódokban. A xilit kódjára lennék kíváncsi. Csak az édesítőszerek az 1-es kódúak, vagy esetleg a xilit is ideartozik?

308. szmoncsi (válaszként erre: 307. - Tercsibe)
2014. ápr. 8. 08:40

Szia!


Nagyon ügyes vagy, igazán büszke lehetsz magadra. Nagyon nehéz lemondani a csokiról, de nagyon jó, hogy neked sikerült. Csak így tovább!

2014. ápr. 7. 17:41

Sziasztok!

Olvasgatlak titeket egy ideje, én nemrég kezdtem el az Update szerinti evést, és 20 nap alatt lement 2 kg. :) Nasifüggő voltam (napi egy tábla csoki minimum...) szóval nagyon nehéz, de egyáltalán nem eszem azóta nasit, semmilyen formában, plusz kenyérféléket sem. A derékbőségem 3cm-rel lett kisebb, és még van mit lefaragni, szóval mindenkinek kitartást, sok erőt, menni fog, ha kitartóak vagyunk!!! :)

2014. ápr. 6. 07:49

Szaisztok! Húú de el vagyunk tűnve! Kivel mi a helyzet? Hogy haladtok csajok?